Jump to content
Velkommen til DinDebat
Sloshiceangel

Vil i være singler eller være i et parforhold?

Være singler eller ha en kæreste  

15 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Sloshiceangel
Skrevet (redigeret)

Vil i hellere nyde jeres frihed og leve et enkelt liv som single, eller ha en kæreste og dele samværet/livet med?

Redigeret af Sloshiceangel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 1 time siden, Sloshiceangel skrev:

Vil i hellere nyde jeres frihed og leve et enkelt liv som single, eller ha en kæreste og dele samværet/livet med?

Jeg er ikke til dating og kærester, men jeg vil gerne have en kone, om Gud vil, fordi jeg tror vi er skabt til tosomhed.

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg er lige kommet ud af et længerevarende forhold. Så jeg satser på at nyde "friheden" lidt. 
Men på sigt... hvem ved. :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har ikke stemt, men jeg foretrækker singlelivet medmindre der dukker noget op der er bedre.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 33 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg har ikke stemt, men jeg foretrækker singlelivet medmindre der dukker noget op der er bedre.

Det gør vi jo i princippet alle sammen :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 19 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Det gør vi jo i princippet alle sammen :D 

Det er min opfattelse, at nogen helt bevidst vælger singletilværelsen, og lukker af for andre muligheder. Derfor mit svar.

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Jeg har simpelthen ikke lyst til at være i et parforhold og slet ikke at bo sammen med en. Jeg foretrækker den flexibilitet at kunne spontant gøre, hvad jeg vil uden at skulle tage hensyn til en kone eller den slags. Jeg har også nogle ting, som jeg fravælger ved potentielle partnere. Det giver et begrænset udbud.

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Der er jo fordele og ulemper ved begge dele.

Entrelac, du siger du vil være single i al fald til der dukker noget bedre op (JEG ER JO LIGE HER!) *sf*

Nå spøg til side.

Efter først 10 år i fast forhold og med alt hvad der til hører af bolig børn og bæbleer, og dernæst 10 år som single, har jeg også valgt at stemme på single.

Forstået sådan at jeg har skam en masse veninder, og somme tider er jeg også heldig at de gerne vil mere end snakke og gå i byen sammen.

Entrelac at jeg er alkoholiker er jo "usynligt" Hvis det sker på en bytur eller en eller anden anden social sammenkomst hvor alle drikker alkohol alligevel - på stranden fx ;)

Eller på en helt alm date, så er det heller ikke unormalt at man lige får nogle drinks ;)

Men det der med at flytte sammen, blive gift og få børn og alt det "hejs" tror jeg sgu aldrig det bliver til igen.

For ca 5 år siden var der en lørdag aften hvor jeg kedede mig bravt. Så fik jeg den "glimrende" idé at jeg kunne da tage på diskotek der hvor jeg ofte kom mi mine unge dage. Især fordi jeg nu kun boede få km fra stedet.

Sikke en dum beslutning gg. Jeg var omkring de her 35 år. Så kommer jeg ind til en flok mellem 18 og max 25 år gg. Børn vil jeg næsten kalde dem gg.

OG så måtte man ikke engang ryge indendørs mere.

Jeg drak mig en øl og kørte en hjem igen ;)

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Homofaber, ja der er et altoverskyggende problem hvis ens "målgruppe" er kvinder i 30´erne.

Og det er: Enten har de allerede børn, eller også vil de RIGTIGT gerne havde nogen (eller bare flere end de allerede har). Og alene det får mig til at holde tilbage ;)

Altså et engangsknal i byen gør ikke noget, så længe hun ikke kender ens rigtige navn og adresse/identitet, såfremt det skulle medføre graviditet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 17 minutter siden, snoozz skrev:

Homofaber, ja der er et altoverskyggende problem hvis ens "målgruppe" er kvinder i 30´erne.

Jeg vil ikke være sammen med en der ryger for eksempel. Jeg prioriterer meget højt at leve sundt og være aktiv. Jeg skal heller ikke være sammen med en, der ikke kan overkomme at vaske op og den slags eller har andre udfordringer. Jeg vil heller ikke være sammen med en, der har gæld, rod i økonomien eller tager kviklån.
Jeg er ligeglad med, hvordan mine venner lever deres liv, men det er nu nemmere, hvis man ligner hinanden.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...