Jump to content
Velkommen til DinDebat
stig6499

International single dag ?

Recommended Posts

stig6499

På onsdag d 11/11 ,2020 er det international single dag det vil jeg sgu fejre jeg overvejer at drikke cola og kaffe og se en god film , vil i fejre international single dag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
For 19 minutter siden, stig6499 skrev:

På onsdag d 11/11 ,2020 er det international single dag det vil jeg sgu fejre jeg overvejer at drikke cola og kaffe og se en god film , vil i fejre international single dag ?

Jeg glemte jeg vil også se Joan Ørting på Facebook der går hun på i anledning af dagen det er 20,30 hun går på det er på dkdating hun går på Facebook så vidt jeg har forstået

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg tar mig nok bare en flaske vodka, og en ekstra spiller så ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 10 minutter siden, snoozz skrev:

Drop vodkaen og gå dig en aftentur. Bare et par hundrede meter. Så kan du tage dig en spiller bagefter. ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Har du tænkt på din datter, dag hun får at vide, at hendes fader er død af druk? 😒

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 45 minutter siden, passiv skrev:

Har du tænkt på din datter, dag hun får at vide, at hendes fader er død af druk? 😒

Forhåbentlig er de voksne omkring pigen så fornuftige, at de "pynter" lidt på sandheden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jane959

Mine kollegaer markerede dagen med at arbejde på spålinjen og svare på spørgsmål fra alle dem der IKKE synes om at være single 🙂
"Vil jeg snart møde en ny partner?" "Synes den-og-den om mig?" "Kommer han til at forlade sin kone for mig?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 minutter siden, Jane959 skrev:

Mine kollegaer markerede dagen med at arbejde på spålinjen og svare på spørgsmål fra alle dem der IKKE synes om at være single 🙂
"Vil jeg snart møde en ny partner?" "Synes den-og-den om mig?" "Kommer han til at forlade sin kone for mig?"

jamen det er in at være utro i DK 14 % af kvinder er deres faste partner utro 23 % af mænd er deres faste partner utro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...