Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

Arend
Skrevet (redigeret)
For 19 timer siden, BenniM skrev:

Ejerene af parkeringshusene i Ørestaden har nu i mange år sagt at parkeringshusene derude er en underskudsforretning. Så hvorfor bygge dem? Hvorfor ikke bare åbne op for at man kan parkere ved vejside eller i rabatten, hvor der er plads?

Jamen trafikken er et problem for borgerne i storbyer, fordi trafik forurener, fordi trafikken støjer og fordi trafik ikke er børnevenlig.

Jeg har læst en opgørelse, der siger, at i myldretiden var det hurtigere at komme frem i London på Sherlock Holmes' tid. Det antyder, at problemet ikke bliver mindre med tiden, Trafikken er Ihvertfald vokset til dato.

Hvorfor skulle borgerne så betale over skatten for, at der kommer mere trafik?

Hvis parkering er privat, så må man regne med, at bilisterne i det mindste betaler kostprisen (selvom du kan finde forkerte investeringer).

Redigeret af Arend
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 13 minutter siden, Arend skrev:

Jeg har læst en opgørelse, der siger, at i myldretiden var det hurtigere at komme frem i London på Sherlock Holmes' tid. Det antyder, at problemet ikke bliver mindre med tiden, Trafikken er Ihvertfald vokset til dato.

Nu bliver jeg nysgerrig.  Hvornår levede Sherlock Holmes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 7 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Nu bliver jeg nysgerrig.  Hvornår levede Sherlock Holmes?

:D

Sherlock Holmes er udødelig, fordi han aldrig har levet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 9 minutter siden, Arend skrev:

:D

Sherlock Holmes er udødelig, fordi han aldrig har levet ;)

OK, så er det derfor han ikke har problemer med at komme igennem London i myldretiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Selvom jeg ikke følger meget med i politik, er der alligevel noget der ”lugter”…

Jeg synes det virker lidt suspekt, når (Metoo åbenbart) netop sørger for at skabe alle de problemer i S og R… For, hvad havde de mon fået ud af at smadre de små partier…!?   :fløjt:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
For 4 minutter siden, welupe skrev:

Jeg forstår slet ikke hvordan en kvinde kan føle sig krænket SÅ mange år efter… Hun burde seriøst gå til psykolog i stedet for at møde op i Godaften Live til et ligegyldigt interview…  Er hun blevet hjernevasket af metoo..?

Så ku jeg jo lige så godt få hævn i dag over en irriterende og useriøs dreng fra folkeskolen…  (det var dog ikke sex-krænkelse)  Og det er fanme mange år siden… Så det erindrer jeg ikke i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
On 20.10.2020 at 08:02, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

OK, så er det derfor han ikke har problemer med at komme igennem London i myldretiden

Jepper

Sherlock Holmes blev som fiktiv mesterdetektiv "født" af den skotske forfatter Sir Arthur Conan Doyle i begyndelsen af 1854, angiveligt som anden søn af aristokratiske godsejere ;)

13b453c8982e0e7218582b69fca49148.jpg

- og han kørte hurtigt gennem London i fiktive droscher i slutningen af 1900-tallet

https://www.pinterest.co.uk/pin/356769601701169055/?nic_v2=1a7hD7BtM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On 18.10.2020 at 18:31, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Jeg tror ikke at der kommer nye partier ud af Rad V., men det er muligt at nogle af folketingsmedlemmerne forlader gruppen.

Spørgsmålet er så, hvor de vil gå hen.

Ida Auken til det sidste gammelkommunistiske parti, hvor hun endnu er ukendt, som medlem. Enhedslisten.

Det er da ufatteligt, at den lille pige, er sygemeldt med Stress, og har faktisk været det i flere måneder.

Men en ting er sikkert, hun er ganske enkelt for kedelig til at hun kan sige MEE TOOOOOOOOOOOO

Hun er færdig i de "Rigtig Gale", efter at hun har lagt sig ud med Sofie Carsten.

Hun skulle have passet sit pjæk, og stukket piben ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On 18.10.2020 at 20:30, stig6499 skrev:

Jeg vil godt væde en kasse sodavand på at sofie ikke er leder af de radikale til næste valg

Den kommer du nok til at tabe.

Hvis man ser på hvem der altid gik sammen ind til forhandlingerne, så var det jo Morten Østergård og Sofie Carsten.

Den sløve polypper ramte taber Matin Lidegaard, som missede formandsposten, er jo i alliance med Ida Auken og Og ham Rodehovedet.

Sofie har baglandets opbakning, og det Matin ikke.

Og prøv lige, at se den anklage som pludselig dukkede op, omkring at han skulle have danset "for" tæt med en partifælde.

Jeg tror også at det er en sammensværgelse, fra de kvindelige politikere.

Men hvilke mandelige stemmer får de kvinder ved næste folketingsvalg?

Hvordan kan en kvinde lige pludselig komme med sådanne en anklage, og så først da der skulle stemmes om ham og Sofie?

Jeg tvivler på om det her ikke bare er opmærksomhedshungrende kvinder, som vil have mere magt, og penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...