Jump to content
Velkommen til DinDebat
Arend

Biden og FAKE news

Recommended Posts

Arend

Trump tweeter om den falske historie, at Biden mødtes med en repræsentant for det ukrainske energiselskab Burisma Holdings i 2015.

Historien bliver fjernet på Facebook and Twitter som ”russisk desinformation”.

Det er ikke en ærlig valgkamp, men ingen havde vel regnet med, at der ville blive fægtet med åben pande.

https://www.politico.com/news/2020/10/14/biden-campaign-lashes-out-new-york-post-429486

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Hvorfor bliver Twitter tweets så smalle, når man poster dem?

Der er jo plads nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
1 time siden, Arend skrev:

Historien bliver fjernet på Facebook and Twitter som ”russisk desinformation”

Selv om historien er taget ned på Facebook og  twitter, så er det alligevel lykkes at mudre vandene. Her er russisk troll factory: Adresse: 55 Savushkina Street, Primorskiy district, St. Peterburg

trollfactory-02-edit_wide-ba92d94a3a51fe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Så, nu myldrer det frem i de mindre lødige medier, nogle e-mails mellem Hunter Biden og en ukrainsk direktør om noget korruption.

Bundgrænsen må være nået. Det er uhyre nemt at lave falske e-mails. Trump er glad, men de er højst sandsynligt at de er fremstillet på adressen ovenfor.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Trump er desperat, for Biden fører i alle svingstater undtagen en (som næsten er lige) - og Biden indsamler nu hundrede millioner flere dollars om måneden - end Trump gør.

- så Biden har også flere penge under slutspurten - og penge er noget af det, der virker :)

Biden har nu 432 millioner dollars i banken til kampagnen den sidste måned, og han indsamlede 466 millioner dollars kontant i august - mens Trump indsamlede 325 millioner dollars.

I september slog Biden alle rekorder for amerikanske præsidenter ved at indsamle 383 millioner dollars i september.

Det viser jo, at der også er masser af gang i Bidens kampagne - selvom Trump er bedre til talkshows.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Arend skrev:

Trump er desperat, for Biden fører i alle svingstater undtagen en (som næsten er lige) - og Biden indsamler nu hundrede millioner flere dollars om måneden - end Trump gør.

- så Biden har også flere penge under slutspurten - og penge er noget af det, der virker :)

Biden har nu 432 millioner dollars i banken til kampagnen den sidste måned, og han indsamlede 466 millioner dollars kontant i august - mens Trump indsamlede 325 millioner dollars.

I september slog Biden alle rekorder for amerikanske præsidenter ved at indsamle 383 millioner dollars i september.

Det viser jo, at der også er masser af gang i Bidens kampagne - selvom Trump er bedre til talkshows.

Påå en måde synes jeg Amerikanerne har fortjent Trump i 4 år mere, en del af vores venner derovre er slet ikke vores venner mere, de er Evangelistiske fanatikere som tror Trump er Gudsendt.

Jeg/vi kan godt være i tvivl om vi har ret, men nogen af deres udtagelser virker grotesk og virkeligheds fjernt, Men så er der dem som virker klogt, selvom de  også er raget uklart med en del af deres familien.

Påå en bestemt måde virker det som om tiden er ført tilbage til den tid hvor jeg var ungt i sydstaterne, skræmmende og trist.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 32 minutter siden, Jojojo skrev:

Påå en måde synes jeg Amerikanerne har fortjent Trump i 4 år mere, en del af vores venner derovre er slet ikke vores venner mere, de er Evangelistiske fanatikere som tror Trump er Gudsendt.

Jeg/vi kan godt være i tvivl om vi har ret, men nogen af deres udtagelser virker grotesk og virkeligheds fjernt, Men så er der dem som virker klogt, selvom de  også er raget uklart med en del af deres familien.

Påå en bestemt måde virker det som om tiden er ført tilbage til den tid hvor jeg var ungt i sydstaterne, skræmmende og trist.

Sikke nogle forfærdelige mennesker som stopper med at være venner med dig bare fordi de er politisk uenige. Efter min mening er det noget af det laveste ikke at ville være venner med nogle bare fordi man politisk ikke er i samme lejr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 minut siden, dna skrev:

Sikke nogle forfærdelige mennesker som stopper med at være venner med dig bare fordi de er politisk uenige. Efter min mening er det noget af det laveste ikke at ville være venner med nogle bare fordi man politisk ikke er i samme lejr.

Det er bare ikke helt de samme som vi er vant til, kirken og tro gør folk til fanatikere. og det er der jeg hopper af, ikke fordi de er anderledes end de har været, jeg gider bare ikke at bruge min tid på negativitet og fordomme. 

For mig virker det som om fornuften forsvinder i et valgår og efter den sidste orker jeg bare ikke bruge min energi på deres negativitet. IYKWIM. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Min datter var udvekslingsstudent i Michigan med Youth for Understanding, og da Bush blev valgt, flyttede mum and dad - som værtsforældrene kaldte sig selv - til England, fordi han blev valgt.

Det er godt nok at tage konsekvensen af sine holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Det virker til at der endelig er ved at blive kigget på de store mediemonopolers selektive censur efter NY Posts artikel om Hunter Biden emails. Det var alligevel dråben, der fik bæret til at flyde over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...