Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

oprydning i bolig

Recommended Posts

stig6499

i den her weekend er jeg så småt begyndt at ryde op i min bolig , smidt gamle blade ud  i papir og pap container , gjort rent i mit undulat bur  , gjort min tudse  gamle kaffe maskine rent  afkalket den , så det næste er at smide papkasser ud i papir og pap container  , det er sgu hårdt arbejde 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, stig6499 skrev:

i den her weekend er jeg så småt begyndt at ryde op i min bolig , smidt gamle blade ud  i papir og pap container , gjort rent i mit undulat bur  , gjort min tudse  gamle kaffe maskine rent  afkalket den , så det næste er at smide papkasser ud i papir og pap container  , det er sgu hårdt arbejde 

Keep up the good work.:gogo:

Det er skønt når det er gjort.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Lige nu, Entrelac skrev:

Keep up the good work.:gogo:

Det er skønt når det er gjort.

yes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Ja, fugle skal ha skiftet sand en gang om ugen, vi havde 2 undulater der hjemme...  🙂

Men, du behøver ikke ordne hele lejligheden på 1 dag...  ;)   selvom det er fedt når det er overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 1 time siden, stig6499 skrev:

Uuh, det kan være farligt - jeg husker engang da vi boede i lejlighed, det startede bare med at vi fik lavet nye dørtelefoner ude i gangen... 

Elektrikeren fjernede den gamle 'knappe-dims' - og der var jo ikke noget tapet og maling bagved den, så noget måtte gøres..!😬

- summa-summarum, det endte med at hele lejligheden blev malet - og nu vi var i gang, så skulle der jo næsten også lige ny gulvbelægning i køkkenet..

Men det fik bordpladerne til at se lidt forældede ud, så det blev da også lige til nye køkkenbordsplader med vask og hele baduljen..

- af uransaglige grunde er den slags altid foregået i påsken, de dage man egentligt havde planlagt noget meget hyggeligere en at rende rundt i afdækning, malerspande og takeaway...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 minut siden, Ethanol-Erik skrev:

Uuh, det kan være farligt - jeg husker engang da vi boede i lejlighed, det startede bare med at vi fik lavet nye dørtelefoner ude i gangen... 

Elektrikeren fjernede den gamle 'knappe-dims' - og der var jo ikke noget tapet og maling bagved den, så noget måtte gøres..!😬

- summa-summarum, det endte med at hele lejligheden blev malet - og nu vi var i gang, så skulle der jo næsten også lige ny gulvbelægning i køkkenet..

Men det fik bordpladerne til at se lidt forældede ud, så det blev da også lige til nye køkkenbordsplader med vask og hele baduljen..

- af uransaglige grunde er den slags altid foregået i påsken, de dage man egentligt havde planlagt noget meget hyggeligere en at rende rundt i afdækning, malerspande og takeaway...

Tingene kan hurtigt gribe om sig.:lol:

Men det var garanteret godt da i var færdige.:gogo:

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...