Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Arend

Biden og FAKE news

Recommended Posts

Jezebel  אִיזֶבֶל
For 12 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg har valgt at indsætte et link fra NYT som gerne må deles på alle medier og dermed ikke er ulovligt. udover det betaler jeg for det, men hvorfor jeg poster det er fordi jeg synes det er en af de mest seriøse og alvorlige artikler jeg har læst fra NYT.

På en bestemt måde synes jeg at det er verdens historien som vi er vidne til her. 

Skulle det drille kan jeg kopiere artiklen.

https://www.nytimes.com/interactive/2020/10/16/opinion/donald-trump-worst-president.html?action=click&module=Opinion&pgtype=Homepage

Hvordan kan det være at de republikanske kongres-folk stadig støtter Trump?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The Virus
For 1 minut siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Et bud!

Magt korrumperer - absolut magt korrumperer absolut 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Hvis du følger med ved du at støtten til Trump svigter også i kongressen. I dag har den største avis in Kentucky fjernet støtten til M Mc Dowell, altså formanden for den Rep senate og efter 36 år støtter du nu Joe Biden, altså deres fjende. 

Det siger noget om hvordan kongresset vender sig imod Trump. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 25 minutter siden, Jojojo skrev:

Hvis du følger med ved du at støtten til Trump svigter også i kongressen. I dag har den største avis in Kentucky fjernet støtten til M Mc Dowell, altså formanden for den Rep senate og efter 36 år støtter du nu Joe Biden, altså deres fjende. 

Det siger noget om hvordan kongresset vender sig imod Trump. 

Men det er vel ikke det store flertal af republikanerne der gør det?   

Det har også stadig tænkt sig at indsætte Amy Coney Barrett som højesteretsdommer.  Det er lovligt, men ikke helt rimeligt efter manges mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The Virus
For 1 minut siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Det har også stadig tænkt sig at indsætte Amy Coney Barrett som højesteretsdommer.  Det er lovligt, men ikke helt rimeligt efter manges mening.

Men mon ikke demokraterne havde gjort nøjagtig det samme i den omvendte situation?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 9 minutter siden, The Virus skrev:

Men mon ikke demokraterne havde gjort nøjagtig det samme i den omvendte situation?

Det tror jeg ikke.   Jeg husker det ikke helt klart, men jeg mener at der var et fortilfælde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The Virus
For 11 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Det tror jeg ikke.   Jeg husker det ikke helt klart, men jeg mener at der var et fortilfælde

Det skal jeg ikke kunne sige om der har været. Men magthavere holder på magten - længere er den ikke. Jeg føler mig overbevist om at demokraterne ville have gjort det samme. Men det kunne være interesssant om du kan finde et fortilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 38 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Nej, indtil videre støtter de stadigvæk Trump, og de har faktisk ikke nogen valg, de er bondefanget. Interessant bliver det ned Barrett, støtten svigter men hvem tør først,  Nu er der tre som trækker støtten og en fjerde på vej, Ben Sasse. Men om de kan holde til pressen fra hele Rep banden.?

4 er nok til at vælte Barrett, men jeg tror nu nok hun klarer sagen, og det betyder heller ikke ret meget, Dems kan nok rette op på sagen med ""Pack the Courts"" som svar, hvis de ellers vinder som de fleste tror på. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Politiske kommentatorer skal vel leve af det, og så finder de på de mest fantastiske ting.

På TV2 skriver USA analytiker Esther Margrethe Lynard, Ohio:

Uanset om Trump vinder eller ej, så har han ændret amerikansk politik for altid

Republikanernes næste tronarving bliver nødt til at "kysse ringen" og bukke sig for Trump, lyder det fra USA-analytiker Mirco Reimer-Elster.

Hvis præsident Donald Trump vinder præsidentvalget og får fire år mere på posten, vil han ikke overraskende være en magtfaktor i amerikansk politik i mange år fremover.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-10-20-uanset-om-trump-vinder-eller-ej-saa-har-han-aendret-amerikansk-politik-for-altid

Halloo - manden er overvægtig - og om fire år vil han have nået gennemsnitslevealderen i USA.

Vi glemmer hele tiden, at kandidaterne er gamle mænd, og at det ikke er usandsynligt, vinderen vil gå bort i utide og at vicepræsidenten tager over.

Biden er lidt ældre, men han er ikke overvægtig - så det er nok hip som hap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 15.10.2020 at 21:13, Jojojo skrev:

Påå en måde synes jeg Amerikanerne har fortjent Trump i 4 år mere, en del af vores venner derovre er slet ikke vores venner mere, de er Evangelistiske fanatikere som tror Trump er Gudsendt.

Jeg/vi kan godt være i tvivl om vi har ret, men nogen af deres udtagelser virker grotesk og virkeligheds fjernt, Men så er der dem som virker klogt, selvom de  også er raget uklart med en del af deres familien.

Påå en bestemt måde virker det som om tiden er ført tilbage til den tid hvor jeg var ungt i sydstaterne, skræmmende og trist.

Ja men husk at den anden halvdelen af befolkningen, faktisk lidt over halvdelen, er vores venner og ikke støtter Trump, men de "lider" stadig under 4 år mere med skadedyret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...