Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Vedr min dårligste sex-date...

Recommended Posts

snoozz

Kommer lige i tvivl. Hende den gamle HAVDE jeg jo faktisk fuldførst samleje med.

Altså hende jeg kom ind til i 3 weekender i træk i sommeren 2012... (1½ time tog hver vej), og vi fik da lavet en slags sex, men ikke et samleje. Hendes baller var ganske enkelt så fede at selvom min pik er over gennemsnikket (lige under 20 cm) så kunne det faktisk ikke nå op med hendes baller og op i fissen, uanset hvilken stilling vi prøvede...

Jo det ville no virke med EN og det ville hun ikke - det jeg kalder "ble stilingen" atlså ligeså når man skrifter ble på et lille barn, bare i voksen, nej ikkeg voksen men, gigantstørrelse gg.

Pyt vi var begge stive og faldt begge glade i søvn alligevel, man kan jo også lave sec på andre måder end samleje ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Hendes baller var ganske enkelt så fede at selvom min pik er over gennemsnikket (lige under 20 cm) så kunne det faktisk ikke nå op med hendes baller og op i fissen, uanset hvilken stilling vi prøvede...

Der var da ellers noget,, at dulre rundt i.:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, snoozz skrev:

Kommer lige i tvivl. Hende den gamle HAVDE jeg jo faktisk fuldførst samleje med.

Altså hende jeg kom ind til i 3 weekender i træk i sommeren 2012... (1½ time tog hver vej), og vi fik da lavet en slags sex, men ikke et samleje. Hendes baller var ganske enkelt så fede at selvom min pik er over gennemsnikket (lige under 20 cm) så kunne det faktisk ikke nå op med hendes baller og op i fissen, uanset hvilken stilling vi prøvede...

Jo det ville no virke med EN og det ville hun ikke - det jeg kalder "ble stilingen" atlså ligeså når man skrifter ble på et lille barn, bare i voksen, nej ikkeg voksen men, gigantstørrelse gg.

Pyt vi var begge stive og faldt begge glade i søvn alligevel, man kan jo også lave sec på andre måder end samleje ;)

Kan jeg få hendes tlf nummer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 13 timer siden, snoozz skrev:

Hendes baller var ganske enkelt så fede at selvom min pik er over gennemsnikket (lige under 20 cm) så kunne det faktisk ikke nå op med hendes baller og op i fissen, uanset hvilken stilling vi prøvede...

Hér kan jeg lige komme med et effektivt råd til næste gang:

Du starter med at rulle fruentimmeret godt og grundigt i kartoffelmel...

- og så er det simpelthen bare om at gå direkte efter den våde plet..! 👍

image.png.76083aed03bf08d0ea3c22f3de8939d5.png

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 9 timer siden, stig6499 skrev:

Kan jeg få hendes tlf nummer ?

Sorry det er 6 år siden så hun  er 40 nu,,, og ved godt du er til former ? Men 165 cm og 130 kr ?  Så er man altså over grænsen for først "erotosik pubbet", så "med former" så plussize" buttet men stadig sexet, så Så "ret tykl", og det er ca her jeg står af..

For de nmæste trin  er Pågrønsen til klamdt, så Virkeliget fed, og så Reklodrbog fed.

Hun  var så de der på "grænsen til.-... nej grænsende til klamt fed. Hun skulle fx prøve at ride, der virkelede slet ikke, bar det hun hun sivindede sine giogantiske lår(hovet over mig gav mig med det samme en mavepuster ;)

Men det er som sagt 8 år siden, så hun kan jo enten have taget endnu mede på eller tabte sig siden. Men har skiftet tlf oig ikke gemt hendes nr.

Men hvsi du virkeligt genre vil finde hende, så stil dig i Ballerup ved det sted der hedder Braineparken. Der både bor hun og kører bus fra og til.- Kig også i vaskeriet, der er hun tit i i timevis gg.

Selv uden et billede kan du ikke undgå at kende hende, hun er megasød.

Altså hvis jeg selv sk

Skulle score hende så ville det være genialt selv at have noget vasketøj med, for det har hun meget af, og så falde i snak der. Bare et hint

Altså under Braineparken ved Føtex. Hun bor oppe på 9. sal så håber ikke du har højdeskræk gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 11 timer siden, snoozz skrev:

Sorry det er 6 år siden så hun  er 40 nu,,, og ved godt du er til former ? Men 165 cm og 130 kr ?  Så er man altså over grænsen for først "erotosik pubbet", så "med former" så plussize" buttet men stadig sexet, så Så "ret tykl", og det er ca her jeg står af..

For de nmæste trin  er Pågrønsen til klamdt, så Virkeliget fed, og så Reklodrbog fed.

Hun  var så de der på "grænsen til.-... nej grænsende til klamt fed. Hun skulle fx prøve at ride, der virkelede slet ikke, bar det hun hun sivindede sine giogantiske lår(hovet over mig gav mig med det samme en mavepuster ;)

Men det er som sagt 8 år siden, så hun kan jo enten have taget endnu mede på eller tabte sig siden. Men har skiftet tlf oig ikke gemt hendes nr.

