Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst frøkenbims

Forkælded møjunger *GG*

Recommended Posts

Gæst Yossarian

Bims:

Mht. spil: Jeg mener faktisk at det er noget af det samme med Battlenet, det du beskriver. I hvert fald er der en kontinuert udvikling mht. opgradering af items osv. Men det er selvfølgelig heller ikke et rollespil, så det er nok noget anderledes. Jeg ved nu ikke rigtig om kvaliteten af produktet er det, som afgør om det er gratis eller ej. Det er firmaets strategi - det er jo nok ikke fordi dem, der udvikler Diablo er så snydedumme, at de ikke har overvejet det med betaling.:) De mener vel bare, at det er smartere på denne måde og i sidste ende tjener dem bedst.

Rysser:

Min pointe med antenneforeningen var, at jeg jo netop ikke har valget. Jeg kan enten vælge det hele fra eller vælge alle kanalerne. Og det er vel også hovedpointen i mine indlæg: Det er mig, der mister magten. Jeg vil have den bedste vare til den billigste pris, og jeg vil have det jeg selv bestemmer. Og ja, det er klart at kanalerne skal have penge. Det får de enten gennem licens, reklamer eller betaling. Jeg protesterer imod, hvad jeg ser som betalings-TV forklædt som reklame-TV. Det er noget jeg presses til at betale for. Jeg vil da også vædde en million på, at hvis jeg f.eks. skulle betale, hver gang jeg gik ind på Jubii, så ville der stadig være bannerreklamer og irriterende pop-ups alligevel. Det, der er sket med TV3 er sådan set, at de har fundet ud af, at de da godt kunne bruge nogle flere penge, og så skal de penge betales på en måde, som jeg finder uacceptabel.

De har da ikke på noget tidspunkt sagt, at der aldrig ville komme brugerbetaling, har de?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst frøkenbims

Hmm, alt det med TV får mig til at tænke på noget andet. Licens!!! Jeg ser meget sjældnt tv og jeg kunne sagtens undværre de kanaler der får licens hvis det betød at jeg ikke skulle betale den s... licens. Til gengæld ser jeg meget film og til det skal man bruge et fjernsyn og når man har sådan et så skal man sørme også betale licens. Hvor f... ligger rimligheden i det!?!?

Jeg synes nu ikke du kan sammenligne et køleskab som er dit/står i dit hjem. Det er bare noget du får lov til at benytte og som du i mine øjne skal være glad for stadigvæk til dels kan bruge gratis. Jeg har en ven som jeg gav lov til at låne/bruge en pc-skærm som jeg havde i overs. Senere var der så en der manglede en skærm som ville betale mig for den skærm. Skulle jeg så havet lade min ven beholde den skærm fordi han havde fået lov til at bruge den og der ikke direkte var blet sagt til ham at det ikke var hans for good? I mine øjne ville han da være naiv hvis han tror at jeg forevigt vil lege geoges gavebod.

Jeg ville nærmere sammenligne det med p-afgifter som der sikkert også er rigtigt mange der synes er for groft. På den ene side er der da også nogen der tjener på det mere end til vedligeholdelse, men på den anden side er det vel meget rimligt at man betaler for at benytte sig af den plads. Det har bare ikke altid kostet noget alle steder så derfor er der rigtig mange der bliver mobset over at det pludselig gør, men de kan vel så finde alternative løsninger.

I dette tilfælde bliver det selvfølgelig også kun gjort fordi det rent faktisk kan lade sige gøre. Folk gider sq ikke gø 500 meter når de kan holde lige uden for butikken. Ville det egentlig ikke være dumt at lade være med at kræve den afgift så?

Bims

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anne72

Hej Knirke

Du spørger hvad vi vil betale for online. For mig er svaret lige nu simpelt: ingenting. Jeg har Statsbiblioteket stort set i baghaven og synes de bedste artikler bliver skrevet i Information. Information deler GRATIS deres gamle artikler ud på nettet så skal jeg bruge noget så ved jeg hvor jeg kan søge frit.

Jeg har i en del år levet af su og derfor er der ikke plads til diverse løse luksusudgifter og det vil jeg sige et Nation-medlemskab er for mig. Jeg spiller også kun spil som jeg har fået gratis på den ene eller den anden måde, pt spiller jeg Heroes 2, som min svigermor havde liggende. Onlinespil der koster noget er ikke mig, jeg ville bruge alt for meget tid på det og i særligt høj grad hvis jeg HAVDE betalt for det.

Venlig hilsen Anne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst dirtylittledevil

Kære Føtex

Nu har jeg gennem snart et år kommet i jeres butik for at spise gratis smagsprøver hver dag. Jeg har været glad for denne service, og jeg må sige jeg blev noget chokeret igår da jeg så at i har indskrænket jeres smagsprøver til kun at gælde saltstænger og kiks uden smør!! Hvordan vil i nu ha' at jeg skal kunne blive mæt af så lidt?? Jeg synes det er for dårligt, kan det virkelig passe at man skal til at BETALE for mad???

Hilsen en meget vred kunde

:devil::devil::devil: up yours :devil::devil::devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.