Jump to content
Velkommen til DinDebat
Mechanic

Alex Vanopslagh: Den største politiske skandale i nyere tid tid.

Recommended Posts

Mechanic
Skrevet (redigeret)

Og han er langt fra alene med kritikken...

Jeg håber simpelthen det her ender med at komme for retten og MF ikke bare kan nøjes med at ofre Mogens Jensen... En ting er, at regeringen tvinges til at gå af, men det er ganske enkelt ikke nok, vi er nødt til for fremtidige sager af lignende karakter, at cementere en gang for alle, at man ikke må gå ind på andres ejendom, med politi og militær og dræbe og nedbryde, uden lov og ret overholdes.

Ni dage efter regeringen erkendte, at det var i strid med loven at dræbe andre folks mink, fortsatte de bare deres fremturen, det er ganske enkelt den største politiske skandale i nyere tid... Føj for h.....

https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-11-17-haard-kritik-fra-flere-partier-efter-samraad-om-mink

Redigeret af Mechanic
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet

Det her med at stille de ansvarlige for retten er svært når det kommer til ministre for en sag som denne. Det skal være en rigsret som skal tages op på foranledning af folketinget. Jeg er såmænd i at det er alvorligt, men jeg tror næppe at der kan skabes et flertal for det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Mechanic skrev:

Og han er langt fra alene med kritikken...

Jeg håber simpelthen det her ender med at komme for retten og MF ikke bare kan nøjes med at ofre Mogens Jensen... En ting er, at regeringen tvinges til at gå af, men det er ganske enkelt ikke nok, vi er nødt til for fremtidige sager af lignende karakter, at cementere en gang for alle, at man ikke må gå ind på andres ejendom, med politi og militær og dræbe og nedbryde, uden lov og ret overholdes.

Ni dage efter regeringen erkendte, at det var i strid med loven at dræbe andre folks mink, fortsatte de bare deres fremturen, det er ganske enkelt den største politiske skandale i nyere tid... Føj for h.....

https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-11-17-haard-kritik-fra-flere-partier-efter-samraad-om-mink

Det hjælper vel ikke din sag at ca. 200 pels medarbejdere in Jylland har fået konstateret covid19 og skal trods alt ikke aflives mener regeringen. 😉

Linket kan skaffes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mechanic
For 16 minutter siden, phantomet skrev:

Det her med at stille de ansvarlige for retten er svært når det kommer til ministre for en sag som denne. Det skal være en rigsret som skal tages op på foranledning af folketinget. Jeg er såmænd i at det er alvorligt, men jeg tror næppe at der kan skabes et flertal for det.

Det vil kræve et af støttepartierne går med ja, så det er bestemt ikke noget vi ser hver dag... Men sagen fortsætter bare der ud af og kan det bevises at MF (hvilket der på ingen måde er tvivl om) vidste besked om den manglende lovhjemmel, så kan vi da håbe det kan vippe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Det er en overtrædelse af grundlovens paragraf et eller andet omkring privat ejendomsret og boligens ukrænkelighed. Og overtrædelse af dyreværnsloven.

Det må i øvrigt også stå til Danmarks historiens størst mulige straf at begå 17 mio ubegrundede drab. Selvom det "blot" er dyr, så er det sgu i al fald i samme kategori som Ubåds-madsen!

Redigeret af snoozz
  • Synes godt om 1
  • Wow 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mechanic
For 7 minutter siden, Jojojo skrev:

Det hjælper vel ikke din sag at ca. 200 pels medarbejdere in Jylland har fået konstateret covid19 og skal trods alt ikke aflives mener regeringen. 😉

Linket kan skaffes 

Det har ingen betydning for sagen overhovedet... Sagen handler ikke om det de havde lovhjemmel til, men det de ikke havde lovhjemmel til.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 15 minutter siden, Mechanic skrev:

Det har ingen betydning for sagen overhovedet... Sagen handler ikke om det de havde lovhjemmel til, men det de ikke havde lovhjemmel til.

Det har du ret ind, men du går primært efter M Frederiksen for hun ikke slipper afsted billigt med at fyre KUN Mogens Jensen, Mette F er fjenden mener du, men jeg ser det fra min side, Mette F må godt straffes når der kommer valg, men jeg mener ikke at hun har gjort noget kriminelt forkert.

For at gøre det være støtter jeg udfasning af mink i Danmark, det er usmageligt dyre plageri til ingen nytte end penge, og alle mink må lade livet alligevel, de lever kun kort tid in en bur og et ultra kort pensionisten tilværelse i gaskammeret. 🦿

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 53 minutter siden, Jojojo skrev:

Linket kan skaffes 

Ikke endnu, men med denne regering kan alt vist fremover komme på tale 😉

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 15 minutter siden, dna skrev:

Ikke endnu, men med denne regering kan alt vist fremover komme på tale 😉

I normale tider ja, men til deres held må de færdes alene in fjendtlig ingenmandsland og der kan fejl godt blive ustraffede.

Men det bliver forhåbentlig hverdag igen og så kan andre prøver deres held i det politiske wonderland 😉

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...