Jump to content
Velkommen til DinDebat
stig6499

Politikere ?

Recommended Posts

stig6499

Politikere er samfundets tabere der aldrig kunne blive til noget inden for erhvervslivet men de har et ego så stort som Rundetårn se bare på Pia hun var sosu assistent så vidt jeg husker hvor mange politikere har rent faktisk en uddannelse som er hver at skrive hjem om ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

Politikere er samfundets tabere der aldrig kunne blive til noget inden for erhvervslivet men de har et ego så stort som Rundetårn se bare på Pia hun var sosu assistent så vidt jeg husker hvor mange politikere har rent faktisk en uddannelse som er hver at skrive hjem om ? 

Det lyder til du har brug for at komme af med noget galde. Hvad er der galt med at være SOSU-assistent?

Det jeg ikke bryder mig om er at rigtig mange politikere nu om dage er uddannet til at blive politikere samtidig med at de arbejder frivilligt eller måske lønnet i ungdomspartierne og faderpartierne. Efter det er de tilsyneladende klar til at blive toppolitikere uden nogensinde at have lavet noget rigtig samfundsnyttigt. Jeg tror simpelthen det er skadeligt for Danmark at vi har så mange politikere som reelt ikke rigtig kender andet end uddannelsesverdenen og den politiske verden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 timer siden, dna skrev:

Det lyder til du har brug for at komme af med noget galde. Hvad er der galt med at være SOSU-assistent?

Det jeg ikke bryder mig om er at rigtig mange politikere nu om dage er uddannet til at blive politikere samtidig med at de arbejder frivilligt eller måske lønnet i ungdomspartierne og faderpartierne. Efter det er de tilsyneladende klar til at blive toppolitikere uden nogensinde at have lavet noget rigtig samfundsnyttigt. Jeg tror simpelthen det er skadeligt for Danmark at vi har så mange politikere som reelt ikke rigtig kender andet end uddannelsesverdenen og den politiske verden.

Du skulle da også af med noget galde ha ha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hov hov. Min ekskæreste er da SOSUer, godt nok med løntilskud fra jobcenteret selv.

Men det er da trods alt bedre end det hun var før det:

Skiftevis, kontanthjælpsmodtager, på SU, prostitueret, og sort arbejder,

men det sidste mener jeg at hun hjalp mig med mit job.

Det gik ud på at gøre rent i sådan nogle udlejnings-sommerhuse - og bare tjekket at alt er som det skal være, aflæse elmåler og sådanne ting.

Nå så vi kørte i 2 biler (ja faktisk var ofte både svigermor og hendes lillesøster med), så fik jeg jo ikke bare løn for det de lavede, men også ny dagpengeret (det er så ligemeget nu jeg er på førtidspension).

Det var faktisk et ret stort firma, så man skulle ikke tro at de "fuskede med tingene".

Altså i højsæsonen kunne de finde på at give mig opgaver, som oversteg 24 timer på et døgn ;) Og andre små "særheder" som slet ikke er fysisk mulige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...