Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst l@sperling

Nu har ALLER fyret chefredaktøren

Recommended Posts

Gæst l@sperling

Hejsa igen,

det gav pote, - man ønskede ikke et samarbejde med Se & Hør så længe de havde Chefredaktøren ansat,- nu er han fyret-SÅDAN.:-D jeg syntes godt om at der bliver lyttet , og handlet.

Hilsen Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope

Set i lyset af det nummer, ham lavede med Mary og dusøren, så synes jeg også, at det er den rigtige beslutning.

Noget andet er, at Aller-familien sikkert bare har ventet på en god undskyldning for at slippe af med ham efter dusør-historien, eftersom de er gode venner med kongefamilien.

Hans undskyldning, at det bare var en almindelig Se & Hor historie, holder heller ikke.

Hvis dét er en almindelig historie, og en almindelig måde at drive et ugeblad på, så burde det netop få ham til at tænke over sine 'normale' forretningsmetoder. Der er trods alt stadig noget, der hedder etik, også indenfor bladbranchen.

Sulu :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst frkbims

Hvad er det der har stået i se og hør som er så slemt?

Bims *Nysgerrig men ikke sladerbladslæser*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope
Citat fra frkbims

Hvad er det der har stået i se og hør som er så slemt?

Bims *Nysgerrig men ikke sladerbladslæser*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

Nemlig- nu er jeg spændt på om farven er DARK BLUE...........den valgte jeg- eller så er jeg åbenbart for dum til al' den teknik??- jeg gir' ik' op så let8: hilsen Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst JeanneD@rc

Jeg synes også det var på tiden at Se & Hør fyrede chefredaktøren...men vi skal lige huske på at det ikke kun er dette blad der er problemet...der er også Billedbladet...Her & Nu...og andre blade for ikke at nævne de gode formiddagsaviser...alle disse blade/aviser lever af at udstille folks privatliv...der må for pokker da være grænser...først det med de der paparazzi-fotografer for nogle år siden...ja nu ville bladene ihvertfald aldrig mere bruge billeder taget af dem...men undskyld mig...hvor får bladene så billederne fra...måske jeg er lidt dum på det punkt

Jeg køber aldrig de blade selv...for hvordan ville jeg føle det...hvis det var mig der var kongelig eller på andre måder kendt...at blive udstillet på denne måde...jeg synes man skal respektere privatlivets fred...selvom det er en kendt...de er mennesker ligesom os andre

Knuz

/J :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

jeg er helt enig----nu garanter jeg ikke for farve skrift størrelse.m.m- fatter ikke hvordan i kan få farve på ?? HJÆLP EN STAKKELS UVIDENDE.:forvirret hilsen Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst suluhope
Citat fra l@sperling

jeg er helt enig----nu garanter jeg ikke for farve skrift størrelse.m.m- fatter ikke hvordan i kan få farve på ?? HJÆLP EN STAKKELS UVIDENDE.:forvirret hilsen Lillian.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst l@sperling

tror stadig ik' der er farve på !:lol: se nu var den der, det ex vindue, jeg ku ikke farre ...der var ingen steder hvor man kunne trykke OK..Bare man bliver ved så går det jo altid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst BlueButton
Citat fra l@sperling

tror stadig ik' der er farve på !:lol: se nu var den der, det ex vindue, jeg ku ikke farre ...der var ingen steder hvor man kunne trykke OK..Bare man bliver ved så går det jo altid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.