Jump to content
Velkommen til DinDebat
Lucianone

Utroværdige sundhedsguruer

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Søren Brostrøm og Kåre Målbak fremtræder mere og mere som nogle luskede uvederhæftige selvbestaltede sundhedsguruer....

I dag læser jeg, at Brostrøm minsandten nu får en bestyrelsespost i WHO - sikkert som belønning for at være en god dreng, der har bøjet sig og fra at have talt imod mundbind nu pludselig er for mundbind. Mon ikke WHO har givet ham et tilbud: Du går med på vores mundbindsagenda og så får du en toppost hos WHO? Jeg tror det...

Brostrøm var også  manden, der i februar sagde, at Coronaen ikke ville bryde ud i Danmark. Meget høj kompetence og troværdighed den mand har LOL

https://www.bt.dk/politik/soeren-brostroem-faar-toppost-i-who

Husk at Brostrøm er gynækolog - altså ekspert i kvinders underliv! Alligevel bliver manden ophøjet til den store virus- og pandemiekspert TSK TSK

Og hvilken troværdighed har en mand, der knapt selv gider at følge de retningslinier, han propaganderer for?

https://www.bt.dk/samfund/soeren-brostroem-glemmer-at-spritte-af-i-traeningscenter-skal-jeg-det

Mit bud er, at Brostrøm godt ved, at Coronavirus er overvurderet og at der er en politisk agenda bag. Og derfor er han vist ikke selv særligt bange for virussen, siden han ikke gider afspritte.. ;)

Så er der Kåre Mølbak. Han viste sig fredag som noget af en talmagiker, da han fik manipuleret sig frem til, at de godt 700 danskere, der er døde MED Coronavirus, for 95% vedkommende er døde AF Coronavirus. 

Han fik heldigvis hurtigt svar på tiltale og en række andre eksperter mener, at han pynter lidt vel meget på tallene...

https://www.bt.dk/samfund/eksperter-angriber-kaare-moelbaks-doedstal-er-ikke-den-endegyldige-sandhed

Jeg har også lavet en kort video om sagen:

Redigeret af Lucianone
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 34 minutter siden, Lucianone skrev:

Søren Brostrøm og Kåre Målbak fremtræder mere og mere som nogle luskede uvederhæftige selvbestaltede sundhedsguruer....

For 37 minutter siden, Lucianone skrev:

Husk at Brostrøm er gynækolog - altså ekspert i kvinders underliv! Alligevel bliver manden ophøjet til den store virus- og pandemiekspert TSK TSK

Jamen dog disse typer støder jeg da også på, her på Debatten😇

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Lige nu, dewey skrev:

Jamen dog disse typer støder jeg da også på, her på Debatten😇

Jep. De typer, der mener at Covid-19 er åh, så farlig og at 5% af alle ramte dør LOL

Den virkelige dødelighed er jo 0,2-0,4%....

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 48 minutter siden, Lucianone skrev:

Brostrøm var også  manden, der i februar sagde, at Coronaen ikke ville bryde ud i Danmark. Meget høj kompetence og troværdighed den mand har LOL

Canada var et af de vestlige lande, der blev ramt af SARS i 2003, men næsten alle europæiske lande gik stort set fri. Ingen kan se ind i fremtiden, så det er ikke så underligt, at det dengang ikke blev taget så alvorligt og specielt ikke, når vi i Europa ikke har haft udbrud som de har haft i andre lande. Taget i betragtning af, at 50% af sundhedspersonalet i Beijing blev syge i 2003 er det underligt, at du nu kritiserer myndighederne for at overdrive. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Jep. De typer, der mener at Covid-19 er åh, så farlig og at 5% af alle ramte dør LOL

For at gøre det være med de guruer, nu påstår de at næsten ALLE sygehusene in Italien, Spanier, Frankrig, Belgien og Holland er overfyldt og IKKE i stand at følge med udviklinger 

Det er bare noget fis. 🤨

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 12 minutter siden, Jojojo skrev:

For at gøre det være med de guruer, nu påstår de at næsten ALLE sygehusene in Italien, Spanier, Frankrig, Belgien og Holland er overfyldt og IKKE i stand at følge med udviklinger 

Det er bare noget fis. 🤨

Ja, de skal jo bare have et par panodiler og lidt frisk luft. Så bliver de raske i løbet af et par dage.

Det har jeg selv hørt på youtube ... :)

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, homofaber skrev:

Ja, de skal jo bare have et par panodiler og lidt frisk luft. Så bliver de raske i løbet af et par dage.

Det har jeg selv hørt på youtube ... :)

Dem der guruer er slet ikke dumt 🤨

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, og som om DET ikke var nok, så er de to styrvoltere garanteret også frimurere - tror du ikke?....😜

Og nu vi er ved det... 

- ER der ikke også noget 'reptil-agtigt' over mandens øjne, hvis man kigger rigtigt efter?...

image.png.12470df80be4e18493ef9b02e090a2de.png

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Hej Lucianone, 

Sjovt at du fortsætter med at afvise al expert viden og modsige den. Dine argumenter er blevet modbevist utroligt mange gange.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 54 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Ja, og som om DET ikke var nok, så er de to styrvoltere garanteret også frimurere - tror du ikke?....😜  

Sel'føøøøli' er gynækologen Brostrøm da frimurer. Her er det tydelige bevis.

gHQBiht.jpg

Det må du lige huske at tilføje til din youtubevideo, Lucanone.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...