Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

snoozz

Nu var det jo altså Sofie LINDE som slet ikke er politiker, som startede hele "lavinen".

Ved Zulu awards-show.

Nu er det bare nærmest blevet et "trend" blandt kvinder at "stå frem" med diverse mere eller mindre "krænkelser".

Altså hvis "barren" er så lavt som hvis en hånd på et lår er upassende, nej en "krænkelse" ligefrem.

Det burde opfattes som et kompliment, og så afvises, hvis man ikke ønsker det, og så er den ikke længere.

Folk er helt uden i hampen med hele sexisme-debatten.

Der er sgu forskel på om Jeppe Kokfoes knalder en fuld 15-årig DSUER, og at ligge en hånd på et lår altså !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66
For 3 timer siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Jeg tror ikke at der kommer nye partier ud af Rad V., men det er muligt at nogle af folketingsmedlemmerne forlader gruppen.

Spørgsmålet er så, hvor de vil gå hen.

De kan gå hvor som helst, bare se på Paludan. Auken kunne godt finde på at starte eget parti. Hun har profil til det.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
1 time siden, snoozz skrev:

Nu var det jo altså Sofie LINDE som slet ikke er politiker, som startede hele "lavinen".

Ved Zulu awards-show.

Nu er det bare nærmest blevet et "trend" blandt kvinder at "stå frem" med diverse mere eller mindre "krænkelser".

Altså hvis "barren" er så lavt som hvis en hånd på et lår er upassende, nej en "krænkelse" ligefrem.

Det burde opfattes som et kompliment, og så afvises, hvis man ikke ønsker det, og så er den ikke længere.

Folk er helt uden i hampen med hele sexisme-debatten.

Der er sgu forskel på om Jeppe Kokfoes knalder en fuld 15-årig DSUER, og at ligge en hånd på et lår altså !!

Politiske kommentatorer mener det stikker dybere - og at det handler om noget andet end en hånd på et lår.

Det må man da næsten også håbe :)

De er uenige om den politiske kurs, og har været det meget længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tænker bare... at hvis jeg nu IKKE var politiker, og det ER jeg ikke.

Men jeg tror da jeg nok mindst 100 gange, hvis ikke 1000 gange, I mere eller mindre fuldskab, har "misforstået" en piges signaler, og derfor "kommet til" at tage hende på røven, kysse dem, eller lign.

Men de har da allesammen bare "basket mig væk".

Jeg husker især en pige, som jeg troede var vil med mig, det var hun så ikke, så da jeg forsøgte at kysse med hende, så tog hun resolut  fat om mine nosser og klemte til så hårdt hun kunne. Jeg har aldrig gjort tilnærmelser til hende siden ;)

MAn glemmer også lige at det kan ske omvendt. Da jeg var 18 arbejdede jeg på en grillbar, og når chefen ikke var der havde jeg ansvaret for de unge under 18.

Der er var især en som var nærgående. Altså hvis der lige var 10 min uden kunder, så var hun ikke lå lidt nærgående seksuelt - og hun var endda muslim !

Så det kan også ske for mænd det de her "krænkelser". Jeg opfattede det dog ikke som en "krænkelse", men ville bare ikke gå videre med det idet jeg allerede havde en kæreste.

Hun blev så alligevel fyret kort tid efter - ikke pga sexchikane, men fordi hun ville have 7 ugers sommerferie for at rejse til Mekka, det duer bare ikke i højsæsonen på en grillbar ;)

Heldigvis fik jeg en ny pige som medhjælper som var over 18 år. Men altså vi var kun gode veninder, vi lavede aldrig noget seksuelt, fordi vi begge havde kærester derhjemme.

Men nu har jeg lige set DR2 Deadline, og det bliver meget svært hvis Frank jensen skal blive, mon ikke han tager sin afsked i morgen eller i al fald den kommende uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 17.10.2020 at 06:23, stig6499 skrev:

Endnu en perverse liderlig stodder har befamlet et kvindes lår for 8 år siden uha uha uha da da hvor en perverse liderlig stodder uha uha da da perverse liderlig stodder Frank Jensen har befamlet Maria gudme på låret for 8 år siden uha uha da da fy fy skamme dig perse liderlig stodder Frank Jensen jyllands posten

Jeg har opslået låret på google, og der er mange definitioner, yderlåret, låret, inderlåret, øverste lår, lårbenet mellem lageret osv.

Synes vi skal ha de hele med. Hvor sat fingeret ? og hvad med lugten 🕵️‍♂️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 1 time siden, MP66 skrev:

De kan gå hvor som helst, bare se på Paludan. Auken kunne godt finde på at starte eget parti. Hun har profil til det.

