Jump to content
Velkommen til DinDebat
damnsexy

Hvor tidligt mærkede I graviditetssymptomer?

Recommended Posts

damnsexy

Hej piger. 

Der har sikkert været et utal af lignende tråde, men vil I ikke dele jeres erfaringer med mig?  

Jeg blev gravid i juni og følte ret hurtigt jeg var gravid, men ugen inden nakkefold fornemmede jeg også at alt ikke var i orden. Bebs var gået til grunde. Jeg havde en missed abortion. 

Siden da har vi selvfølgelig prøvet alt vi kunne. I torsdags (29/10) havde jeg en positiv ægløsningstest. Vi havde sex både torsdag, fredag og lørdag. Så chancen for at det kunne lykkedes er der. 

Mandag og i tirsdag, har jeg ikke lavet andet end at tisse. Jeg er meget nemt blevet forpustet, og tirsdag aften fik jeg nogle vilde mavekramper. Det niver. Præcis lige som inden en menstruation. Da kom jeg pludselig i tanker om alle de andre ting og kunne pludselig kæde det sammen. Jeg er også begyndt at falde i søvn på sofaen nu - hvilket ikke er sket i flere måneder. Jeg er vildt træt og tung i kroppen. 
HVIS den er der er jeg kun 2+6 i dag.

Er der andre, som også kunne mærke noget tidligt i graviditeten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jo...!

Min kæreste begyndte at spise vildt underlige ting, fx ketchup på leverpostejsmaden, appelsinjuice på cornflakes, og blå ugler-bolcher (som hun ellers aldrig havde brudt sig om.) Så vidste jeg hurtigt "den var gal" og regnet tilbage så begyndte det også der omkring 2-3 uger inde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...