Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hvordan dater i ?

Recommended Posts

Hitzige Helga
For 10 timer siden, Entrelac skrev:

Det kan jo være, at førtidspensionisten fra Aalborgs omegn ser p*sse godt ud.;)

Nej, en mands udseende betyder ingenting. Man ser tit at kvinder sværmer vildt om fede, skaldede, alkoholiserede gutter. Det er også en fordel i kvinders øjne at have begået et mord.. Peter Lundin og Ubåds-madsen er Danmarks mest omsværmede hanner.

De mest populære er store tomme tønder der rigtigt kan buldre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Nej, en mands udseende betyder ingenting. Man ser tit at kvinder sværmer vildt om fede, skaldede, alkoholiserede gutter. Det er også en fordel i kvinders øjne at have begået et mord.. Peter Lundin og Ubåds-madsen er Danmarks mest omsværmede hanner.

Der er forskel på folk, og kvinder.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
For 6 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Men så skulle man da også tro at en førtidspensionist havde en chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 timer siden, Gramse Frank skrev:

“hvordan dater jeg?” ... jow jow ... prøv at læs bt så skal du kraftedme få smæk for skillingen: 

https://www.bt.dk/politik/nye-beskyldninger-mod-frank-jensen-stak-haand-op-ved-skridtet-paa-gravid

Fy da da, Justits-Frank!

Du gav den jo i dén grad som moralens vogter, dengang du var Justitsminister! 

Så du har altså levet et dobbeltliv a lá Rudy Frederiksen, hvor du som Justitsminister moraliserede og agerede lovens håndhæver, mens du i din fritid gik og gramsede på damerne?!

FY FY DOG, GRAMSE-FRANK!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On 17.10.2020 at 16:11, Hitzige Helga skrev:

Nej, men virker det troligt at førtidspensionisten fra Aalborgs omegn, frit kan vælge og vrage mellem dem der vil sex på første date og dem der ikke vil? Det valg har kun en mandlig Hollywood-celebrity eller en fodboldstjerne.

Måske også Peter Lundin eller U-båds-madsen?

Ha ha Carlo...

Lad mig skære det hele ud i pap:

1) Jeg er IKKE førtidspensionist. Desværre. Det kunne sgu da ellers være fedt at få lov at drive den af og få penge resten af livet! Men sådan er samfundet jo ikke anno 2020, vel?!

2) Jeg er en del yngre og nok også en del kønnere end dig. Jeg siger ikke, at du er grim, men du har jo en vis alder, ikke sandt? Den kan du da skam ej løbe fra. Når og hvis jeg når din alder, får jeg nok også sværere ved at score. Jeg er ikke purung længere. Men da jeg var i 20´erne, havde jeg et meget kønt drenget udseende og det kom jeg meget langt med. Og jeg ser stadig mindst 5-7 år yngre ud end min alder...

3) Jeg har fortalt hundrede gange herinde, at jeg er biseksuel. Så det er ikke kun damer, jeg har sex med. Det er faktisk mest fyre. Men jeg har også sex med damer ja. Men det gør det selvfølgelig meget nemmere, at jeg som bifyr har dobbelt så mange at vælge imellem end du har, min gode Carlo! ;) - Eller mere end dobbelt så mange, fordi vi ved jo at fyre bare er mere villige og billige end kvinder...

4) Ja, jeg bekræfter, at jeg ikke gider date folk, der ikke er til noget på første date. Enten har vi sex eller også bliver det ikke til noget. Det er så nemt at få sex, at der ingen grund til er at spilde tid på folk, der ikke ved, hvad de vil. Men her må du også huske på, at jeg aldrig søger forhold. Jeg søger sex. Og hvis der så er kemi, så måske forhold. Sex før forhold.

Når alt dette er sagt, så bekræfter jeg, hvad jeg har skrevet før. Det er korrekt, at jeg har haft sex med tæt på 2000 personer - heraf en 3-4 kendisser. Men det er over hele mit voksne liv, det er immervæk en del år, selvom jeg stadig er en del yngre end dig.