Jeg tror ikke Ida Auken egner sig til at være politiker.   Hun får mange stemmer, fordi hun virker tiltalende og på grund af hendes efternavn. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Okay jeg kan også sige det mere direkte: jeg har pillet mange piger på brysterne, lårene og endda "grab´em by the pussy".

Men jeg har maximalt fået koporlig afstraffelse, som et lussing eller lign ;) - og det kun meget sjældent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Med de standarder, der efterhånden kræves for mænds opførsel, er det vel umuligt at være heteroseksuel mand anno 2020!

Hvis man følger sine naturlige tilbøjeligheder og viser lidt interesse for det modsatte køn, risikerer man at få sit liv ødelagt - også 10-20 år senere, hvor kvinden står frem i MeToo og himler over, at hun har fået en krammer eller er blevet strejfet på låret på en glad aften. Totalt ude af proportioner.

Jeg vil opfordre alle mænd med den mindste biseksuelle tendenser til at droppe kvinder. Det er ikke det værd at få sit liv ødelagt fordi man viser en smule naturlig interesse for kvinder.

Kvinderne kan så sejle deres egen sø og enten leve som aseksuelle - eller lesbiske. Så slipper de jo også for alle de åh, så slemme mandlige krænkere!

Så bliver Deep State også glade! MeToo er jo netop opfundet af dem - fordi det er en del af planen i deres befolkningsreduktionsagenda! Ved at mistænkeliggøre mænd og heteroseksuel erotik, kan de få befolkningsreduktion, da man gør det mere og mere besværligt for heteroseksuelle mænd at have et naturligt forhold til kvinder. Resultat: flere homoseksuelle og flere ulykkelige heteroseksuelle mænd, der ikke kan få deres seksuelle behov opfyldt, fordi de ikke må være lumre overfor damer mere uden at blive anset som seksuelforbrydere.

De 10-20%heteroseksuelle mænd, der bliver tilbage, når resten er blevet homoseksuelle (den udvikling ER undervejs, fordi der er snart flere homoseksuelle unge mænd end heteroseksuelle!), vil tvinges til at dyrke sex med robotter = transhumansime! Om 20-30 år vil der kun være ganske få heteroseksuelle forhold mellem mænd og kvinder, er mit bud. Flertallet af kvinder er jo i forvejen enten lesbiske eller aseksuelle. Og dyrker kun sex med mænd for at få børn - eller opmærksomhed.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 34 minutter siden, snoozz skrev:

Okay jeg kan også sige det mere direkte: jeg har pillet mange piger på brysterne, lårene og endda "grab´em by the pussy".

Men jeg har maximalt fået koporlig afstraffelse, som et lussing eller lign ;) - og det kun meget sjældent.

Jeg går ikke og piller ved damer. Har jeg kun gjort ganske få gange, hvis jeg har fået direkte lov til det. Det er dog mindre end en uge siden, jeg sidst var i lag med en dame. Men det var så også i en swingerklub, hvor vi var 5-6 fyre om samme dame. Ja, vi er nogle, der godt tør leve livet trods Corona! Swingerklubber er snart det eneste sted, hvor man har lov at være mand og kan være lummer uden at blive udsat for en MeToo 20-30 år senere!

Hvorimod overfor fyre kan man bedre være direkte og lummer. De er ikke så sarte som kvinder. I heterofyre skulle bare vide, hvordan det foregår i homomiljøet. Tonen og jargonen er meget direkte og lummer der. Meget mere livsbekræftende og ligetil/ukompliceret end i heteromiljøet. Altså på en homobar kan man godt rage på en fyrs lår eller røv, uden at man bliver udskreget som krænker. Det er derfor, at bøsser får 10 gange mere sex end heterofyre. Fordi det er meget mere ukompliceret og nemt at få bid.

Jeg kender mange heterofyre, der ikke har haft sex i årevis. Men jeg kender ingen bøsser, der ikke får sex mindst hver måned. Og jeg kender til tre bøsser, som har haft sex med mere end 1000 fyre gennem deres liv. Det er meget normalt i homomiljøet. Jeg kender til en mand i 50´erne, som har været sammen med over 3000 fyre. Det er så også RET mange, men det er slet ikke så unormalt for en bøsse. Og nej, manden er ikke nogen kendis og er heller ikke rig. Manden kører taxi og er endda buttet og skaldet. Men han er charmerende og fræk som en slagterhund - og så hjælper det da også, at han er aktiv machomand og har en pik på 22 cm. Derfor kan han score næsten alle de fyre, han vil (som er til mænd, selvfølgelig).

