Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Er en kæmpe edderkop i mit hus ?

Recommended Posts

snoozz
For 12 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Edderkoppen sætter sig et sted højt oppe, prutter så en lang tråd ud af bagenden som bliver ført med vinden og sætter sig fast et andet sted.

https://natgeo.dk/dyr/edderkop/saadan-spinder-edderkoppen-sit-vaev

Men jeg har altså ikke vind i min gang hvor det sidder. (der er inden vinduer eller åbne døre)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 12 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

image.png.0d6cdcdeae7a068887278dacef16b007.png

Ja nu kan jeg bedre forstå hvorfor jeg for en måneds tid siden troede at jeg havde en mus i soklen på køkkenet, jeg fandt den aldrig (hørte sådan nogle gnavelyde)... Men det var nok edderkoppen så !

Nu er det heldigvis ved at være så kølig i vejret at jeg ikke har min altandør stående åben mere, kun lige når der skal luftes ud mellem kvinderne. De må jo helst ikke kunne dufte at her var en anden kvinde 30 min før de kom - fx en parfume hverken hun eller jeg bruger normalt ;)

PS er det gratis hvis man tinger til kommunen hjælpemiddelcentral og beder om en badestol? I ved sådan en man kan sidde på i brusebad, fordi man ikke rider stå op så lang tid det tager at vaske sit hår ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 11 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Jeg synes simpelthen bare du skal bolle hende tyk - igen...

- ja, for er der noget du trænger til i dit liv, så ER det da en lille ny at være vodka-klovn for - eller at betale 18 års børnebidrag til, når mokken igen stritter dig ud....🚮:klap:

image.png.477bfade6ae7e6cf7a9c2fd1f287ab19.png

Nå, men knæk og bræk..!

Nahhhh lige netop med hende her har jeg vist lært at man IKKE skal "smede mens jernet er varmt".

Når jeg lige slår min hjerne til, så ved jeg jo godt at når hun endelig er sød overfor mig så kan der kun være 2 grunde til det... Enten mangler hun penge, eller også vil hun gerne være gravid ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej. For hvis jeg åbner kosteskabet bliver det jo bare slapt, og så spændt ud igen, den skabslåge åbner jo ikke indad?

Trukket hvilket tilbud tilbage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Men jeg har altså ikke vind i min gang hvor det sidder. (der er inden vinduer eller åbne døre)

Nej, måske ikke - men alle de kvindfolk der angiveligt danser ind og ud af din lille elskovsrede, de må jo lave en masse turbolens i lokalet..? 🔁:fløjt:

Som du selv skriver:

- 'kun lige når der skal luftes ud mellem kvinderne. De må jo helst ikke kunne dufte at her var en anden kvinde 30 min før de kom - fx en parfume hverken hun eller jeg bruger normalt'

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, snoozz skrev:

PS er det gratis hvis man tinger til kommunen hjælpemiddelcentral og beder om en badestol? I ved sådan en man kan sidde på i brusebad, fordi man ikke rider stå op så lang tid det tager at vaske sit hår ?

Nej, hvis du ikke gider at stå op mens du tager bad, så må du selv købe en, f.eks. fra Harald Nyborg.

Hvis du derimod har helbredsmæssige problemer, som gør, at du har behov for en badestol, så låner du den gratis af kommunen.

For 5 timer siden, snoozz skrev:

Nej. For hvis jeg åbner kosteskabet bliver det jo bare slapt, og så spændt ud igen, den skabslåge åbner jo ikke indad?

Trukket hvilket tilbud tilbage ?

Hvis kosteskabet blev åbnet med jævne mellemrum ville edderkoppen ikke have lavet et spind dér.

Du tilbød, at jeg kunne komme og bo hos dig, men det er jo ikke hensigtsmæssigt hvis du har en kæreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har ingen kæreste da - men jeg har prøvet at bo sammen med en! Undskyld hvis jeg fik skrevet i nutidsform og ikke datid, så tilbuddet er der endnu gg.

Men nu bruger jeg mest mit "kosteskab" til sæsonbetonede ting.

Fx vintertøj ligge jeg derind om sommeren, og omvendt om vinteren har jeg nok ikke brug for dykkerudstyr /Badetøj og den slags.

Så derfor blive netop det skab kun åbnet et par gange om året.

Men siden den ikke fanger noget som helst der er den jo nok kravlet et andet sted hen jo.

Men det stadig vildt med 1 cm tykt spindel væv over 1,5 meter uden noget fikserpunkt imellem - (fx en tråd op til loftet for hver 10 cm).

Men ok jeg ved heller ikke specielt meget om edderkopper jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 4 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Nej, måske ikke - men alle de kvindfolk der angiveligt danser ind og ud af din lille elskovsrede, de må jo lave en masse turbolens i lokalet..? 🔁:fløjt:

Som du selv skriver:

- 'kun lige når der skal luftes ud mellem kvinderne. De må jo helst ikke kunne dufte at her var en anden kvinde 30 min før de kom - fx en parfume hverken hun eller jeg bruger normalt'

NAhh det kan heller ikke være forklaringen. Godt nok har jeg over 500 "veninder" men for det første er det langt fra dem alle jeg knalder med (eller blot har set nøgen), og for det andet så er det altid mig der besøger DEM og ikke dem der besøger mig. På den måde slipper jeg for opvasken jo ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har ingen kæreste da - men jeg har prøvet at bo sammen med en! Undskyld hvis jeg fik skrevet i nutidsform og ikke datid, så tilbuddet er der endnu gg.

Pyyyha, så er jeg straks mere rolig.:gogo:;):D:lol:

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...