Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Underhylere ?

Recommended Posts

stig6499

I sidste uge var jeg på apoteket og så de havde10 stk billige underhylere til salg fedest dem købte jeg så her i dag ville jeg så prøve mine nye underhylere så viser sig at det fanme er underhylere med voksen bleer for fanden da

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

I sidste uge var jeg på apoteket og så de havde10 stk billige underhylere til salg fedest dem købte jeg så her i dag ville jeg så prøve mine nye underhylere så viser sig at det fanme er underhylere med voksen bleer for fanden da

Kan du ikke bytte dem ud med G streng 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

HAha. Bare brugt dem alligevel, så skal du jo ikke skie så tit.

I luksusfælden var der en som ligefrem havde abbonnement på bokser shorts...

Pointen er jo god nok, så har man alttid, men hvis man har hafet så så længe at man har 300 par. Så det nok ikke så nødvenigdigt lægnere.

Jeg ved faktisk ikke hvor jeg skal få min næster bkosersjortrs eller sko fra, da jeg har for nu, mrn den lokal sko-go tøj ellers-pusher er lukket.

Men jeg har helt nye sokker dog

Men skal finde noget inden jul i al fald., altså et helt sæt ikke bare. sko her, og soker der, og en bluse her ...

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det ehelt generelt bare NOGO med alt fra bagedyster og madydet og pis og lort.Fkatisk også dem om Bilgforbedring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

nnnmvv no this in srgong bye

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, stig6499 skrev:

Hvad havde du forestillet dig, på et apotek?:gruble::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Dar var sig ikke noget jeg shade, Skrid jahcaker.

Men trods det har jeg det fint med at få "uttet mit underhuylter." isæsig hvirs min pig er oppe røven på en tyk pikge op midnstest 100 krg, og hende ser suter boler også et er 100 kr.

Jeg er dug lidt skyldig,  I går gik søgt å noget med mor og datte rog anak ogg abbw,

Det var så moren det dilfpen hjende i fissenm enne s sæsten sliukke de hende patter !

Vi kom adrik riongtigt frem til det mednalal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej jeg kwan godt se iddeen om bvoksershorts, 2 par hver andet måned til mændt↔2$\.-....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Alt gik ifuckt i luksuisfældens, så kanm jeg sgu også få to nye boksershortst hver 2. måned fofor 125 kor

JEg vil nok få en sød pige jeg kender til at tinge til dem og sige ret frækt at de kuin skal koster 100 kr pr par.

Vupti '!

Skal vil alle have Skechers sho eller er træ sko ok -- og tykke drøv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...