Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Sex med 15 årige eller 16-årige ?

Recommended Posts

snoozz

DEt jo en helt ugenmme dum situation. I den alder handler det om MODENHED. Og piger er typisk mere ældre end drenge midt i teengage år.

Min kæreste var 15 år og jeg var 12 år.

Pprøvede dof også med en hvor hun var 10 hvor jeg vil 11 - men blev kun til kysse kysse.

Men så da jeg var 16 mødste jeg en til et halbar som jeg kunne huske fra min konfrimationsforberedesle da jeg var 13 år.

Så blev vi kærester. Jeg var så den yngrte, mig 16 og 17.

Hun sagde vist nok at hun havde prøvet at bolle i en busk før, det ved jeg ikke hvor meget sandhed der er i gg.

Nå men vi skulle lige prøve 3-4 gange, altså 3-4 dage, jeg var næsten sådan" åhh nej jeg komme aldrig til at bolle med nogen"... men så opdagede jeg at madolie er glimrende som glidecremede, hvis man ikke lige har det ellers.. og SÅ gik det finkt, i næsten 2 år ;)

fint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Har vi ikke haft det emne før for få uger siden? he he

Jeg ved ikke, om piger er så meget mere modne end drenge i den alder. På den ene side går de ganske rigtigt i puberteten 1-1½ år før. Men til gengæld er drenge meget mere liderlige og derfor på en måde alligevel mere parate til sex end piger er. Du siger det jo selv indirekte, da du fortæller, at du som 12 årig (dreng) var sammen med en 15 årig pige. 

Jeg er bi og er som voksen aldrig blevet lagt an på af 15-16 årige piger. Men selv da jeg var i 20´erne og først i 30´erne blev jeg flere gange lagt op til noget af 15-16 årige drenge. Drenge i den alder er meget mere seksuelt udfarende end piger er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har lige talt i tlefon med både min eks, og min datter. på 16 år nu ;)

Hun hun lød slet ikke fjentlig mere. Der var ikke noget med "fock dig dumme ko" eller nogert

Det er nturligvis ikke nogen garanti for noget, men ærligt talt ville det være bedst for os alle 3.

Både af personlige og økonomiske og kærlighedes mæssige årsagder.

Jeg jeg har "elsket" andre, og det har hun også. Men bare ikke ment det.

HER ER DET REN KÆRLIGHED. I AL FALD HVIS HUN TAGER MIG TILBAGE.

Også selvom det så ikke bliver har pga vores datter. Men det er så bare en huslejer medre i kassen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så endelig en nat hvor jeg tror jeg vil sove godt - men ok hun ville lige tæke over det... men bestemt ikke afvisende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...