Jump to content
Velkommen til DinDebat
Hitzige Helga

Date en kristen

Recommended Posts

Hitzige Helga

Hvis man nu skulle få mulighed for at date Melanie Trump. Noget der frister?

melania-trump-sour-face.jpg?fbclid=IwAR3

Det fjæs er Ikke noget for mig, ihvertfald.

Men Trump er jo meget kristen. Sådan udmøntes al den kristendom.

melania-donald-trump-marriage-02.png?fbc

Billederne er fra  slutningen af 90'erne. Donnaen til venstre er Melanie Trump. Det højre billede er Trump på natklub.

Men så nogen der virker som normale mennesker, uanset hvad man mener om deres politik.

116829433_10159231878584893_976760318180

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 35 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Det fjæs er Ikke noget for mig, ihvertfald.

Nu skal du ikke være så hård ved hende, glem ikke hvem hun er gift med, jeg tror ikke en eneste kvinde ville vise et lykkeligt smilende ansigt med den mand ved sin side:D

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On 29.10.2020 at 07:36, dewey skrev:

Nu skal du ikke være så hård ved hende, glem ikke hvem hun er gift med, jeg tror ikke en eneste kvinde ville vise et lykkeligt smilende ansigt med den mand ved sin side:D

Ja, det er sgu utroligt hvad nogle kvinder gør - bare stodderen har penge, magt - eller endda måske bare lidt kendis-faktor...🤡

Her er der virkeligt tale om en egenskab som kvinder stort set er alene om at besidde..🤩 

- (og bemærk nu lige, girls - jeg skrev 'nogle kvinder'

image.thumb.png.a20d253f7320a01f64c8229ee8791cdb.png

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Ja, det er sgu utroligt hvad nogle kvinder gør - bare stodderen har penge, magt - eller endda måske bare lidt kendis-faktor...🤡

Ja, der er mange måder, at prostituere sig på.:wacko:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

hvor kan man finde sådan sugardater? hov det gælder jo alle kvinder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg er ikke sikker om jeg kunne date så et ansigt, Selvom hun eller ser godt nok ud er ansigtet nok til at gøre hvert et nat til en mareridt.

Hun har helt sikker haft et meget vanskeligt barndom, været misbrugt og hvad ved jeg, men der er grænsen for hvad jeg vil finde mig ind.

Som en eftertanke mener jeg til gengæld at hun passer godt til Trump, manden er meget troende, hans empatiske evner bedre mine, han er meget fint følende, hvad jeg bedst kan lide om manden er hans humor, gavmildhed og hans urokkelige tro på sandhed.

Man skal ikke begære sin næste står der et eller andet sted i bibelen, så hun er fredet herfra. 🙏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 19 minutter siden, Jojojo skrev:

Man skal ikke begære sin næste står der et eller andet sted i bibelen, så hun er fredet herfra. 🙏

🤣 Tak for et godt grin..!! 👍😃

- her er mere ægte (milliardær) kærlighed:

image.png.48d9612d06ce0f5f2d2bd1e7d9d6a0da.png

- og hér har gammelfar så taget tænderne ud:

image.png.430124e7a8abe57c25cd211b80368da6.png

❤️💰💰💰

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

- jeg har det bare svært med det.

Forstået sådan her:

Jeg kan ikke date en bare fordi hun er "lækker" som i blond hår og store patter, det synes jeg er ret tomhjernet.  

Det er mere personligheden.

Hvis hun så også har langt lyst hår og det jeg kalder bingo-patter, så er det bare "frynsegoder" gg.

nej må lige rette mig selv.

jeg bryder mig ikke overhovedet om piger med falske patter. kun hvis de har fået dem af medicinske grunde, fx de giver dårlig ryg, eller lign.

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Jeg kan ikke date en bare fordi hun er "lækker" som i blond hår og store patter, det synes jeg er ret tomhjernet.  

Hvis hun så også har langt lyst hår og det jeg kalder bingo-patter...

jeg bryder mig ikke overhovedet om piger med falske patter....

Du beklager dig ofte over 'tørken' i dit sexliv - ihvertfald hvad angår 'rigtige' kvinder, altså dem af kød og blod...🙄

- nu er jeg jo gammel nok til at kunne være din far - og et langt liv for længst lært mig, at et konsekvent brug af ordet 'patter' om kvinders bryster, det nedsætter i voldsom grad udvalget af potentielle kæresteemner...

'Patter' findes til din orientering bl.a. på køer og svin, hvorimod kvindernes vidunderlige attributter kaldes 'bryster'...

- hvis man hertil lægger det generelle kvindesyn, du typisk lægger for dagen hér på debatten, så er jeg desværre bange for at du kommer til at fortsætte din erotiske 'ørkenvandring' læææænge endnu... 

Nå men, knæk og bræk anyway..!  😜

• Haha 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Haha,

Jeg kalder nu heller ikke patter for patter hvis der er piger/kvinder i nærheden. Så nævner jeg dem slet ikke, men ser nok på dem gg.

Det er mere hvis man hænger ud med en 2-3 gutter i værkstedet og ham der ejer det har sådan en kalender med "letpåklædte damer" på væggen at de omtales som "patter".

I det hele taget er de også meget sjovere at have ned i ansigtet mens man har sin pik oppe i fissen på samme kvindfolk, end at tale om dem alligevel.

ja og god søndag aften til dig også ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...