Jump to content
Velkommen til DinDebat
snoozz

Tabte bukserne !

Recommended Posts

snoozz

Jeg bestilte en pakke ret sent i aftes (i forhold til pakker), ca kl 21. Der stod godt nok at pakker inden kl 22 blev sendt samme dag, men tvivlede nu på om de virkeligt kunne nå det til i dag, især da klokken rundede kl 13...

Jeg har tabt mig lidt den senere tid, så nogle af mine bukser har svært ved at være "selvsidende" gg.

Men altså så dukkede posten alligevel op, pyt man kan jo bare holde dem oppe med den ene hånd.

Men så siger han min kuglepen virker ikke, har du en selv, for du skal lige skrive under.

Så får jeg sluppet taget i bukserne og de falder ned GG.

Det er heldigt det ikke var et kvindeligt postbud, for så var der sgu nok en der blev "krænket".

PS jeg havde skam boxershorts på indenunder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Jeg bestilte en pakke ret sent i aftes (i forhold til pakker), ca kl 21. Der stod godt nok at pakker inden kl 22 blev sendt samme dag, men tvivlede nu på om de virkeligt kunne nå det til i dag, især da klokken rundede kl 13...

Jeg har tabt mig lidt den senere tid, så nogle af mine bukser har svært ved at være "selvsidende" gg.

Men altså så dukkede posten alligevel op, pyt man kan jo bare holde dem oppe med den ene hånd.

Men så siger han min kuglepen virker ikke, har du en selv, for du skal lige skrive under.

Det er heldigt det ikke var et kvindeligt postbud, for så var der sgu nok en der blev "krænket".

PS jeg havde skam boxershorts på indenunder ;)

Køb et par seler.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
Skrevet (redigeret)
For 7 timer siden, snoozz skrev:

Hej Snoozz,

Den slags sker ikke for normale folk. Det er sådan noget man ser i en tegnefilm... eller noget der sker for alkoholikere som er fulde og ikke kan koordinere bevægelserne.

Var det ikke noget med at du havde været i behandling for alkoholisme et par gange tidligere... og drak i går aftes?

Det forventes faktisk at du ikke kan åbne døren hvis du ikke kan beholde bukserne på. Det at blotte sig for et postbud svarer til at gøre det for en tjenestemand i funktion. Det kan give en fængselsdom. Næste gang må du hellere lade værre med at åbne.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 timer siden, Ieet skrev:

Hej Snoozz,

Den slags sker ikke for normale folk. Det er sådan noget man ser i en tegnefilm... eller noget der sker for alkoholikere som er fulde og ikke kan koordinere bevægelserne.

Var det ikke noget med at du havde været i behandling for alkoholisme et par gange tidligere... og drak i går aftes?

Det forventes faktisk at du ikke kan åbne døren hvis du ikke kan beholde bukserne på. Det at blotte sig for et postbud svarer til at gøre det for en tjenestemand i funktion. Det kan give en fængselsdom. Næste gang må du hellere lade værre med at åbne.

Med venlig hilsen

Ieet

Det er da en formidabel prestetion at tabe bukserne for post budet og bagefter dele det på et debat forum jeg er da imponeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ieet

Nu var det jo ikke om aftenen at posten kom, men næste eftermiddag, hvor jeg skam ej havde drukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Stig, så skal du være glad for at jeg ikke også har skrevet var der var i pakken ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Stig, så skal du være glad for at jeg ikke også har skrevet var der var i pakken ;)

Jeg tror godt at jeg ved hva' der var i pakken: :banan:

image.png.8b8e750cfef1f9b332723b786c992812.png

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Jeg tror godt at jeg ved hva' der var i pakken: :banan:

image.png.8b8e750cfef1f9b332723b786c992812.png

Blaaa, du gætter 😝

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha dog ikke - jeg har nemlig ikke en dobbeltseng ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 1 minut siden, Mie Jensen skrev:

Blaaa, du gætter 😝

Jada!

- men du må da medgive at det var et ganske kvalificeret gæt... 🤣

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...