Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Marigold

Hvilket mc drømmer i om?

Recommended Posts

DreamCatcher-78

Tog kortet da jeg var 18, min gamle mor tog de året før mig, og hun købte en gammel Honda CB 400 F, som hun tøffede rundt på, selv om den ikke fungerede korrekt, da hun købt den af en som havde overskruet den, nu har jeg haft toppen af den, fået renoveret toppen, ventiler osv, samt sat elektronisk tænding på den, i stedet for de skide platiner, så nu kører den som en drøm igen, men hvilken maskine drømmer jeg selv om??? Jah, drømme maskinen står i mit isolerede udhus uden plader på, en mægtig fin Yamaha FZR 1000 Genisis, importeret fra Staterne af, og går drømmen helt i opfyldelse så er den på gaden til næste sommer ( 2006 ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maybe_not

Er glad for min Virago 1100, men "kigger" da :) og hvis det skulle være, så er Intruderen nok det næste bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fufo

drøm om noget realistisk det er et transportmiddel der er temmeligt farligt du har tænkt dig at sætte dig op på og så må du slet ikke køre på den om du så tog 10 kørekort find en 2-3enhalver brugtbilligtogiorden brug de fire sessonner der er til du må til at lære kunsten . Man kan ikke køre MC fra en kørestol! erfaren.... Har selv haft omkring 8 på 31 år fra 15o til 850ccm.bambusraketter o.s.v. men nu vil jeg ha`` en rigtig motorcykel ! og en rigtig motorcykel lugter af smager som ligner en og lyde som en motorcykel SÅ DET BLIR``EN NIMBUS NEMLIG .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vixador

Hvis jeg skal være realistisk, så er Suzuki GSX-R 600, eller en Suzuki TL1000

Hmmmm....drømmekværnen kunne meget vel være en MV Agusta Tamburini :worship::worship::worship: .......men den koster ca. 330.000 kr....og det er UDEN afgift :shock:

Lige nu må jeg øjes med min spritnye Suzuki GS500F K4...... :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Falstria

Kawa Ninja :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nnsu_kasper

vil gerne ha en Kawasaki ZX12R

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kim7

Det er da utroligt så mange sofacykler i drømmer om :lol:

Duc til mig tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
martin..s

Hvis jeg skal være realistisk bliver det nok en

TL1000S eller

Kawa zx6r 636

eller måske en R6

Når min FZR600R skal skiftes ud :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Keester
Indtil da kan du sukke når jeg til foråret kommer cruisende på min "nye" 535´er .. :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...