Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

snoozz

Nej men hvis mænd kun kan komme ind i selskab med en kvinde, og kun kvinder kan komme ind alene, så burde der jo være lige mange mænd og kvinder, eller flest kvinder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 24 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Ja, men i swinger klubber er der også diskrimination af mænd.

En mand kan ikke komme alene, men det kan kvinder.

Iøvrigt citerer du forkert, for det var ikke mig der skrev det du citerer mig for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Nej men hvis mænd kun kan komme ind i selskab med en kvinde, og kun kvinder kan komme ind alene, så burde der jo være lige mange mænd og kvinder, eller flest kvinder ?

Jeg tror godt at to mænd kan komme ind med den samme dame.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, welupe skrev:

Selvom jeg ikke følger meget med i politik, er der alligevel noget der ”lugter”…

Jeg synes det virker lidt suspekt, når (Metoo åbenbart) netop sørger for at skabe alle de problemer i S og R… For, hvad havde de mon fået ud af at smadre de små partier…!?   :fløjt:

I de små partier er det er personalegode🧐

Tænk på kedelige Ida Auken. Hvis hun vil have et klap i numsen, må hun selv gøre det.😋

Redigeret af Kajkajdetermig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 2 timer siden, welupe skrev:

Jeg tror du glemmer at mange af de unge i ungdomspolitik, de er ikke så kloge. De er Dovne, dumme politikerbørn.

Og jo dummer de er, jo længer tid tager det at vende tanker, oplevelser og og før end det går op for dem hvad andre har fået ud af at lægge lidt krop til.

Hvis man tænker på at Sofie Lødde hun har været politisk kæreste med den tude grimme bonderøv Traktor Troels, som jo havde en del magt i Venstre, ja så må man da tro at den pæne pige, hun skulle kunne score bedre. Men det var magt hun ville have, så i høet måtte hun lægge sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 1 time siden, Kajkajdetermig skrev:

Ja, hun lever på sin fars popularitet, selvom han blev røvrendt af Poul Nyrup.

Hvornår blev Erik A. Nielsen, der er far til Ida Auken, røvrendt af Poul Nyrup?

Det må du da forklare, når du er så klog ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
1 time siden, Kajkajdetermig skrev:

Ok, men det ændre jo ikke at hendes mor bestemte hvilket parti hun så skulle gå i.

Det ved jeg ikke.  Jeg husker at Margrethe sagde at det var kommet meget bag på hende at datteren var gået ind i politik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
For 19 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Jeg tror du glemmer at mange af de unge i ungdomspolitik, de er ikke så kloge. De er Dovne, dumme politikerbørn.

Og jo dummer de er, jo længer tid tager det at vende tanker, oplevelser og og før end det går op for dem hvad andre har fået ud af at lægge lidt krop til.

Hvis man tænker på at Sofie Lødde hun har været politisk kæreste med den tude grimme bonderøv Traktor Troels, som jo havde en del magt i Venstre, ja så må man da tro at den pæne pige, hun skulle kunne score bedre. Men det var magt hun ville have, så i høet måtte hun lægge sig.

Måske er nogen mennesker blevet så hjernevasket af apps og offentlige medier, at de helt "glemmer" hvordan der ser ud i den virkelige verden…

At vokse op med medier man bliver afhængig af, er IKKE sundt…  🤔

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...