Jump to content
Velkommen til DinDebat
Leonidas

Bliver der skudt mere i Danmark?

Recommended Posts

Leonidas

Jeg følger pressefotos på facebook, jeg synes tit de har noget om skyderier. Er folk blevet mere skydegale, end for eksempel 30 år siden? Jeg kom tilfældigvis til at tænke på @Arend.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg følger pressefotos på facebook, jeg synes tit de har noget om skyderier. Er folk blevet mere skydegale, end for eksempel 30 år siden? Jeg kom tilfældigvis til at tænke på @Arend.  

Kriminaliteten falder løbende og har gjort det over en lang årrække. Men den nuværende kriminalitet er blevet hårdere. 
Det er vist allemandsviden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Kriminaliteten falder løbende og har gjort det over en lang årrække. Men den nuværende kriminalitet er blevet hårdere. 
Det er vist allemandsviden. :)

Har du en forklaring på at det er blevet hårdere? Jeg har, men er bange for jeg ikke har ytringsfrihed her. 🤣

Redigeret af Leonidas
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, Leonidas skrev:

Har du en forklaring på at det er blevet hårdere? Jeg har, men er bange for jeg ikke har ytringsfrihed her. 🤣

Der er en lang række faktorer - det er spændende læsning. 
Du finder mange undersøgelser om dette.. Google er din ven. 
Du behøver ikke selv gætte på årsagerne - folk som har viden og ekspertise på området, beskriver det løbende. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
Skrevet (redigeret)

Ja, jeg læser da aviser dagligt. Og især Den Korte Avis og Uriasposten, som et vigtigt supplement. 

Redigeret af Leonidas
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 6 minutter siden, Leonidas skrev:

Ja, jeg læser da aviser dagligt. Og især Den Korte Avis og Uriasposten, som et supplement. 

Det kan nok forklare en del. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 5 minutter siden, Leonidas skrev:

Ja, jeg læser da aviser dagligt. Og især Den Korte Avis og Uriasposten, som et supplement. 

Begge kan du ikke tage alvorlige, de er fulde af løgn og opdigtede historier:sarkasme:  Selvom jeg aldrig har taget DKA i en løgn, når de gengiver artikler fra tysksporgede medier, artiklerne er korrekte oversat, indholdet i artiklerne svarer til hændelserne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 20 minutter siden, dewey skrev:

Begge kan du ikke tage alvorlige, de er fulde af løgn og opdigtede historier:sarkasme:

Og fyldt med rendyrket had!! 🙄

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 26 minutter siden, Leonidas skrev:

Og fyldt med rendyrket had!! 🙄

Det er vist, som hver enkel vil se det eller opfatter kendsgerninger i artikler, jeg ser ikke rendyrket had i en eneste artikel hos DKA, DKA tør, hvor andre tier, for at bruge EB's slogan.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 8 minutter siden, dewey skrev:

Det er vist, som hver enkel vil se det eller opfatter kendsgerninger i artikler, jeg ser ikke rendyrket had i en eneste artikel hos DKA, DKA tør, hvor andre tier, for at bruge EB's slogan.

Had er nok at spekulerer for meget. men hvorfor de mener at have brug for at misbruge, misinformerer og fordreje statistik, alene med en negativ tilgang til folk fra ikke-vestlige lande, kan vi alle jo tænke vores om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...