Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

RIP Nsatasjsa !" + lidet mere. (err er hendesdes årsdasg...

Recommended Posts

snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg ved ikke hvad det er du vil debattere, men jeg kan da starte med at sige at det er desværre hvad der kan ske når man blander stoffer, alkohol og kørsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JEg vil ikke som sådan debtattere noget.  Bloit markere hendes årsdag, og JA jeg savner hende. Men det kunne ligeså god have været Sys Bjerre, eller Anne Linnet. Men ingen af dem er døde endnu jo  !

Kunne også være Roxette, eller hende MArie danserinden derfra, men jeg glemte sgu at få noteret datoen hun døde på, og det samme med hende fra Cranberries !

Nogen der kan huske datoer på de to sidste ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 23 timer siden, snoozz skrev:

JEg vil ikke som sådan debtattere noget.  Bloit markere hendes årsdag, og JA jeg savner hende. Men det kunne ligeså god have været Sys Bjerre, eller Anne Linnet. Men ingen af dem er døde endnu jo  !

Kunne også være Roxette, eller hende MArie danserinden derfra, men jeg glemte sgu at få noteret datoen hun døde på, og det samme med hende fra Cranberries !

Nogen der kan huske datoer på de to sidste ?

Marie Fredriksson døde 9. december 2019

Dolores O'Riordan døde i et badekar 15. januar 2018.

Natasja Saad døde i en trafikulykke i Jamaica 24. juni 2007

RIP

Det er altid trist når et mennesker dør.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 7 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Ikke altid. Nogle gange er det nogen vi er glade for at blive fri for. Yahia Hassan f eks.

Ok. Han var måske ikke Guds bedste barn, men som samfund gjorde vi meget for at skabe hans væremåde ved at sende ham til Solhaven i Farsø. Det kan godt være at "eksperter" som f.eks. Benny Lihme roste stedet som tak for sit bestyrelseshonorar, men politi-sagen kom ikke ud af ingenting.

Danmark har fejlet meget på det område. Senest med Schuberts Minde som for 10 år siden blev hyldet med dokumentarudsendelser men som her i 2020 må lukkes, fordi man simpelthen ikke kan rette stedets pædagogik op.

Hvordan kan vi som samfund være så blind? Er det fordi man bare ønsker tingene væk og så konstaterer "Nå. Det bruger vi pengene på" med forbløffelse i stemmen som da Århus kommune konstaterede at de stor-finansierede Tvinds by i Mexico?

Yahia Hassan døde 29. april  2020

RIP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

BenniM.

Mange tak for et præcist og fyldest-gørende svar.

Til jer andre, det var ikke meningen at nogen dødsfald skulle føres hen i den evige - muslimer og andre-debat ;/

Redigeret af snoozz
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 6 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Ikke altid. Nogle gange er det nogen vi er glade for at blive fri for. Yahia Hassan f eks.

Har han trådt dig over tæerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Undlad venligst at forhåne andre - også de døde. 
Det må være muligt at give udtryk for sin holdninger, uden forhånelser. 

- Tak.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Må man så gerne forhåne nogen som ikke er døde - Endnu altså ? Fx Pia K? eller Dorthe Kollo ?

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
Lige nu, snoozz skrev:

Mp man så gerne forhåne nogen som ikke er døde - Endnu altså ? Fx Pia K? eller Dorthe Kollo ?

Det tror jeg ikke selv om det nu ofte sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...