Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Er en kæmpe edderkop i mit hus ?

Recommended Posts

snoozz

Her i morges da jeg skulle på toilettet, så så jeg et spindelvæv, og det er jo slet ikke unormalt når man bor tæt på en skov.

MEN ...!

Det går fat mit kosteskab hen til døren til mit badeværelse - et spænd på nok 1,5 meter. Og ca 1 cm tykt!
Hvordan er det overhovedet fysisk muligt for en edderkop ?
Findes der en type der kan både flyve OG spinde væv samtidigt ?

vil bare vide om jeg måske har en stor dræber-edderkop et sted, da den ikke selv var i eller i nærheden af spindet da jeg opdagede det ?

Nu tør min kæreste ikke besøge mig mere, før jeg har fundet den / smidt den ud,. Mast den.

Men hvilke edderkopper kan både flyve og lave spind samtidigt, altså på 1, 5 meter, der er ingen "støtte konstruktioner" eller lign ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Menm kan en edder kop virkelig det, sammtidig med at spy spind ud af røven ?

Altså var det mennesker ville det kræve en helikoåter (altså i samme skala)

Og jeg går ikke ud fra at edderkopper har elevatorer endnu så tekniske ?

Men jeg kan sagtens tage fejl .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 20 minutter siden, snoozz skrev:

Og ca 1 cm tykt!

image.png.0d6cdcdeae7a068887278dacef16b007.png

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JA faltisk er vi mennesker ret sølle på vores planet.

Vi kan som rekorde hopper til 8 meter, ca 3 gange mere end man selv er høj

En loppe kan hoppe 1000 gange dens gøjde.

I 100 meter løb kan en Tiger også let udløbe en.

Svønming så er sæler langt bedre.

OK vi har ikke dyr på cykler endnu, men mon så ikke de også ville være bedre til det GGG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg sov faktisk ret god ti nat.

(drøm her fra), Jeeg kan huske jeg kom sådan træt hjem fra job, og ungen skrige, jeg siger, skal vi ikke ringet til enten mormor eller far mor og spøge om hun kan da være der i weekenden - eller bare i nat ? og så bestiller vi en pizza bare...!

Fint og vi er af med ungen og vi ser en romantisk film, det har hun altid værtet dårlig til, altså leve sig ind i "plottet osv": ggg... selv i  Bio grafen faldt hun i søvn-----

Nå men anyway, så kan vil gå i seng mu helt udem børm at tænke på. og så tog jeg hendes--- ag og resten kan i nok regne ud selv GG-

Sprøgsmålert er ,mere:

Nu hun ER smakkeseaglig igen . hun er ikke typen som hader ekser - i al fald ikke mig.

Tror i jeg kan få hende tilnage.  Eller er  hun "fortabt" i dit eget seksuelle univers, altså med andre kvinder og den slags ?

Altså jeg kan opfylde de fleste af hendes drømme, jeg kan klæde mig ud som en stripper, men det ville sgu nok se fjollet ud...?

Jeg bliver også en anelse mistænksom - er hun så sød ved mig fordi hende "mellem eks" er skredet og hun i virkeligheden gerne vil have barn nr 3, og så kunne finde på at vælge MIG som "sæddonor" i mangen på andre? Jeg vil SE hende æde Ppiller rent fysisk inden vi boller så

Og måske også købe en pakke kondomer, men vi plejer nu aldrig at bolle med kondomer. Det gør det hele lidt "fake"_

Og især hvis man plusdeselig skal bruge kondomer med en man ellers har knaldet med i 10 år uden problemer....

Nå vi må se hvad der sker... ;=) Når jeg llge har drukket min drink prøver jeg at ringe på på tøsefonen ja det kalder jeg den GG så der vi hvad der sker...        Nu forudsiger jeg bare at hun ikke er "klar" og derfor slet ikke tager den, og siger det til min datter, selvom hun virtker frisk og glad og klar til hvad som helst gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Tonight ...

eight-legged.gif?resize=700,300&ssl=1

• Wow 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 25 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg bliver også en anelse mistænksom - er hun så sød ved mig fordi hende "mellem eks" er skredet og hun i virkeligheden gerne vil have barn nr 3, og så kunne finde på at vælge MIG som "sæddonor"...

Nå vi må se hvad der sker... 

Jeg synes simpelthen bare du skal bolle hende tyk - igen...

- ja, for er der noget du trænger til i dit liv, så ER det da en lille ny at være vodka-klovn for - eller at betale 18 års børnebidrag til, når mokken igen stritter dig ud....🚮:klap:

image.png.477bfade6ae7e6cf7a9c2fd1f287ab19.png

Nå, men knæk og bræk..!

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Gasolin sirenesangen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Her i morges da jeg skulle på toilettet, så så jeg et spindelvæv, og det er jo slet ikke unormalt når man bor tæt på en skov.

MEN ...!

Det går fat mit kosteskab hen til døren til mit badeværelse - et spænd på nok 1,5 meter. Og ca 1 cm tykt!
Hvordan er det overhovedet fysisk muligt for en edderkop ?
Findes der en type der kan både flyve OG spinde væv samtidigt ?

vil bare vide om jeg måske har en stor dræber-edderkop et sted, da den ikke selv var i eller i nærheden af spindet da jeg opdagede det ?

Nu tør min kæreste ikke besøge mig mere, før jeg har fundet den / smidt den ud,. Mast den.

Men hvilke edderkopper kan både flyve og lave spind samtidigt, altså på 1, 5 meter, der er ingen "støtte konstruktioner" eller lign ?

Det store edderkoppespind er kun muligt fordi du aldrig åbner døren til dit kosteskab.:D

Vil det sige, at du har trukket dit tilbud tilbage igen?:gruble::(:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...