Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Han befamlede hendes lår for 8 år siden

Recommended Posts

stig6499
Skrevet (redigeret)

Endnu en perverse liderlig stodder har befamlet et kvindes lår for 8 år siden uha uha uha da da hvor en perverse liderlig stodder uha uha da da perverse liderlig stodder Frank Jensen har befamlet Maria gudme på låret for 8 år siden uha uha da da fy fy skamme dig perverse liderlig stodder Frank Jensen jyllands posten

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg er satme også en pervers stodder, for jeg har befamlet MANGE piger, på lårene, også det som er langt værre - som fuldbyrdet samleje, og på mere eller mindre fulde piger ned til 15-16 års alderen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

Endnu en perverse liderlig stodder har befamlet et kvindes lår for 8 år siden uha uha uha da da hvor en perverse liderlig stodder uha uha da da perverse liderlig stodder Frank Jensen har befamlet Maria gudme på låret for 8 år siden uha uha da da fy fy skamme dig perverse liderlig stodder Frank Jensen jyllands posten

Jeg har ikke jyllands posten men jeg kender nogen der har der går rygter om at perverse liderlig stodder Frank når han bliver fuld så går han i kødet på kvinderne og slikker dem i øret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg har ikke jyllands posten men jeg kender nogen der har der går rygter om at perverse liderlig stodder Frank når han bliver fuld så går han i kødet på kvinderne og slikker dem i øret

Ørevoks er bare super lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 15 minutter siden, stig6499 skrev:

Ørevoks er bare super lækkert

Pis mig i øret :P

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, stig6499 skrev:

:lol: Det minder mig om et par af mine ungdomsvenner, der udvekslede erfaringer om piger, hvor den ene sagde til den anden, om en bestemt pige, at han skulle bare puste hende i øret, så blev hun våd i trussen.:D:D

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
1 time siden, Arend skrev:

Pis mig i øret :P

Ha ha

For 35 minutter siden, Entrelac skrev:

:lol: Det minder mig om et par af mine ungdomsvenner, der udvekslede erfaringer om piger, hvor den ene sagde til den anden, om en bestemt pige, at han skulle bare puste hende i øret, så blev hun våd i trussen.:D:D

Ha ha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Bare vent og se hvad der sker i morgen. Genudsendelse af den sovjetiske opløsning. Jeg tipper, at Rad. V. splitter i to evt. tre fraktioner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 19 timer siden, MP66 skrev:

Bare vent og se hvad der sker i morgen. Genudsendelse af den sovjetiske opløsning. Jeg tipper, at Rad. V. splitter i to evt. tre fraktioner.

Det håber jeg også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
On 17.10.2020 at 17:15, MP66 skrev:

Jeg tipper, at Rad. V. splitter i to evt. tre fraktioner.

Jeg tror ikke at der kommer nye partier ud af Rad V., men det er muligt at nogle af folketingsmedlemmerne forlader gruppen.

Spørgsmålet er så, hvor de vil gå hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...