Jump to content
Velkommen til DinDebat
stig6499

the game ?

Recommended Posts

stig6499

jeg har set på DR 2 at der er en bog der hedder the game  af Neil  strauss  det fjols  skriver the game sætter kvinder ind i en matematisk formel , så hvis du gør sådan og sådan så får du fisse  , alle mennesker er forskellige man kan ikke sætte kvinder/mænd ind i en matematisk  formel hvis du gør sådan og sådan så får du fisse/pik  , nu har jeg ikke stalket det fjols til Niel strauss på internettet  ,  men jeg tror der er fjolser nok i denne verden der køber hans bog , jeg kan lige se reklamen køb min bog og få fisse  ,  man skal læse og se meget før øjnene falder ud af hovedet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg har set på DR 2 at der er en bog der hedder the game  af Neil  strauss  det fjols  skriver the game sætter kvinder ind i en matematisk formel , så hvis du gør sådan og sådan så får du fisse  , alle mennesker er forskellige man kan ikke sætte kvinder/mænd ind i en matematisk  formel hvis du gør sådan og sådan så får du fisse/pik  , nu har jeg ikke stalket det fjols til Niel strauss på internettet  ,  men jeg tror der er fjolser nok i denne verden der køber hans bog , jeg kan lige se reklamen køb min bog og få fisse  ,  man skal læse og se meget før øjnene falder ud af hovedet  

ok så er jeg begyndt at stalke det fjols til Niel strauss  på internettet sådan her ser fjolset Niel strauss ud 

neil-strauss-promoting-his-new-book-die-perfekte-masche-with-lisa-leveridge-vienna-austria-shutterstock-editorial-577885e.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...