Hvorimod som heterofyr skal du nærmest være Justin Bieber eller Sean Connery for at kunne nå op på over 1000 damer i løbet af et liv...det er utopi for almindelige fyre, medmindre de betaler sig fra det (og det har de færreste råd til).;)

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Med de standarder, der efterhånden kræves for mænds opførsel, er det vel umuligt at være heteroseksuel mand anno 2020!

Hvis man følger sine naturlige tilbøjeligheder og viser lidt interesse for det modsatte køn, risikerer man at få sit liv ødelagt - også 10-20 år senere, hvor kvinden står frem i MeToo og himler over, at hun har fået en krammer eller er blevet strejfet på låret på en glad aften. Totalt ude af proportioner.

Jeg vil opfordre alle mænd med den mindste biseksuelle tendenser til at droppe kvinder. Det er ikke det værd at få sit liv ødelagt fordi man viser en smule naturlig interesse for kvinder.

Kvinderne kan så sejle deres egen sø og enten leve som aseksuelle - eller lesbiske. Så slipper de jo også for alle de åh, så slemme mandlige krænkere!

Så bliver Deep State også glade! MeToo er jo netop opfundet af dem - fordi det er en del af planen i deres befolkningsreduktionsagenda! Ved at mistænkeliggøre mænd og heteroseksuel erotik, kan de få befolkningsreduktion, da man gør det mere og mere besværligt for heteroseksuelle mænd at have et naturligt forhold til kvinder. Resultat: flere homoseksuelle og flere ulykkelige heteroseksuelle mænd, der ikke kan få deres seksuelle behov opfyldt, fordi de ikke må være lumre overfor damer mere uden at blive anset som seksuelforbrydere.

De 10-20%heteroseksuelle mænd, der bliver tilbage, når resten er blevet homoseksuelle (den udvikling ER undervejs, fordi der er snart flere homoseksuelle unge mænd end heteroseksuelle!), vil tvinges til at dyrke sex med robotter = transhumansime! Om 20-30 år vil der kun være ganske få heteroseksuelle forhold mellem mænd og kvinder, er mit bud. Flertallet af kvinder er jo i forvejen enten lesbiske eller aseksuelle. Og dyrker kun sex med mænd for at få børn - eller opmærksomhed.

Jeg er helt enig, 100 %

Men det har været længe undervejs. Tror det er ti år siden, jeg synes det var forfærdeligt for en af mine bedste venner, at hans kæreste gik fra ham. Alt så ikke for hverken at være single, eller for en anden mand, næh nej, sørme for en anden kvinde.

Men tænkte det måtte være et enkeltstående tilfælde.

Især i så lille et samfund som jeg/vi boede i ville homo og biseksualitet være dybt tabu. Typisk ville man flytte til en storby inden man så "sprang ud".

Men SÅ ! - skete det sgu også for mig selv. Min ex viste sig så at være biseksuel, med stort B. Forstået sådan at hun BÅDE fandt sig en anden mand (så hun kunne få det barn nr 2, hun så gerne ville), men der var også en "veninde" i billedet, og de lavede ikke kun det normale veninder gør...! - har hun selv fortalt, det er ikke noget jeg antager...!

Nu ved jeg ikke helt hvad der skete i det nye forhold med manden, men det stoppede i al fald da hun havde fået barn nr 2. Så nu er hun enlig mor til 2 børn med 2 forskellige fædre. Jeg ved ikke om hun fortsat er kinky med føromtalte veninde.

Det har man vel dårlig tid til når man har 2 børn og ingen mand til at hjælpe med pasning en aften fx.

Dog bor hun i samme bebyggelse som sin lillesøster - som i øvrigt på meget lign vis også har 2 børn, hun var så aldrig kærester med mændene, hun gik bare ned på det lokale værtshus og knaldede med hvem end der ville, så hun kunne blive gravid.

Og rent faktisk bor deres mor også der i samme bebyggelse, så jeg skal ikke kunne afvise at hun formentlig bliver brugt som babysitter en hel del... Så hun kan komme ind og besøge sin lebbe-ven.

Nu mangler vi næsten kun at min egen datter bliver så påvirket af deres adfærd at:

1. Hun får ikke en uddannelse - og heller ikke et job - fordi:

2. Hun finder sig en kæreste - ikke fordi hun elsker ham - men bare fordi hun vil være ung mor lige som alle de andre i familien.

3. Hun ender med at bo samme sted og være på kontanthjælp resten af livet.

Jeg har dog håb endnu, fordi det lader til at hun har "arvet" det bedste fra begge os forældre, nemlig morens pæne "look", kombineret med min "Skarpe hjerne" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...