Jump to content
Velkommen til DinDebat
snoozz

Kan kvinder overhovedet lide sex?

Recommended Posts

snoozz

- Eller kan de bare godt lide at deres mand/kæreste/nye flirt/chef bliver glad?

Nogle kan i al fald, ellers ville er jo ikke være biseksuelle eller lesbiske kvinder jo overhovedet.

Kom bare til at tænke på - hvis ens kæreste eller samleverske, hvem det end er, skal til gynækolog, eller bare lægen, fx i forbindelse med blærebetændelse, P-piller eller en graviditet, skal ind til en læge, så er de ikke så vilde med det.

Især ikke de undersøgelser med "spekulum" hedder det vist, hvor lægen fører hvad der minder mest om en gennemsigtig dildo op i hende så man "kan se hvad der sker".

Så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på om det mon er samme følelse kvinder for ved samleje med en mand - og om "nydelsen" i virkeligheden ligger i at ens mand/kæreste så bliver glad ?, og ikke så meget fordi man selv synes det føles godt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Kvinder kan sgu da ikke li sex , det siger da sig selv hele me too bevægelsen er opbygget af sex forskrækkede kvinder ved du hvad vi mænd kan lige så godt gå i kloster og blive munke 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Øv jeg håber sådan at i ikke har ret i det i siger, selvom i nok har.

JEg syns nu ellers at nogen kvinder har set ud som om at de faktisk nød at have sex, altså ikke krydret med penge, eller fordi hun bare gerne vil være gravid.

- Men det kan jo være de bare har været dygtige skuespillere så jo ! ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, snoozz skrev:

- Eller kan de bare godt lide at deres mand/kæreste/nye flirt/chef bliver glad?

Nogle kan i al fald, ellers ville er jo ikke være biseksuelle eller lesbiske kvinder jo overhovedet.

Kom bare til at tænke på - hvis ens kæreste eller samleverske, hvem det end er, skal til gynækolog, eller bare lægen, fx i forbindelse med blærebetændelse, P-piller eller en graviditet, skal ind til en læge, så er de ikke så vilde med det.

Især ikke de undersøgelser med "spekulum" hedder det vist, hvor lægen fører hvad der minder mest om en gennemsigtig dildo op i hende så man "kan se hvad der sker".

Så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på om det mon er samme følelse kvinder for ved samleje med en mand - og om "nydelsen" i virkeligheden ligger i at ens mand/kæreste så bliver glad ?, og ikke så meget fordi man selv synes det føles godt?

Jeg kan ikke udtale mig om kvinder generelt, men jo, nogle kvinder kan som udgangspunkt godt lide sex. Men det afhænger af rigtig mange ting. Bl.a. af mandens opførsel og adfærd. F.eks. kan det være svært for en kvinde, at blive sexuelt opstemt hvis hun har skullet knokle rundt hele eftermiddagen og aftenen for at passe hjem og børn mens manden har ligget på sofaen og set fodbold i tv. Blot et eks., som jeg har indtryk af, at mange mænd ikke forstår.;)

Du kan på ingen måde sammenligne en gu (gynækologisk undersøgelse) med sex. For det første kan et spekulum være p*ssehamrende koldt hvis ikke lægen ikke har haft så meget omtanke, at lune det inden brug. Så det er absolut ingen fornøjelse. Det er heller ikke en fornøjelse, at ligge med benene oppe i metal-bøjler med underlivet totalt blottet.

Jeg har aldrig hørt om kvinder, der har nogle positive følelser i forbindelse med, at få udført en gu, det er noget der bare skal overstås.

Som kvinde får man tilbudt undersøgelser, hvor lægen tager prøve fra livmoderhalsen, for at forebygge livmoderhalskræft, og jeg har engang mødt en kvinde, som konsekvent undgik de undersøgelser, fordi hun ikke ville have en læge til at "rode dernede". Hun havde ingen børn. Efter min mening en meget dum beslutning. Det er mit indtryk, at den slags undersøgelser ikke er ret meget anderledes for lægen end hvis han/hun skal lave en test for halsbetændelse eller se på et betændelsesfyldt sår.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det er der da en grund til , det ligger i kvinders gener at knokle hele eftermiddagen og aftenen for at passe hjem og børn , det ligger slet ikke til mænds gener at knokle hele eftermiddagen og aftenen for at passe hjem og børn , det ligger til mænds gener at dalle den af og se fodbold sarkasme , nu har jeg ikke forstand på den moderne mand men jeg går ud fra at der er helt andre boller på suppen

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 57 minutter siden, stig6499 skrev:

Det er der da en grund til , det ligger i kvinders gener at knokle hele eftermiddagen og aftenen for at passe hjem og børn , det ligger slet ikke til mænds gener at knokle hele eftermiddagen og aftenen for at passe hjem og børn , det ligger til mænds gener at dalle den af og se fodbold sarkasme , nu har jeg ikke forstand på den moderne mand men jeg går ud fra at der er helt andre boller på suppen

Jeg er ihvertfald sikker på, at det vil give ham mere sex.;):D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Det er da helt utroligt med alle de problemer :gruble:  

Sex bliver ikke bedre af, at man går og spekulerer for meget.

Bare nyd det :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Arend skrev:

Det er da helt utroligt med alle de problemer :gruble:  

Sex bliver ikke bedre af, at man går og spekulerer for meget.

Bare nyd det :)

Ja, eller tag til udlandet - sørg for ikke at ryge og drikke. Og virk nogenlunde kultiveret.

Og det er helt sikkert ikke på natklubber og den slags det foregår. Men kunstudstillinger f eks.

Redigeret af Hitzige Helga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Ja, eller tag til udlandet - sørg for ikke at ryge og drikke. Og virk nogenlunde kultiveret.

Og det er helt sikkert ikke på natklubber og den slags det foregår. Men kunstudstillinger f eks.

Ja for pokker kunstudstillinger det er der de virkelig perverse befinder sig bare tænk på de nøgne kvinder og mænd som er hugget ud af sten marmor og hvad de ellers kan finde på kunstudstillinger det er der de virkelig perverse befinder sig jeg tror sgu jeg vil på kunstudstilling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

🥶

For 4 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Du er da vist ikke helt frisk kysen... 

- eller hva' synes du selv...?

:forvirret

Jeg starter også ved at være betænkeligt om en eventuelt anmeldelse, misbrug af egen børn er et seriøst forbrydelse. 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...