Jump to content
Velkommen til DinDebat
BenniM

Hvad gør I når det er slut med Endomondo

Recommended Posts

BenniM

Jeg har premium på min Endomondo fordi jeg bærer et ur. Endomondo lukker.

Denne hjemmeside kan sync. data til andre sider, men jeg mangler nogle.

https://tapiriik.com/ 

Hvad gør I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Undlader at dyrke motion, eller bruger ruter jeg kender, så jeg ikke farer vild ? Er jo lettere dement.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Jeg har ikke brugt endomondo i over et år. Til at starte med var det sjovt at kunne følge med, men vi har jo kunnet dyrke motion i langt over 100 år uden brug af den slags værktøjer, så det generer mig ikke så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 1 time siden, homofaber skrev:

Jeg har ikke brugt endomondo i over et år. Til at starte med var det sjovt at kunne følge med, men vi har jo kunnet dyrke motion i langt over 100 år uden brug af den slags værktøjer, så det generer mig ikke så meget.

Nu registrerer jeg en del. På grund af arbejde og familien kan jeg ikke få tid til dyrke holdsport. Appen giver mulighed for at konkurrere med personer på cirka samme niveau overalt på kloden på en uformel måde.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Jeg har igennem tiden afprøvet lidt forskellige, bla. Goals-Fitness, og nogen er bedre og mere anvendlige end andre.
Lige pt. benytter jeg SportsTracker, Relive skulle vist også være god! 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 21 minutter siden, BenniM skrev:

Nu registrerer jeg en del. På grund af arbejde og familien kan jeg ikke få tid til dyrke holdsport. Appen giver mulighed for at konkurrere med personer på cirka samme niveau overalt på kloden på en uformel måde.

Okay, det kan jeg godt se. Good point.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SnorkFrøknen-Oldemoms

Hjerteforeningens app

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Bruger selv Endomondo, som fungerer fint. Forstår ikke, hvorfor den ikke bare kan køre videre.

Men jeg finder nok en anden app. 

Jeg tror det handler om, at eliten vil styre disse apps, da de også kan bruges til at overvåge og registrere borgerne med. Derfor bliver de mindre apps udkonkurreret, så til sidst er det eliten, der sidder på alle disse apps - som vil blive brugt til at spore, overvåge og registrere borgerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 15 timer siden, snoozz skrev:

Undlader at dyrke motion, eller bruger ruter jeg kender, så jeg ikke farer vild ? Er jo lettere dement.

Ja, din motion er vel 5-8 meter ud til toilettet engang imellem. Når du overhovedet op på 50 meter om dagen? he he

I går cyklede jeg 30 km og gik ca. 8000 skridt - nåede så ikke helt de anbefalede 10000 skridt, men til gengæld cyklede jeg så relativt langt i stedet.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 4.11.2020 at 21:13, FrkFauna skrev:

Jeg har igennem tiden afprøvet lidt forskellige, bla. Goals-Fitness, og nogen er bedre og mere anvendlige end andre.
Lige pt. benytter jeg SportsTracker, Relive skulle vist også være god! 

Jeg bruger Relive når jeg cykler og den er god! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...