Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst JeanneD@rc

Nu vi snakker reklamer

Recommended Posts

Shanea

Hej

De reklamer der specielt er lavet til Qvinder, såsom mascara og hårfarve, shampoo, foundation og forskellige creme'er er simpelthen det rene gas. De gør endda ekstra meget ud af det ved at betale nogle kendte tv-stjerner eller modeller, i håb om at vi Qvinder hopper på den!!

Jeg har da prøvet en shampoo fra loreal, som jeg havde set i en reklame, den var da udemærket, men jeg kunne sgu ligeså godt gå hen og købe "den billige".

Og en mascara har jeg da også ydmyget mig til at købe i håb om "det perfekte look" eller "full and soft" osv.som de jo generalt siger.

Hopper vi Qvinder virkelig på sådan noget bras, som vi i virkeligheden godt ved er det rene gas!!??

jeg som sagt har gjort det en gang eller to.....man blir jo alligevel revet med ind i tv.verdenens glamour om man vil eller ej åbenbart!!

Shanea:) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jordbærblomst

Og den der med 'hvad er det for en del af din krop, der gerne må være for fed?' Your eyelashes. Baah...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

En jeg godt ku li (apropos pal) var en for lagermans familieguf, hvor en hund fortæller om hvor glade dens mennesker bliver af at få guf. I baggrunden ser man så voksne og børn der løber rund i slow-motion, plasker i vand, henter pind osv og ser ret lalleglade ud. Ligesom de glade hunde i hundemadsreklamerne.

Totalt griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

jeg ELSKER polle reklamerne, og jeg ELSKER de nye toms reklamer.

Generelt kan jeg godt li reklamer af Søren Fauli (ham der spiller skildpadden i toms reklamerne, og den nervøse sælger i mazda ditto).

Og den nye estrella reklame er sq også meget sjov :-)

Alt_optaget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FlowerBitch

Min absolutte hadereklame pt. er Cheerios reklamen. Jeg slukker simpelthen lyden (cheerios-knappen?) og så den hvor hende kvinden ligger i sin seng og en viskende stemme (sikkert Vigga S fra Zulu, som jeg ikke kan klare) siger at når man vender sig i sengen .......... og slutter med at hun skubber manden ned af sengen. Eller alle de der forfærdelige shampoo reklamer der lover at i løbet af nul komma fem så er håret repareret, men ellers kan jeg godt tilslutte mig ajax-aversionerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Den værste schampoo-reklame er den der dukkede op adskillige gange i Ringenes Herre-filmen.

Hver gang der var en elverkvinde inde i billedet blev slået over til soft-focus, modlys, blæsemaskine i nyvasket hår....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yossarian

Jeg synes det er lige lovlig smart, at figurer fra Søren Fauli reklamer gæsteoptræder i andre Søren Fauli reklamer...

Og der er vist nogen, der har nævnt Merci, med dens håbløse danske oversættelse af en i forvejen klæbrig sang. Og så får den jo ellers alt, hvad den kan trække med sløret modlys og what not. Især hende kvinden, der sidder i toget, åbner sin smarte dokumentmappe, hvori hun til sin overraskelse og glæde finde en æske Merci, og ler med en "hvor-er-du-bare-skør-Finn" mine. Tsk!:sarkasme:

I det hele taget ville de pågældende firmaer nok være bedst tjente med ikke at anvende tyske reklamer fra begyndelsen af firserne.

Og så den der med den talende hund...:forvirret . Jeg kan ikke engang huske, hvad det er en reklame for (jeg zapper væk, før jeg finder ud af det...)

Yossarian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.