Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Arend

Traktordemonstration risikerer at blive supersprederbegivenhed,

Recommended Posts

stig6499
Lige nu, Arend skrev:

Har du ikke nogen røde?

det har desværre ikke  men efter som jeg er ræve rød og er de rødes lejesvende burde  jeg have et par røde sokker min fejl 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 minutter siden, stig6499 skrev:

det har desværre ikke  men efter som jeg er ræve rød og er de rødes lejesvende burde  jeg have et par røde sokker min fejl 

Blot pas på ved vask, så dit hvide tøj ikke bliver lyserødt.;):lol:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Lige nu, Entrelac skrev:

Blot pas på ved vask, så dit hvide tøj ikke bliver lyserødt.;):lol:

ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Hun kan kun hive denne sag i land, hvis folket stemmer på hende. Hun slipper ikke for at skulle forsvare sig om der bliver nu eller i 2023.  Sagen om Mette og Mink forsvinder først efter valget om det så bliver på baggrund af at folk stemmer med hende eller mod hende er ikke faktor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, MP66 skrev:

Hun kan kun hive denne sag i land, hvis folket stemmer på hende. Hun slipper ikke for at skulle forsvare sig om der bliver nu eller i 2023.  Sagen om Mette og Mink forsvinder først efter valget om det så bliver på baggrund af at folk stemmer med hende eller mod hende er ikke faktor.

Den sag forsvinder vel ligesom #MeToo? der nu er en død sild ... men som fyldte det hele for kort tid siden :)

Er det ikke sådan, pressen er?

Redigeret af Arend
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 2 timer siden, Arend skrev:

Den sag forsvinder vel ligesom #MeToo? der nu er en død sild ... men som fyldte det hele for kort tid siden :)

Er det ikke sådan, pressen er?

Jeg skulle mene, et klap på måsen, ikke er helt det samme, som et helt erhverv er udryddet.  😪

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 22 minutter siden, passiv skrev:

Jeg skulle mene, et klap på måsen, ikke er helt det samme, som et helt erhverv er udryddet.  😪

Jeg lever ikke i en retfærdig verden, som du åbenbart gør, jeg forstår ikke dine argumenter ;)

Desuden synes mange danskere, det er en god ide at aflive alle mink, så det er ikke problemet.

Problemer er, at regeringen manglede lovhjemmel til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)

PS

Mange ser stadig sådan på det, at vi står over for et valg mellem - af de rige kan få nogen flotte pelse - og at deres gamle familiemedlemmer dør før tiden.

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

hvis det hele skal være sort hvidt jo så kan man godt 

Hvis man endelig skal lave en grov opdeling af hvilke der stemmer på hvad så vil jeg vel mene at de folk som arbejder i det private stemmer blå blok og de folk som lever af offentlige kroner (akademikere, offentlige virksomheder, folk i undervisningssektoren, folk på diverse overførselsindkomster osv) stemmer på rød blok. Men det er selvfølgelig en meget grov opdeling, hvor man vil kunne finde mange steder hvor det ikke stemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 12 timer siden, Arend skrev:

PS

Mange ser stadig sådan på det, at vi står over for et valg mellem - af de rige kan få nogen flotte pelse.

Jeg er så et af de rige svin der ejer et mink halstørklæde. Det er købt i Rusland for mange år siden. Det er af en meget ringe kvalitet, men der er dejligt varmt og et flot designe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...