Jump to content
Velkommen til DinDebat
Rocky Burnette

Hvorfor notifikationer?

Recommended Posts

Rocky Burnette

Nogen der ved, hvorfor jeg bliver ved og ved med at få disse irriterende sorte notifikationer ind på skærmen, selv om jeg har slået alt det fra i min profil og kun klikket, at jeg ingen ønsker??

Der er ikke lyd på, men de kommer hver gang jeg er online med meddelelser om, at der er nye indlæg i tråde, jeg har skrevet noget i. Det er jo ellers det, jeg har slået fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det fungerer lidt ligesom hvis du sætter et klistermærke på din postkasse med "reklamer nej tak!".

- Så får du bare endnu flere ;)

• Wow 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Entrelac, jeg er næsten holdt op med at tømme min postkasse. Der er grænser for hvor meget de kan stoppe ned i den.

Medmindre jeg forventer vigtige forsendelser pr fysisk brev.

Ellers kommer langt det meste nu til dags jo enten på ens Email, eller fra offentlige instanser på ens Eboks.

I det hele taget er tiden løbet fra trykte reklamer. Vil jeg se denne uges tilbud i fx Rema1000 Spar, eller Netto, så går jeg da bare ind på deres respektive hjemmesider og ser hvad der er ?

Det er vist kun gamle mennesker der stadig ikke kan finde ud af at bruge hverken en computer eller en mobiltelefon så stadig bruger papirs-reklamer (og typisk de samme som betaler med kontante pengesedler (med Corona på). Ikke nødvendigvis fra dem selv, kommer jo an på hvor de har dem fra).

Og stakkels kassepiger siger jeg bare, som skal håndtere folks beskidte mønter og pengesedler 100-vis af gange om dagen, så er man pænt udsat for Corona-fare ! - endda til en ret ussel løn.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...