Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Redbull - Hvad drikker i om morgenen ?

Recommended Posts

snoozz

Haha terpentin ?

Jeg skal gi dig terpentin.

Jeg tør ikke gå ud efter morgenmaden fordi blot en gnist fra en lighter man få min ånde til at selvantænde !

Og selvom jeg er dårligt gående, så kan jeg stadig "klippe" mit hår selv (trimmer). Og jeg kan også nå min egen røv, (og putte en dildo op i den !)

Det ville dog være sjovere hvis det var en kvinde som gjorde det ;) Jeg har bare ikke kunnet finde en kvinde som var så meget til "numselege" hverken til hende eller mig.

Jo sådan en lille smule som en finger op, men ikke sådan "fuldt ud"...

Faktisk var jeg kærester med min eks i næsten 10 år inden hun endelig gik med til i al fald at PRØVE analsex. Og bagefter sagde hun at det måtte vi skam gøre noget oftere !

At vi så slog op ikke længe efter stoppede dog "denne aktivitet" ;)

i øvrigt får jeg varer i morgen eftermiddag, så jeg skal da ud... i al fald til min hoveddør, og lige sætte mælken på køl og bære alle øllerne ind, inden naboerne hugger dem ;)

Og JA jeg er fuldtids tastatur-kriger. Jeg har nemlig lært at det aldrig kan betale sig at gå ud rent fysisk. Så skal der være personlige, ikke økonomiske grunde.

Fx hjem til familien juleaften, eller på en date.

Eller en taxa ned i Netto ;)

i vore dage med internettet kan man jo stort set alt uden at forlade sin sofa, dog ikke skide, der må man også lige gå ud på et toilet, helt som i 80´erne GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 9 timer siden, snoozz skrev:

Og selvom jeg er dårligt gående, så kan jeg stadig "klippe" mit hår selv (trimmer). Og jeg kan også nå min egen røv, (og putte en dildo op i den !)

Det ville dog være sjovere hvis det var en kvinde som gjorde det ;) Jeg har bare ikke kunnet finde en kvinde som var så meget til "numselege" hverken til hende eller mig.

Jo sådan en lille smule som en finger op, men ikke sådan "fuldt ud"...

Faktisk var jeg kærester med min eks i næsten 10 år inden hun endelig gik med til i al fald at PRØVE analsex. Og bagefter sagde hun at det måtte vi skam gøre noget oftere !

Tak for et utroligt spændende indblik i dine seksuelle aktiviteter..!

- den slags burde der da være langt mere af i denne denne, ellers lidt kedelige kategori - 'Mad & Drikke'...   💩🙄

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Bare husk hvis du forvilder dig til thailand så er red bull ikke det fortyndede sjask man får herhjemme 🙂

Var dernede for 7 år siden med fruen, og en aften skulle vi ud og have et par drinks, og bestilte vodka redd bull, de kiggede lidt underligt på os som om vi måtte være bims. Vi lagde så mærke til at en af de ansatte blev sendt efter red bull, de havde det slet ikke i baren. Vi fik vel en 3-4 stykker hver på en hel aften, og synes godt nok det føltes anderledes end når man havde fået tilsvarende i dk.

Da vi kom i seng var vi ikke det der lignede trætte, hvilket var træls da vi skulle tidligt op og på en heldagsudflugt, hjertet hamrede afsted, og kunne slet ikke finde hvile, faktisk sov vi slet ikke den nat, hvilket er meget unormalt for os. Op og på udflugt og tænkte vi går død i løbet af et par timer, men næ det skete ikke, men da vi kom i seng sent om aftenen gik vi ud som et lys.

På vej til lufthavnen da vi skulle hjem fortalte vi det til guiden, og han skreg af grin og fortalte os at red bull dernede var noget man købte i små 5cl "medicinflasker" og at koffeinindholdet i sådan en svarede nogenlunde til en kande alm kaffe, så tror da fan.... hjertet var på vej ud af brystkassen den nat 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

haha, det lyder da effektivt - hvis man skal nå noget, fx læse til eksamen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
1 time siden, snoozz skrev:

haha, det lyder da effektivt - hvis man skal nå noget, fx læse til eksamen ;)

Det er det med garanti, flydende koffeinpille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...