Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst l@sperling

Nu har ALLER fyret chefredaktøren

Recommended Posts

LarzJG

*****Spoiler alert - spring over hvis du er sart*****

Historien gik ud på, at Tøftings far skød hans mor og sig selv med et jagtgevær, hvorefter Tøfting kommer hjem og finder dem som 14-årig. Dybt tragisk historie, og fuldkommen irrelevant for mandens fodbold-spil - men til gengæld en næsten offentlig hemmelighed for nogen, og efter sigende noget som Tøftings modspillere i de tidlige år har brugt til at provokere ham med. En OB-spiller skulle have brugt "Hva tøffe, skal du hjem og skrabe din mor og far ned af væggen?" til at få Tøfting til at gå helt amok, forståeligt nok.

*****Spoiler alert - spring over hvis du er sart*****

Men at bebrejde Se og Hør/Her?/Billed Bladet for at de stiller det behov som mange har, for at snage i liv der er mere interessante end deres egne. Jeg synes ikke så meget det er usmageligt af bladene, som jeg kan få det dårligt over dem der køber dem.

Tidligere var der dog, såvidt jeg ved, en forståelse af, at man ikke skrev om folk der ikke ville have det. Typer som Anne Linnet, Sanne Salomonsen, Klaus Pagh osv. levede af at komme i bladene, og det var fint nok for mit vedkommende. Men med Papparazi indtoget og trenden der nu gør at man SKAL ind og have en LIDT mere insider-historie end de andre blade, så er branchen begyndt at krænke privatlivet hos dem der ikke ønsker det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope
Citat fra Larz

Historien gik ud på, at Tøftings far skød hans mor og sig selv med et jagtgevær, hvorefter Tøfting kommer hjem og finder dem som 14-årig. Dybt tragisk historie, og fuldkommen irrelevant for mandens fodbold-spil - men til gengæld en næsten offentlig hemmelighed for nogen, og efter sigende noget som Tøftings modspillere i de tidlige år har brugt til at provokere ham med. En OB-spiller skulle have brugt "Hva tøffe, skal du hjem og skrabe din mor og far ned af væggen?" til at få Tøfting til at gå helt amok, forståeligt nok.

Men at bebrejde Se og Hør/Her?/Billed Bladet for at de stiller det behov som mange har, for at snage i liv der er mere interessante end deres egne. Jeg synes ikke så meget det er usmageligt af bladene, som jeg kan få det dårligt over dem der køber dem.

Tidligere var der dog, såvidt jeg ved, en forståelse af, at man ikke skrev om folk der ikke ville have det. Typer som Anne Linnet, Sanne Salomonsen, Klaus Pagh osv. levede af at komme i bladene, og det var fint nok for mit vedkommende. Men med Papparazi indtoget og trenden der nu gør at man SKAL ind og have en LIDT mere insider-historie end de andre blade, så er branchen begyndt at krænke privatlivet hos dem der ikke ønsker det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anne72

Hej Larz

Kunne du for helvede ikke lige have advaret om at du ville fortælle hvad der var sket? Jeg havde VIRKELIG ikke lyst til at vide det og tja nu ved jeg det takket være dig. Min kæreste havde læst en artikel i BT om det og da jeg sagde til ham at jeg ikke ville vide hvad der var sket sagde han til mig at det var vist noget med en trafikulykke, så det troede jeg lissom på.

Venlig hilsen Anne *som sq ikke har lyst til at vide den slags om fremmede mennesker*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LarzJG

Jow, Anne - har også indsat en advarsel nu, undskyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

hejsa Larz.

-Lidt for sent- ikk'- alle mennesker fanges af lige det du skriver, ***. der var faktisk ingen her der havde givet udtryk for at VILLE vide, hvad der var med den historie , vedr. Stig .:D bare en tanke, her fra det mørke Jylland:) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.