Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst JeanneD@rc

Nu vi snakker reklamer

Recommended Posts

Gæst JeanneD@rc

Jeg synes der findes mange dårlige reklamer...men den værste er da den fra Cheerios...dårlig efter synkronisering af stemmer...det er sådan nogle reklamer jeg får aversioner imod

Eller hvad med Harske Hubbi...eller hvad han nu hedder *GG*

Hvilken reklame hader I mere end andre?

/Jeanne *som faktisk synes Arla-reklamen er iorden*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope

Kinder mælkesnitte..ubetinget. Måden, hvorpå de lader som om, at det er sundt. Alle de overkække børn og voksne, og så er de superdårligt eftersynkroniserede. Og derudover har de endda grimt tøj & grimt hår (de lugter sikkert også ;) ).

Sulu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hejsa

Den reklame jeg altid har hadet mest (siger ikke så lidt *S*), er den reklame der blev sendt for flere år siden, for hundemaden "Pal".

Det var faktisk så slemt, at mute-knappen på fjernbetjeningen til tv'et hed "Pal-knappen" *GG*

Det kom der så en morsom historie ud af, da jeg en dag bad min intetanende eks-mand om at trykke på "Pal-knappen" *GG* Han ledte fortvivlet, men måtte til sidst opgive og tilstå at den knap kunne han altså ikke finde *LOL* Jeg var helt færdig af grin da det gik op for mig hvad manden dog mente.....Det var virkelig ikke for at gøre grin med ham på nogen måde. Jeg havde bare ikke tænkt over det, men han var små-fornærmet hele aftenen. jeg begyndte til gengæld at le hver gang jeg så på ham *GG*

Ellers ville det faktisk være nemmere at nævne de reklamer jeg godt kan li' *S*

Knus Pernille *griner ved mindet om Pal-knappen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mjuhl19

puha det må ubetinget være alle de tyske reklamer hvor alt ser så sukkersødt ud indtil den enormt dårlige synkronisering begynder og deres munde bliver ved med at bevæge sig efter stemmen er stoppet øv de er trælse, også AJAX reklamer hvor deres rengøringsmidler kan få selv jord til at skinne UHA :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Little_Woman

er helt klart den for Campino Bolcher... De der klistrede, sukkersøde, rød/hvide bolcher, adddddr...

Ikke nok med at produktet er elendigt (synes jeg), reklamen er omend endnu værre. De der vamle tyskere, der ligner noget fra en meeeeget dårlig film, fabler om at de smager som jordbær med fløde!!! Jeg ved ikke hvilken sort af jordbær de har i Tyskland, men den må helt klart være elendig, hvis de der sukkerbomber skulle smage som indbegrebet af dansk sommer!!! 8:

Som I nok kan høre, så kan jeg SLET ikke ta' hverken produkt eller reklame... AFSKYR dem simpelthen rigtig voldsomt meget... :evil:

Kh Little_Woman *som ææææælsker RIGTIGE jordbær med fløde :-D *

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst ditte_l

Vil give mjuhl19 ret i, at de dårligste reklamer simpelhen er de der Ajax reklamer. Alt virker så sukkersødt, perfekt. Alt bliver bare skinnende rent, ja selv jorden.... hahahaha. De er da for latterlige. Og så hvor de oprindeligt er tyske eller amerikanske reklamer, hvor danske stemmer er sat ind over. Det er da også komplet til grin, synes jeg personligt. Deres munde bevæger sig bare i flere sekunder efter, at sætningen er færdig...

Knus D *grinende*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jordbærblomst

Hej!

Ja, Ajax Blomsterservietter! Og så Vel opvaskemiddel - der hvor damen dagdrømmer sig væk midt under opvasken, så opvasken bliver en vandring i en blomstermark istedet for en kedelig pligt. Baaah!

Hvis jeg dagdrømmer under opvasken, så ryger der et par tallerkener, så jeg bruger uparfumeret opvaskemiddel bare for lige at fjerne den risiko :)

JB

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

For slet ikke at snakke om de to yyyyyyndige børn, der kommer ind med blomster til deres mor når hun har gjort rent med Ajax...BAHHH.

Men okay, ret skal være ret. Det er da reklamer vi husker *S*

Coca Cola lavede engang én der var genial. Er der mon nogen der kan huske den med appelsinerne og colaflasken i skuffen??? Den med den hede flirt via mail på arbejdspladsen...

Det er en del år siden *S*

Knus Pernille *vild med reklamer som BARN!!!!*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Søde P@F,

Det var IKKE Coca COla, men vores egen danske Jolly Cola.

Sulu *reklame-spotter*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Kom lige i tanke om endnu en yndlings-aversion: Merci-reklamerne!!!

Den hæsligste melodi med den hæsligste tekst, og pladderromantik, så det driver.

Hvem dælen stiller sig op og synger: "Du er en elefant i min glasbutiiiiiiiiik" til nogen, de holder af?????

Og hvis man endelig holdt af folk, ville man så ikke gi' dem noget ordentligt chokolade i stedet for Merci???

Jo, og på falderebet Werthers Original. For det første hedder det originalE på dansk. Det andet er bare at oversætte det engelske direkte, og så ku' de sgi ligeså godt ha' beholdt det på engelsk. Da de hed Werthers Echte, ku' man i det mindste grine af den, nu kan man kun græde over et så ynkeligt forsøg på at lave en reklame...

Sulu *næsten med tårer i øjnene*:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.