Jump to content
Velkommen til DinDebat
Hitzige Helga

Virkeligt så dum?

Recommended Posts

Hitzige Helga

Det er hverdagskost i medierne. Piger og kvinder der lokkes til at sende intime billeder og videoer af sig selv til ukendt, falske profiler. typisk med løfte om at de har udsigt til karriere som fotomodel eller i filmen.

Jeg undere mig fordi det har været kendt vidt og bredt i mange år, at det finder sted, at piger bliver ved med at hoppe på den. Fortæller mødre ikke deres døtre fra 12-årsalderen at de ikke kan stole på noget på nettet og at der er nogen der vil misbruge dem.

Men hende her på 23 år er virkeligt for dum. Hvad kan man vente af en der har fylde læber og tatoveringer.

https://www.dr.dk/mitliv/23-aarige-fie-sendte-intime-videoer-til-en-falsk-profil-da-jeg-fandt-ud-af-sandheden-broed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 7 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Men hende her på 23 år er virkeligt for dum. Hvad kan man vente af en der har fylde læber og tatoveringer.

Jeg hæfter mig ved, at hun ikke var særlig gammel da hun mistede sin mor, så hun havde ikke sin mor da hun var i 12-års alderen.

Det er ikke min opfattelse, at min datter (nu 24) har været udsat for noget i den stil. Men jeg havde aldrig forestillet mig, at mobiltelefoner kunne bruges/udnyttes på den måde, så nej, jeg snakkede ikke med mine børn om disse ting.

Jeg snakkede med dem om, at de ikke måtte lade andre mennesker tage deres tøj af o.s.v., for at undgå pædofili o.l., men jeg kunne jo ikke advare mine børn om noget jeg aldrig havde hørt om. Jeg tror, at mange forældre er blevet "taget med bukserne nede. Havde min datter været 12 år nu, så havde det helt klart været noget vi havde snakket om.

Jeg brugte faktisk tit episoder fra medierne i opdragelsen, herunder luksusfælden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg er ikke overrasket over at kvinder kan være så stupide og hjernedøde det ligger i deres gener , at fake et blowjob og en orgasme for at blive skuespiller og sende video til en genial mand manden skal sgu da have en Oscar for den geniale prestetion me too må være stolte af det stupide kvindemenneske ha ha i har redet min dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 23 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg er ikke overrasket over at kvinder kan være så stupide og hjernedøde det ligger i deres gener , at fake et blowjob og en orgasme for at blive skuespiller og sende video til en genial mand manden skal sgu da have en Oscar for den geniale prestetion me too må være stolte af det stupide kvindemenneske ha ha i har redet min dag

Så vidt jeg husker er der også unge drenge, der er blevet lokket til lignende ting. Men det siger vel noget om mænd.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 minutter siden, Entrelac skrev:

Så vidt jeg husker er der også unge drenge, der er blevet lokket til lignende ting. Men det siger vel noget om mænd.:gruble:

Det påstås at kvinder er tidligere udviklet end mænd så drenge er lovligt undskyldt men jeg vil godt stille spørgsmålstegn ved den påstand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 minutter siden, stig6499 skrev:

Det påstås at kvinder er tidligere udviklet end mænd så drenge er lovligt undskyldt men jeg vil godt stille spørgsmålstegn ved den påstand

Hvilken påstand sætter du spørgsmålstegn ved?

At kvinder er tidligere udviklet end drenge?

Uanset om drenge er senere sexuelt udviklet end piger eller ej, så skulle det vel ikke forhindre dem i, at regne ud, at det ikke er smart, at sende billeder af deres erigerede lem til en eller anden tilfældig person der har kontaktet dem via nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg ser ellers mig selv som en perverse liderlig stodder men min fantasi må være kortsluttet at oprette et fake casting den havde jeg sgu ikke set komme det er sgu genialt jeg er sgu misundelig på de mænd der har sådan en genial fsntasi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

Jeg ser ellers mig selv som en perverse liderlig stodder men min fantasi må være kortsluttet at oprette et fake casting den havde jeg sgu ikke set komme det er sgu genialt jeg er sgu misundelig på de mænd der har sådan en genial fsntasi

Det handler nok om intelligens.:gruble:;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Entrelac skrev:

Det handler nok om intelligens.:gruble:;):D

For de mænd der laver en fake casting eller for dem der hopper på den fake casting

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 39 minutter siden, stig6499 skrev:

For de mænd der laver en fake casting eller for dem der hopper på den fake casting

Det må du selv om.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...