Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

Arend
Skrevet (redigeret)

Det sidste ord er næppe sagt endnu

Meget kommer til at afhænge af meningsmålingerne.

Når man tillægger "krænkelser" så stor vægt i dag, at det kan vælte toppolitikere - så skyldes det selvfølgelig, at man gerne vil tækkes de kvindelige vælgere.

- så er der det åbne spørgsmål, hvor mange vælgere - man skubber fra sig - og der tror jeg - at de Radikale skubber flere vælgere fra sig - end de vinder - men det får vi at se.

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 9 minutter siden, Arend skrev:

Når man tillægger "krænkelser" så stor vægt i dag, at det kan vælte toppolitikere - så skyldes det selvfølgelig, at man gerne vil tækkes de kvindelige vælgere.

- så er der det åbne spørgsmål, hvor mange vælgere - man skubber fra sig - og der tror jeg - at de Radikale skubber flere vælgere fra sig - end de vinder - men det får vi at se.

Jeg tror nu nok at de sager som vælter frem lige nu er ren og sker politisk hævn og parti manipulation 

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 2 minutter siden, Arend skrev:

Hvad taler vi om?

Rad V. startede en sexisme-debat indenfor politik.   Om man gjorde det for at tækkes de kvindelige vælgere - det tror jeg ikke.  Der er sexisme i politik, ligesom der er det i andre brancher.  Det er ikke ok. Det håber jeg både mænd og kvinder mener.

Men man holdt fanen for højt og derfor blev en dygtig leder fældet og afløst af en dårlig.  I den forbindelse har det ikke den store betydning at Østergaard er mand og Carsten Nielsen kvinde.  

Der er uenighed i gruppen om den politiske linje i forhold til regeringen. Der tilhører Carsten Nielsen den vindende fløj, men når nu hun er en dårlig leder, så giver det mindretallet vind i sejlene. Løsningen på lederkrisen kunne være at finde en anden leder fra samme fløj.  

Når de har fundet deres nye leder, skal de nok ikke satse så meget på sexisme-debatten den første tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Hvad taler vi om?

Rad V. startede en sexisme-debat indenfor politik.   Om man gjorde det for at tækkes de kvindelige vælgere - det tror jeg ikke.  Der er sexisme i politik, ligesom der er det i andre brancher.  Det er ikke ok. Det håber jeg både mænd og kvinder mener.

Men man holdt fanen for højt og derfor blev en dygtig leder fældet og afløst af en dårlig.  I den forbindelse har det ikke den store betydning at Østergaard er mand og Carsten Nielsen kvinde.  

Der er uenighed i gruppen om den politiske linje i forhold til regeringen. Der tilhører Carsten Nielsen den vindende fløj, men når nu hun er en dårlig leder, så giver det mindretallet vind i sejlene. Løsningen på lederkrisen kunne være at finde en anden leder fra samme fløj.  

Når de har fundet deres nye leder, skal de nok ikke satse så meget på sexisme-debatten den første tiden.

Det kan jeg med det samme sige, at det bliver vi ikke enige om.

Kvindebevægelsen er mange år gammel - og de Radikale har hverken startet kvindebevægelsen eller #MeToo bevægelsen.

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 9 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg tror nu nok at de sager som vælter frem lige nu er ren og sker politisk hævn og parti manipulation 

Det tror jeg ikke, men jeg synes at man skal finde en måde at komme videre på uden at slagte folk.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 1 minut siden, Arend skrev:

Det kan jeg med det samme sige, at det bliver vi ikke enige om.

Kvindebevægelsen er mange år gammel - og de Radikale har hverken startet kvindebevægelsen eller #MeToo bevægelsen.

Nå ja,  efter mine snart to måneder på Din Debat, synes jeg at det tyder på at vi to sjældent bliver enige uanset emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Lige nu, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Nå ja,  efter mine snart to måneder på Din Debat, synes jeg at det tyder på at vi to sjældent bliver enige uanset emnet.

Vi tænker nok bare forskelligt :P

Jeg har ikke set nogen tegn på, at kvinderne i de Radikale har været idealister i denne sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg vil godt væde en kasse sodavand på at sofie ikke er leder af de radikale til næste valg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)

Twitter opslag bliver så smalle her, så jeg poster lige billedet separat.

DrfNhYRWoAAf4iW?format=jpg&name=small

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The Virus

Gad vide om vi har set den sidste mandelige leder af et politisk parti.

Feministerne har sejret ad helvede til...................................................... Godt 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...