Og jeg gentager, at det er et mindretal af disse, der har været damer. Selvom der bestemt også har været damer imellem. Jo jo da. Sidste dame var i sidste uge. En ca. 40 årig brunette. Sidste fyr var derimod i forgårs. Det var faktisk TO fyre. Jeg havde en trekant med to unge fyre på 24 og 26 år. Dejligt med frisk ungt kød. Fordi fyre er nemmere at score end damer, er det typisk således, min gode Carlo, at de damer, jeg er sammen med, er fra 35 og op til ca. 60 år. Hvorimod fyrene som regel er fra 18 til 35. Da der er større udvalg i fyre, kan jeg være mere kræsen og kun tage de unge og hotte. 😛

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
On 18.10.2020 at 09:38, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Men så skulle man da også tro at en førtidspensionist havde en chance.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det er også lige meget. Hvis du er i 20'erne, er der frit valg på alle hylder på datingmarkedet. Hvis du er i 30'erne kommer du til at gå højt op i status.

Men hvis du er i 40'erne er der stadigt masser af valg, men mellem alkoholiserede, overvægtige eller dem der er skøre i bolden. Og så er der alle dem i forhold i forvejen, der gerne vil i lag med en single kvinde. Jeg har det fra kvinder i slutningen af 40'erne og op der har prøvet.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 13 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det er også lige meget. Hvis du er i 20'erne, er der frit valg på alle hylder på datingmarkedet. Hvis du er i 30'erne kommer du til at gå højt op i status.

Men hvis du er i 40'erne er der stadigt masser af valg, men mellem alkoholiserede, overvægtige eller dem der er skøre i bolden. Og så er der alle dem i forhold i forvejen, der gerne vil i lag med en single kvinde. Jeg har det fra kvinder i slutningen af 40'erne og op der har prøvet.

Der findes jo så også de (single)mænd, hvor konen er skredet med en anden, eller konen er død.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Entrelac skrev:

Der findes jo så også de (single)mænd, hvor konen er skredet med en anden, eller konen er død.

Ja han var elendig i sengen men det burde hun have fundet ud af noget før

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
Skrevet (redigeret)
On 19.10.2020 at 16:10, Hitzige Helga skrev:

Men hvis du er i 40'erne er et istadigt masser af valg, men mellem alkoholiserede, overvægtige eller dem der er skøre i bolden. Og så er der alle dem i forhold i forvejen, der gerne vil i lag med en single kvinde. Jeg har det fra kvinder i slutningen af 40'erne og op der har prøvet.

Du kan ikke sætte det op på den måde.

Det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, om personlighed og kommunikation.

Jeg hører selv til i den yngre ende og får tilbud, men jeg vælger selv.  Jeg er åben om at jeg er single og ønsker at fortsætte med det.  Men jeg har ligesom andre et behov, og der er mange, hvor jeg ved at ulemperne ved et intimt møde ville være for store.  Det handler om mandens personlighed.   Hans seksuelle formåen kan jeg ikke vide noget om, men hvis det er en rar mand, så er tiden ikke spildt.

Om han er i forhold eller ej, er ikke afgørende, selvom jeg håber at han behandler sin partner med respekt. 

Når man er ældre, er udbuddet selvfølgelig mindre, men jeg har hørt om kvinder over 70 der stadig kan finde mænd der er en del yngre end dem, fordi de giver dem frihed.

Hvis man er ude efter et fast forhold, er situationen en anden. Jeg kender en kvinde der er under 40 som har brugt en masse penge på datingsider uden at finde noget brugbart.

Redigeret af Jezebel אִיזֶבֶל

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
On 19.10.2020 at 01:18, Lucianone skrev:

2) Jeg er en del yngre og nok også en del kønnere end dig. Jeg siger ikke, at du er grim, men du har jo en vis alder, ikke sandt? Den kan du da skam ej løbe fra. Når og hvis jeg når din alder, får jeg nok også sværere ved at score.

Nej, der er langt mellem snapsene. Heldigvis er der i udlandet man kan få gode sager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...