Jump to content
Velkommen til DinDebat
Jojojo

King Kong Trump

Recommended Posts

Jojojo

Han er nu den lykkelige ejer af en stemme på hamselve, Trump stemmede nemlig på hamselve her idag i West Palm Beach. Florida.

Tror du der kommer flere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Bare rolig. Han skal nok klare den.

image.png.ecad69404918112f718f9dee21a607ca.png

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 6 minutter siden, The Virus skrev:

Trump er selve symbolet på det mørke vore demokratier bevæger sig dybere og dybere ind i.

image.png.a74d8c85831a2c9dfce35e2edf13ffde.png

• Haha 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 17 minutter siden, The Virus skrev:

Trump er selve symbolet på det mørke vore demokratier bevæger sig dybere og dybere ind i.

Det er ikke Trump som leder Demokratiet, men the dark side of Demokratiet ham måske været med at skabe personer som ham. Heldigt er han på vej ut. :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

I undervurderer tosser , tossen trump skal nok samle en masse tosser nok til at han får 4 år mere desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 2 minutter siden, stig6499 skrev:

I undervurderer tosser , tossen trump skal nok samle en masse tosser nok til at han får 4 år mere desværre

Længe leve tosserne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kampen
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Det er ikke Trump som leder Demokratiet, men the dark side of Demokratiet ham måske været med at skabe personer som ham. Heldigt er han på vej ut. :wave:

Vi må huske dine ord engang i løbet af den 4. november 😏  det siges jo, at det er farligt at sælge skindet før bjørnen er skudt.

Jeg går ikke voldsomt meget op i amerikanske valg, men med 2016-valget in mente, tror jeg bestemt ikke præsident Trump er chanceløs, selv om hele det politisk super-korrekte segment er begyndt at fejre Kamala Harris som første kvinde på posten - vi har jo luret, at hun er udset til at afløse den gamle, forvirrede Joe Biden i løbet af ret kort tid, hvis han skulle vinde.

Det jeg bemærker, er, at de truende skandale-skyer over Biden-familien så at sige ikke omtales i den danske presse. Der er nok ikke plads for halve og hele løgnehistorier og smædekampagner mod USAs siddende præsident (vist aldrig sket før!) Det er ellers interessant:

https://www.document.dk/2020/10/22/biden-insider-staar-frem-joe-bidens-dementier-er-falske-de-har-hoestet-millioner-paa-deres-navn/

(med link til www.breitbart.com)

Redigeret af Vandringsmanden
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 14 minutter siden, Vandringsmanden skrev:

Vi må huske dine ord engang i løbet af den 4. november 😏  det siges jo, at det er farligt at sælge skindet før bjørnen er skudt.

Jeg går ikke voldsomt meget op i amerikanske valg, men med 2016-valget in mente, tror jeg bestemt ikke præsident Trump er chanceløs, selv om hele det politisk super-korrekte segment er begyndt at fejre Kamala Harris som første kvinde på posten - vi har jo luret, at hun er udset til at afløse den gamle, forvirrede Joe Biden i løbet af ret kort tid, hvis han skulle vinde.

Det jeg bemærker, er, at de truende skandale-skyer over Biden-familien så at sige ikke omtales i den danske presse. Der er nok ikke plads for halve og hele løgnehistorier og smædekampagner mod USAs siddende præsident (vist aldrig sket før!) Det er ellers interessant:

https://www.document.dk/2020/10/22/biden-insider-staar-frem-joe-bidens-dementier-er-falske-de-har-hoestet-millioner-paa-deres-navn/

(med link til www.breitbart.com)

Alle skal have lov til at drømme.

Jeg satser mine penge på Wall street og den fakta at Trump bets koster kassen. Det er sjældent at lyn rammer samme sted fortalte min mor, 94 år gammelt må tælle for noget 😝

En ting kan du være overbevist om, Selvom Trump ""outsider chance"" vinder skifter jeg ikke profil. 🤠 Breitbart, Wow 🧐

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 6 minutter siden, The Virus skrev:

Jeg skal ikke have forudsagt noget der. Men den her artikel er dybt interessant

“Forfatter forudså Brexit og Trumps sejr: Nu frygter hun for Vestens demokratier”

https://www.dr.dk/nyheder/udland/forfatter-forudsaa-brexit-og-trumps-sejr-nu-frygter-hun-vestens-demokratier

Diktaturer som nævnt i artiklen kan være uberegneligt, Applebaum nævner dog det bedste i artiklen der hvor hun skriver ""HVIS"" Trump bliver genvalgt 🙏

Jeg ved godt at faren er til stede, Reps prøver alt lovligt og ulovligt at få Trump genvalgt fordi taber han er de væk fra indflydelse, men in min optik og drømme har han ikke et jordisk chance for at blive genvalgt. pt. står han til ca. 165 valgmænd. 🕵️‍♂️ og så mangler han kun sølle 105 mere 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 53 minutter siden, The Virus skrev:

Jeg skal ikke have forudsagt noget der. Men den her artikel er dybt interessant

“Forfatter forudså Brexit og Trumps sejr: Nu frygter hun for Vestens demokratier”

https://www.dr.dk/nyheder/udland/forfatter-forudsaa-brexit-og-trumps-sejr-nu-frygter-hun-vestens-demokratier

Appelbaum er en møgkælling, som nok er lynende intelligent og meget belæst, men hun er en fjende af vore vestlige levevis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...