Jump to content
Velkommen til DinDebat
snoozz

Samle blaffere op ?

Recommended Posts

snoozz

Har du / i nogen sinde samlet en blaffer op ?

Og her mener jeg alle slags: Både dem som lige har haft et motorhaveri på motorvejen og ikke har Falck-abonnement til vejhjælp - og til 2 Teenage tøser som bare gerne vil til Århus men ikke har penge til en togbillet?

Det var ellers meget sjovt. Skulle hente en bil fra Nordjylland af, men pga den store afstand aftalte vi at mødes på halvvejen, altså i Århus. Da vi kom over broen og til Odense skulle bilen så have mere benz på, så jeg kørte ind på en tankstation. 

Mens jeg tanker kommer der så 2 - i øvrigt supersøde og smukke piger - hen og spørger hvor jeg skal hen når jeg havde tanket? For hvis det var i retning mod Århus ville de supergerne med ! Ja de brugte ordet "supergerne" gg. 

Skal lige siges at min svigerfar var med i bilen, så det blev aldrig sjovere end det - jeg kan ikke engang huske helt hvor vi satte pigerne af, men jeg kan huske at jeg synes det var hyggeligt i al fald ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Mens jeg tanker kommer der så 2 - i øvrigt supersøde og smukke piger - hen og spørger hvor jeg skal hen når jeg havde tanket? For hvis det var i retning mod Århus ville de supergerne med ! Ja de brugte ordet "supergerne" gg. 

Skal lige siges at min svigerfar var med i bilen, så det blev aldrig sjovere end det - jeg kan ikke engang huske helt hvor vi satte pigerne af, men jeg kan huske at jeg synes det var hyggeligt i al fald ;)

Hej Snoozz,

Din svigerfars tilstedeværelse var eneste grund til at du ikke var utro? Man kan godt forstå at din ex skred.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Og her mener jeg alle slags: Både dem som lige har haft et motorhaveri på motorvejen og ikke har Falck-abonnement til vejhjælp - og til 2 Teenage tøser som bare gerne vil til Århus men ikke har penge til en togbillet?

Det var ellers meget sjovt. Skulle hente en bil fra Nordjylland af, men pga den store afstand aftalte vi at mødes på halvvejen, altså i Århus. Da vi kom over broen og til Odense skulle bilen så have mere benz på, så jeg kørte ind på en tankstation. 

Den kender jeg een der ka' slå med flere vognlængder..!

(jeg vil ikke nævne hans navn, men det rimer på 'skovl')...

Han blev faktisk holdt fanget på en rasteplads i OTTE døgn - og tænk, det var tre unge tyske piger som stod bag udåden...!

- og IKKE nok med det, han blev også 'seksuelt misbrugt' af dem - meeen, heldigvis fik de lidt dårlig samvittighed over hvad de havde budt den stakkels mand...🥰

Så de lagde simpelthen hver en kuvert i mandens bil, indeholdende 2500 D-mark - 7500 D-mark ialt...

Som den ærlige (og krænkede!) mand min ven jo var, så meldte han naturligvis 'voldtægterne' til polisen i Göteborg, men de grinede bare af det hele - MEN, de 7500 D-mark beholdt de fandme! - som 'bevis', som de kaldte det...🤔

- ja, sikke en historie, men den skulle skam være ganske sand..!

Men... - 'read it and weep': 🤣

https://www.sol.dk/debat/i-1984-kørte-jeg-til-norge

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 24 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

- ja, sikke en historie, men den skulle skam være ganske sand..!

Helt sikkert hævet over enhver tvivl🤣

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 8 timer siden, Ieet skrev:

Hej Snoozz,

Din svigerfars tilstedeværelse var eneste grund til at du ikke var utro? Man kan godt forstå at din ex skred.

Med venlig hilsen

Ieet

Ieet det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan jo ikke vide hvordan det var endt hvis det kun havde været mig og de 2 piger i bilen. Men svigerfar var altså med, fordi man jo ikke kan køre i 2 biler samtidigt jo, og min egen kæreste havde ikke kørekort endnu der ;)

Men man kan jo sagtens få lyst til, eller synes at andre piger er lækre selvom man har en kæreste derhjemme i forvejen da?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 13 timer siden, snoozz skrev:

Vi tager dem med, dog aldrig på rastepladser 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det var heller ikke en rasteplads, men en tankstation jo ;) Er jo heller ikke sikkert at de overhovedet havde spurgt om at køre med, hvis jeg havde været alene i bilen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg har intet problem med at tage blaffere med og har da også gjort det et par gange. Dog synes jeg ikke man ser dem særlig ofte længere. Ellers tog jeg dem gerne med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har aldrig haft bil og har ikke bil , men i mine unge dage stod jeg da mange gange i vejkanten med tommelfingeren , nu vi er det med at komme op at køre gratis i 80erne da der var seperate coupere i dsb togene kunne man køre gratis med dsb man låste sig bare ind på wc og når en kamerat eller veninde fortalte tog kontroløren var gået forbi wc låste man sig bare ud og vendte tilbage til wc ved næste stop 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg har også som ung tomlet en del gange. Jeg har faktisk også en lille drøm om at tomle rundt i USA. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...