Jump to content
Velkommen til DinDebat
BenniM

Juleaften og forsamlingsforbud

Recommended Posts

BenniM

Jeg antog at private fester var undtaget, men det er de så ikke.

Frederik sigtet for at holde privatfest: - Giver ingen mening (Ekstra-Bladet)

Hvad gør vi? Vi er 11 i det hele. 2 sæt svigerforældre, en familie på 3 og en familie på 4. Hvem skal ikke være der og det ene sæt svigerforældre er fælles. Skal de vælge hvis festen splittes op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mechanic
For 26 minutter siden, BenniM skrev:

Hvad gør vi? Vi er 11 i det hele. 2 sæt svigerforældre, en familie på 3 og en familie på 4. Hvem skal ikke være der og det ene sæt svigerforældre er fælles. Skal de vælge hvis festen splittes op?

Holder jul selvfølgelig, hvad ellers? I har vel ikke tænkt jer at invitere mennesker via sociale medier, så det går nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 2 timer siden, Mechanic skrev:

Holder jul selvfølgelig, hvad ellers? I har vel ikke tænkt jer at invitere mennesker via sociale medier, så det går nok.

Der er vinduer og træer som ikke bliver beskåret som naboerne vil det. Hvor lang tid tror du at der går inden der kommer en anmeldelse i en tid hvor det er OK at bruge børn og sociale myndigheder i nabostridigheder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 3 timer siden, BenniM skrev:

De 10 personer er en opfordring. Om I er 11 vil myndighedere være ret ligeglade med. Det vil ikke undre mig, der er nogle naboer eller folk på nettet som vil have ondt i røven, men lad dem om det.

Derudover er der også muligheden for at der er lempet på reglerne til den tid.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mechanic
For 44 minutter siden, BenniM skrev:

Der er vinduer og træer som ikke bliver beskåret som naboerne vil det. Hvor lang tid tror du at der går inden der kommer en anmeldelse i en tid hvor det er OK at bruge børn og sociale myndigheder i nabostridigheder?

dna har jo allerede svaret... Forsamlingsforbudet gælder ikke i private hjem, det er bare en anbefaling.... Du kan jo prøve at læse artiklen du har linket til, det fremgår hvorfor politiet mener der er tale om noget andet her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

hallelujah hallelujah hallelujah 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Vi holder Jul, og jeg kunne ikke være mere ligeglad med, hvad Mette Mink og Co. synes er rigtigt eller forkert. Vi er 15. Og vores nabo holder også Jul. De bliver ca. 16-17. Og vi diskuterer stadig om ikke vi skal væk med hækken sådan så vi kan slå bordene sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Haha, mine forældres hus er i 2. række ned til vandet - men naboen i første række har blokeret udsigtigten delvist i form af et kæmpe gran/fyrretræ af en art - og vil IKKE fælde det. 

Det kunne ellers få mine forældres hus til at stige med 1 mio kr med det samme. Måske man skulle hjælpe det pågældende træ lidt på vej med at dø? Man kunne jo lige falder over en motorsav som tilfældigvis sprang igang og ramte det træ ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 23 timer siden, stig6499 skrev:

hallelujah hallelujah hallelujah 

Sing Halleluja! ja. 

Øhhh mener du den med Dr. Alban, eller den der amerikanske en ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

Sing Halleluja! ja. 

Øhhh mener du den med Dr. Alban, eller den der amerikanske en ?

Årsagen til at jeg skrev det nægter jeg at svare på for så bliver jeg smit ud af debatten

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...