Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissIce

"alternativ" sport

Recommended Posts

MissIce

Hvilke former for sport kan man dyrke - udenfor motionscenteret?

Jeg er så absolut ikke fan af motionscentre, og søger derfor efter sjove sportsgrene, som man ikke skal i motionscenter for at dyrke.

Jeg har i forårssæsonnen forsøgt mig med line-dance (og starter op på to hold når efterårssæsonen begynder). Det er sjovt og udfordrende på samme tid, og man lægger egentlig ikke mærke til at man dyrker "sport", når man danser.

Et stykke henne af vejen, vil jeg gerne begynde at ride igen. Men ikke endnu - det ville sku være synd for hesten :genert:

Jeg spørger, fordi jeg har lyst til at bevæge mig noget mere. Men jeg har ikke lyst til at pine mig selv på en stairmaster, eller sidde fast i en "lår-spreder"-helvedes-maskine. :badr:

Hvilke former for "alternativ" sport findes der? Har I nogle erfaringer? Hvad dyrker I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lubbeline

Jeg er rendyrket spring-gymnastik fan.

Det er den fedeste sport, der findes.

Lubbeline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Joy_

Jeg spiller squash - og dét er fedt! Det er hårdt, sjovt, og man kommer af med en masse aggressioner ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissIce
Citat fra lubbeline

Jeg er rendyrket spring-gymnastik fan.

Det er den fedeste sport, der findes.

Lubbeline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rasmus.pet

Hej MissInce

Cykel eller gå en lang tur et par gange om ugen med en ven/veninge. Eller smut ned i svømmehallen og svøm et par baner. Der må da også være noget dans om sommeren? Jeg kan da huske jeg var til noget gratis salsa på Assistentens Kirkegård en sommer for et par år siden.

- rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
foreverblue

så i nyhederne at stavgang er blevet den helt store nye dille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger

Cykle

Løbe

Svømme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Light.blue

powerwalking. Det regner jeg med, at selv jeg kan overkomme..... hvis jeg bare får skubbet mig selv ud af døren

/L.b

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gittemus105

Jeg spiller petanque det er sjovt samtidig med at man får motion :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rasmus.pet

foreverblue: Jeg løber i en løbeklub og der er rigtig mange der dyrker powerwalk/stavgang

jungletiger: Hun skal ikke løbe hvis hun er meget overvægtig, da det er meget belastende for knæ-ledene at løbe.

gittemus105: Giver det virkelig motion at spille petanque?

- rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.