Jump to content
Velkommen til DinDebat
stig6499

Peter Madsen ?

Recommended Posts

stig6499

Peter Madsen er flygtet fra fængsel og er blevet fanget igen der går rygter om at peter har påstået at han havde sprængstof klæbet til kroppen da han blev fanget tv 2 news

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Han er fanget igen. Jeg synes at det var flot at de så hurtigt fik situationen under kontrol. Man kan argumentere for at personalet skulle  bære M-95 som beskyttelse, men så ville situationen bare være endt med en skudveksling med uskyldige ofre. Nu kunne de skygge ham indtil hans gidsel kom langt nok væk til at de kunne arrestere ham.

Hvad havde han regnet med. Han har ikke et kriminelt netværk til rådighed som sex-arbejdere og immigranter der arbejder her sort. Hvem skulle gemme ham?

Jeg havde håbet at der var færre afsnit i TV-serien "Efterforskningen" og man havde sendt dokumentaren "Into the deep" så man kunne have fået ham afklædt og glemt. Det er den triste historie om dansk privat rum-forskning som døde fordi Folketinget i lyset af hans dom fik presset lov nummer 409 igennem så ingen kan udvikle raketter i Danmark.

Når han nu er i medierne igen så kommer vi til garanti også til at høre om Flad jord og hvordan CIA sprøjtede en lugtfri dræbervæske på journalisten udviklet som led i MK-ultra programmet, så han dræbte hende da han mødte hende. Formålet skulle angivelig være at han som privat person oppe i rummet ville have opdaget at jorden var flad og han modsat de øvrige rum-organisationer jo ikke er bundet af regeringskontrakter med USA.

Lad mig slå fast. Den landsby udenfor Horsens hvor jeg bor er verdens navle! Alle andre byer ligger udenom. Jorden er rund. Basta! Desværre vil teorierne om dræbervæske, flad jord, MK-ultra og CIA fortsætte indtil dokumentaren som viser ham som person med de afvigelser han havde, bliver vist. Lige nu tør Netflix ikke. Hvorfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Jeg ville ikke blive overrasket over, at alt det er iscenesat, så Mette F. og Co. kan få en fridag. 😆

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Det har vi allesammen selv læst i alle nyheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko

Hvis vi sku bekymre os om løsgånde psykopater måtte jubii sikkert osse lukke 🤣🤣🤣

• Vred 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 56 minutter siden, BenniM skrev:

Hvad havde han regnet med. Han har ikke et kriminelt netværk til rådighed som sex-arbejdere og immigranter der arbejder her sort. Hvem skulle gemme ham?

Jeg undrer mig også over, om manden virkelig er så dum/uintelligent, at han havde troet, at han kunne komme langt nok væk så hurtigt, at han reelt ville få mere end max. få timer i frihed.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 22 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg undrer mig også over, om manden virkelig er så dum/uintelligent, at han havde troet, at han kunne komme langt nok væk så hurtigt, at han reelt ville få mere end max. få timer i frihed.:gruble:

For en mand som Madsen er det nok mere spændingen som han har brug for, med godt at ingen kom til skade. 👩‍🦽

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, Hitzige Helga skrev:

Det har vi allesammen selv læst i alle nyheder.

Det har vi, men vi kan alligevel godt diskutere vores synspunker om Ubåd Madsen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 34 minutter siden, Entrelac skrev:

Han er vel så indbildsk, at han selv troede, at det ville lykkes.

Han fik sine få timers opmærksomhed. Nu bliver han heldigvis stuvet af vejen igen (forhåbentligt så længe som overhovedet muligt).

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, Jojojo skrev:

For en mand som Madsen er det nok mere spændingen som han har brug for, med godt at ingen kom til skade. 👩‍🦽

Ja, det var godt ingen kom til skade. Men jeg kunne nu godt have ønsket, at en betjent havde kunnet se sit snit til, at anskyde Madsen i en grad, så han ville blive varigt handicappet.:fløjt::tie:

1 time siden, Evalu skrev:

Han er vel så indbildsk, at han selv troede, at det ville lykkes.

Han fik sine få timers opmærksomhed. Nu bliver han heldigvis stuvet af vejen igen (forhåbentligt så længe som overhovedet muligt).

Jeg hørte lige i radioen, at han nok ville blive flyttet til et andet fængsel, og muligvis et han tidligere ikke har villet sidde i.:gogo:

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...