Jump to content
Velkommen til DinDebat
MP66

Mette F. forventer flere sager om krænkelser...

Recommended Posts

MP66
Skrevet (redigeret)

Den sidste sag om krænkelser har ikke set dagens lys i Socialdemokratiet.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/forventer-du-flere-sager-om-kraenkelser-mette-frederiksen-ja-det-goer-jeg

Hvis Kofod, Frank og Morten fra det Rad. V. er ca. 1-2% af "flere sager"....

Forventer du, at der kommer flere sager i Socialdemokratiet?

- Ja, det gør jeg. Jeg har ikke noget forudsætninger for at vurdere omfanget og alvoren, men jeg kan ikke i hvert fald ikke stå at sige, at jeg ikke tror det.

Har du kendskab til nogen?

- Jeg har fået kendskab til nogle konkrete forhold, og jeg tror bestemt også, at noget af det vil møde offentligheden, siger Mette Frederiksen.

så siger jeg

Redigeret af MP66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko

Jeg er efterhånden skide sur over ikk at vær krænket over noget 🤣

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arthuro
Skrevet (redigeret)
For 8 minutter siden, Molko skrev:

Jeg er efterhånden skide sur over ikk at vær krænket over noget 🤣

Læg nu hovedet i blød og ænk 10-20 tilbage, måske finder du dog bare en enkelt krænkelse?:gruble:Det er jo kommet på mode at være blevet krænket engang langt ude i fortiden.

Redigeret af arthuro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg blev krænket sidste gang en kvinde tog min diller i munden, helt uden jeg havde bedt hende om det...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
For 2 timer siden, arthuro skrev:

Læg nu hovedet i blød og ænk 10-20 tilbage, måske finder du dog bare en enkelt krænkelse?:gruble:Det er jo kommet på mode at være blevet krænket engang langt ude i fortiden.

Al de gang kvinder har "tilfældigt" berørt mig er jeg ikke blevt krænket. Jeg synes det indgå i flirt - selvom jeg ALDRIG selv vil gør det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Mette F. har dummet sig par excellence, og sådan set kompromitteret eget regering. Fordi, hvis S bænken ender ud hvor Rad. V. er med Morten Ø. osv. så ser det sort ud for hende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
For 5 timer siden, MP66 skrev:

Mette F. har dummet sig par excellence, og sådan set kompromitteret eget regering. Fordi, hvis S bænken ender ud hvor Rad. V. er med Morten Ø. osv. så ser det sort ud for hende.

Jeg synes dog at Frank Jensen har en ret god pointe om det juridiske over en folkedomstol.

Alt i alt ligner alt det meetoo pjat i politik mest magtkamp - og en flok lede feminister har vundet af helvede til .......... godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...