Men hvsi du virkeligt genre vil finde hende, så stil dig i Ballerup ved det sted der hedder Braineparken. Der både bor hun og kører bus fra og til.- Kig også i vaskeriet, der er hun tit i i timevis gg.

Selv uden et billede kan du ikke undgå at kende hende, hun er megasød.

Altså hvis jeg selv sk

Skulle score hende så ville det være genialt selv at have noget vasketøj med, for det har hun meget af, og så falde i snak der. Bare et hint

Altså under Braineparken ved Føtex. Hun bor oppe på 9. sal så håber ikke du har højdeskræk gg

Ha ha jeg har ikke bil så jeg tager ikke lige til Ballerup og stalker hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

Ha ha jeg har ikke bil så jeg tager ikke lige til Ballerup og stalker hende

SERIØST ?!??

Jeg skal lige forstå det korrekt, uden at gå i Detjaler, men du lavede noget med en pige, men det blev ikke til noget i længden, så flyttede  hun til Ballerup`Er det korrekt forstået?

Det luder bare uhyggeligt meget som hende JEG knaldede med i ballerup!?`

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Der er busser til Ballerup i øvrigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 minutter siden, snoozz skrev:

SERIØST ?!??

Jeg skal lige forstå det korrekt, uden at gå i Detjaler, men du lavede noget med en pige, men det blev ikke til noget i længden, så flyttede  hun til Ballerup`Er det korrekt forstået?

Det luder bare uhyggeligt meget som hende JEG knaldede med i ballerup!?`

Jeg har aldrig i mit liv været i Ballerup eller kendt nogen som er flyttet til Ballerup og jeg tager ikke bussen til Ballerup ha ha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

HAr du da noget personligt i mod Ballerup, eller kvinder som kommer fra Ballerup. ?

Jeg tror det meste er fordomme.

FX har jeg det svært med piger der kommer fra Sengeløse. Hvor fanden knalder de så hende? Ok bag i bilen eller på køkkenbordet, men hvor SOVER de så ? gg

Eller Vanløse - for hulen det er besværligt at skulle købe cola og bruge kildevand på flaske til at vaske op i ;)

Så er der Tarm - man må gå udfra de kvinder derfra er ret glade for analsex?

Og der er en By der hedder Lem ?

Og så så jeg engang et vejskilt med 2 km til "Neder" Jeg skulle heldigvis den modsatte vej men jeg nåede at tænke "Ok hvis jeg nu kørte til "NEDER" og fortsætter, hvor kommer jeg så til ? NEDEREN?

I øvrigt hedder hun Karina hende i Ballerup, og hun er på alle måder superskøn. Sød og sjov at være sammen med og god til at sutte pik ;) Og som med alle fede kvinder så er hun skide god til at lave mad. Altså ikke noget der er sundt man smager så godt at man slet ikke har lyst til pizza eller lign ;)

Og så havde vi også samme musiksmag, så vi sad længe og hørte youtubevideoer, ja faktisk shoppede vi et nyt højtalersæt til hende, så vi rigtigt kunne sidde og skråle med i en brandert.

Og så havde hun en mærkelig "feature" som jeg ikke engang gjorde med min eks (som dengang også var buttet, "klassens ttykke pige".

Det var at hun gerne ville ligge på sofaen sådan helt op af hinanden og så bare kigge hinanden i øjnene. Altså uden at sige noget overhovedet. Bare dyb dyb øjenkontakt... kan virke lidt scary for nogen gg. Især hvis man ligger inderst på sofaen med 130 kg kvinde, man kan ikke engang slippe væk hvis man ville GG.

Men ok med en røv så stor at man med begge hænder ikke engang kan holde den ene røvballe så er alt vel godt.

En anden detalje er at hun var glad for at flette fingre, sådan når vi gik ned i Føtex efter flere øller sprut og smøger.. men fordi hendes fingre var så fede var det aldeles ubehageligt for mig, min fingre blev jo helt splittet op i en unaturlig position.

Der er også nogle der har det lidt svært med at bevæge sig i offentligheden hvis man har en meget tyk kæreste... eller tage hende med hjem til jul (shit hun æder jo bare hele flæskestegen??) gg.

Der er jeg så typen som når jeg fx inviterer en pige på date, så selvom jeg VED hun er fed (fx fra billeder på Facebook) Så inviterer jeg hende IKKE på den klassiske med en cafe et sted i nærheden af hende gg. Nej så inviterer jeg hende i SVØMMEHALLEN, og bagefter gerne en tur i byen med Ecstasy, og hvad man så finder på bagefter.

Alternativet er en tur på stranden (hvis det er om sommeren) og FORLANGE at hun har Bikini og ikke badedragt på - uanset hvor tyk hun er - og allerhelst topløs ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...