Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

Jezebel  אִיזֶבֶל
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Tak for et uddybende svar.. :)

Faktisk har jeg selv for år tilbage fået foretaget et kirurgisk indgreb vedr. størrelsen af min penis...

- jeg havde nemlig længe gået med et ønske om at få en penis på præcis 28 centimeter.

Lægen var faktisk lidt uforstående overfor mit ønske.... 

- men jeg bad jo for pokker bare om at få hugget de overskydende seks centimeter af... 🤣:banan:

Jeg kan godt forstå lægens undren.

Dit ønske virker fuldstændig hovedløst.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Vi har mistet en stor gramser i dansk politik han forstod virkelig at gramse på damerne det er en trist trist dag i dansk politik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jezebel ROFL. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Jamen, DK politik ligner mere og mere et ethanol-drevet Fellini film.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Det er okay, at du da skam spørger, Ethanol-Erik.....

Godt øjemål er svaret. Hvis man har set over tusinde gyntere, kan man godt se, om en gynther er 16 eller 18 cm. Derudover kan man bruge hænderne og fingrene som pejlemærker. 

Min skifter tit størrelse, så det er ligesom at måle en elastik :)

Du rykker vel i din for at kompensere for, at den skifter størrelse - og så måler du, hvor lang den kan blive :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

En overraskende udvikling. 

Så er det på tide at få København tilbage på rette spor. Nu kan man se hvad der kommer ud af at tage folk ind udefra. Først Ritt Bjerregaard som førte en diktatorisk politik og fik mange til at gå fra den socialdemokratiske gruppe på rådhuset, så Frank Jensen. Historien har fortalt sig selv.

Efter Kramer Mikkelsen havde man en god borgmesterkandidat. Winnie Berndtson hed hun og man må sige at et sundhedstegn for enhver organisation er når man kan dyrke talenterne indefra. Man må håbe at de går tilbage til de gamle dyder og lukker sig om sig selv.

Der skal gøres op med de mange uretfærdigheder i København. Der findes næppe en gruppe mennesker mere udsultet og udpint end bilisterne i Ørestaden som måned efter måned dårligt har råd til at sætte mad på bordet til deres børn fordi de skal betale en sindsyg sum penge for parkering. En retssag er på vej som Frank Jensens administration har forhalet i årevis og skal borgerne i kvarteret have det blot lidt bedre end Karen folket eller Uighurerne, så bør kommunen opgive retssagen og justere prisen så den passer med brokvarternes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hvis man bor i Københavns-området (herunder Ørestaden) har man slet ikke brug for en bil.

Jeg har ikke engang selvom jeg er ca. 1½ time fra KBH et ret øde sted på Vestsjælland.

De få gange man virkeligt har behov for en bil finde man enten nogen at køre med, eller en Taxa. Ja det er dyrt at køre i Taxa, men endnu dyrere og ikke mindst besværligere at have egen bil, for som du selv påpeger, hvis du endelig kan finde en P-plads, så koster det kassen at have den holdende der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 6 minutter siden, snoozz skrev:

Hvis man bor i Københavns-området (herunder Ørestaden) har man slet ikke brug for en bil.

Jeg har ikke engang selvom jeg er ca. 1½ time fra KBH et ret øde sted på Vestsjælland.

De få gange man virkeligt har behov for en bil finde man enten nogen at køre med, eller en Taxa. Ja det er dyrt at køre i Taxa, men endnu dyrere og ikke mindst besværligere at have egen bil, for som du selv påpeger, hvis du endelig kan finde en P-plads, så koster det kassen at have den holdende der.

Men hvorfor er Ørestaden mange gange dyrere at parkere i end Nørrebro, Vesterbro, Sydhavnen eller størstedelen af Østrebro? De har op alle efterhånden metro-dækning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 3 minutter siden, BenniM skrev:

Men hvorfor er Ørestaden mange gange dyrere at parkere i end Nørrebro, Vesterbro, Sydhavnen eller størstedelen af Østrebro? De har op alle efterhånden metro-dækning.

Ingen kvaler, naboen betaler

Hvad er der i vejen med det frie private initiativ?

(Parkeringshuse)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 2 timer siden, Arend skrev:

Ingen kvaler, naboen betaler

Hvad er der i vejen med det frie private initiativ?

(Parkeringshuse)

Ejerene af parkeringshusene i Ørestaden har nu i mange år sagt at parkeringshusene derude er en underskudsforretning. Så hvorfor bygge dem? Hvorfor ikke bare åbne op for at man kan parkere ved vejside eller i rabatten, hvor der er plads?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...