Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Nyt TV, vaskemaskine, ellerlign ? Brug IKKE POWER.

Recommended Posts

snoozz

Jeg fik for i fredags en pakke fra dem, som skulle indeholde et nyt tastatur og mus - ikke ting der vejer meget, detuden smed posten den nærmset bare ind.

Nok, men jeg skulle ikke bruge den akut, så jeg fik ikke pakket pakken ud før nu.

Det er som om ikke fordi der var noget galt med pakken eller noget, ingen tegn på transportskader eller noget.

MEN DEN VAR TOM!.

Ja Der vr ingenting i den ?

Altså jeg har får hørt om at hvis mand har handlet fx en bærbarpc, så man har fået tilsendt en mursten istedet for en bærbar PC.

Men her snakker vi et landsdækkende firma, det sender en TOM papkasse?

Håber satmet de har en forklaring her kl 9 når kundesevide åbner, og jeg forventer et eller andet oveni, for jeg var lige gået end med mig gamle tastatur og mus i skraldespanden for at at gå op og pakke det finde nye ud - som så var en tom papkasse.!

Så måtte jeg jo ned og fiske det op af skraldespanden igen, og det virker lidt endnu, men nu indsmurt i alt muligt madrester og udefinerbart snask TAK POWER

For venter mindst e sender enten et endnu federe sæt med, eller fx hørebøffer oven i, og ikke de biligere, de dyre Logitech eller lign

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Du er hårdt ramt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Jeg fik for i fredags en pakke fra dem, som skulle indeholde et nyt tastatur og mus - ikke ting der vejer meget, detuden smed posten den nærmset bare ind.

Mener du forrige fredag?

Altså for 11 dage siden?

Jeg behøver vel ikke fortælle dig, at det er meget dumt, at vente så længe med, at åbne sine pakker. Netop p.g.a. evt. reklamationer.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Den er dæleme svær, det bliver jo påstand mod påstand om kassen virkelig var tom, men tænker da Power bare sender et nyt tastatur, det koster jo nærmest ingenting i indkøb så ville da være dumt at risikere en shitstorm for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Du venter 11 dage med at åbne din pakke og finder ud af, at den er tom og forventer at få et federe tastatur og et par dyre høretelefoner med. Du har da ikke krav på andet end det du har bestilt.

Men hvad sagde de hos Power?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, snoozz skrev:

Så måtte jeg jo ned og fiske det op af skraldespanden igen, og det virker lidt endnu, men nu indsmurt i alt muligt madrester og udefinerbart snask TAK POWER

For venter mindst e sender enten et endnu federe sæt med, eller fx hørebøffer oven i, og ikke de biligere, de dyre Logitech eller lign

Dvs. at du smider madrester og computer dele med batterier i samme skraldespand, det kan da ikke være rigtigt, der er ikke en eneste kommune i Danmark hvor det er tilladt. Øko politiet har en god sag her og en pæn bøde vil være på sin plads 🙃

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
Skrevet (redigeret)

Jeg har haft en en Blu-ray afspiller til at ligge i en kasse i mere end et år, inden jeg tog mig sammen til at åbne for lortet og få den sat til, det er jo efterhånden mildest talt ikke hvar dag man har brug for sådan en fætter... Men alt er godt, den var i kassen og virker perfekt :D 

Redigeret af Mie Jensen
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Dvs. at du smider madrester og computer dele med batterier i samme skraldespand, det kan da ikke være rigtigt, der er ikke en eneste kommune i Danmark hvor det er tilladt. Øko politiet har en god sag her og en pæn bøde vil være på sin plads 🙃

Det gør vi også i min kommune, hvis man bor et sted hvor der bare står en container til brandbart, som f.eks. i en boligforening hvor Snoozz bor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

nå mysteriet er løst !

Det viser sig at ligesom narkosmuglere før, så var der lavet en "Dobbelt bundi kassen".

Angiveligft afg mijøhensyn for at spare pakkefyld (så brug god en mindre kasse fra staten, eller bate komme lift svis papir omk den originale æske blot.

Så ni bør jke taste nlsen fejlt frit igen, nu me nut tastatur... !

Og så en mus der ike flydte den udne jeg bevægder den !

'Og beboget den så mor ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 16 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Det gør vi også i min kommune, hvis man bor et sted hvor der bare står en container til brandbart, som f.eks. i en boligforening hvor Snoozz bor.

Og du smider madrester ligesom Snoozz i brandbart sammen med elektronik og batterier? og du har helt sikkert aldrig hørt om genbrugs stationen in din kommune?

Ufatteligt opførsel.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...