Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Morten Østergaard ?

Recommended Posts

stig6499

Tossen morten Østergaard viser sig at være lige så perverse liderlig stodder lige som mig han har fanme taget lotte rode på låret fy fy morten og morten er gået af som politisk leder af radikale venstre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Tjah. Jeg kommer ikke til at savne ham. Og når man vælger at være i et parti som baserer sig på politisk korrekthed så må man tage med at man bliver kuppet på en ligegyldighed som dette.

Det vil være fint hvis RV ryger endnu længere ned i stemmetal, men det tror jeg nu ikke de nødvendigvis gør (måske kortvarigt i meningsmålingerne).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg kommer ikke til at savne ham , jeg mener at det er tæske godt at han går af , at det så er en total vanvittig grund til at han går af er en anden sag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen

Må det blive enden på det landsforræderiske parti.

Nu er Jeppe Kofods udnævnelse endnu sjovere.

Viser hvor inkompetent Mette F faktisk er,at hente han ind efter han har drukket en 15 årig fuld og så bollet hende.

Efter at have været der for at undervise , det er normalt strafbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל

Jeg synes at det er synd for Østergaard.   Hvis nogen havde taget mig på låret for 9 år siden, tror jeg at jeg ville have glemt det for længe siden. Det er det der sker nu som er vigtigt.

Men han havde ikke andet valg når nu partiet har været så meget efter Kofod.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Tossen har taget en kvinde på låret uha uha det er farligt , tossen skal da i fængsel uha uha det er farligt , det er der vi er kommet til

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 10 minutter siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Jeg synes at det er synd for Østergaard.   Hvis nogen havde taget mig på låret for 9 år siden, tror jeg at jeg ville have glemt det for længe siden. Det er det der sker nu som er vigtigt.

Men han havde ikke andet valg når nu partiet har været så meget efter Kofod.

Et eller andet siger mig at Lotte Rod har siddet på sagen indtil hun og hendes allierede vurderede at det bedst kunne betale sig at træde frem. Nu har hun skaffet Sofie Carsten Nielsen formandsposten. Mon ikke hun snart selv sidder med magtfulde poster i partiet.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, dna skrev:

Et eller andet siger mig at Lotte Rod har siddet på sagen indtil hun og hendes allierede vurderede at det bedst kunne betale sig at træde frem. Nu har hun skaffet Sofie Carsten Nielsen formandsposten. Mon ikke hun snart selv sidder med magtfulde poster i partiet.

Der er ikke nogen feminister der kan chokere mig

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
1 time siden, stig6499 skrev:

Tossen morten Østergaard viser sig at være lige så perverse liderlig stodder lige som mig han har fanme taget lotte rode på låret fy fy morten og morten er gået af som politisk leder af radikale venstre

Det her lugter mere af at "Lille Per" ikke får sin vilje, som under Helle Thorning Schmidt.

Både ham og partiet er ynkeligt, og har aldrig haft gang på jord efter "moren" Margrete  skred til EU.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig

Bare rolig.

Med det tågehorn der efter følger tumpen, får de aldrig indflydelse mere i dansk politik.

Der er bare ikke nogen der gider det parti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...