Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mandyyy

Hvad sker der med min hud? :(

Recommended Posts

Mandyyy
For 29 minutter siden, stig6499 skrev:

Mandyyy har fået fnat eller bare en helt almindelig bumse sygdom jeg kan huske i mine teenageår havde jeg også en helt almindelig bumse sygdom dengang var der en masse forskellige cremer man kunne bruge det er længe siden så jeg kan ikke huske hvad de hedder de fåes nok heller ikke mere jeg har ikke længere en bumse sygdom fra en tidligere bums til en nuværende bums

Jeg har skam haft “almindelig bumse sygdom” I mine teenage år, men nu er jeg 30 år og det er ikke bumser. Jeg har ikke haft bumser i mange år og de cremer du snakker om, har jeg højest sandsynligt brugt tidligere - har været på næsten alle ting mod akne fra hudlægen i mine teenage år, både cremer og piller.  

Men tak for svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, Mandyyy skrev:

Jeg har skam haft “almindelig bumse sygdom” I mine teenage år, men nu er jeg 30 år og det er ikke bumser. Jeg har ikke haft bumser i mange år og de cremer du snakker om, har jeg højest sandsynligt brugt tidligere - har været på næsten alle ting mod akne fra hudlægen i mine teenage år, både cremer og piller.  

Men tak for svar 

Sådan noget lort jeg håber du finder en løsning på det

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det her er ikke bumser, men den creme du hentyder til er sandsyndligvis "Basiron".

Som virker ved mere eller mindre at ætse din hud, så det er EKSTREMT vigtigt at det KUN kommer på bumsen og ikke andre hudområder.

Tror ikke det er så slemt som trådstarter gør det til.

Der er jo også nogle der har fregner og lign, uden det er et problem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandyyy
For 49 minutter siden, snoozz skrev:

Det her er ikke bumser, men den creme du hentyder til er sandsyndligvis "Basiron".

Som virker ved mere eller mindre at ætse din hud, så det er EKSTREMT vigtigt at det KUN kommer på bumsen og ikke andre hudområder.

Tror ikke det er så slemt som trådstarter gør det til.

Der er jo også nogle der har fregner og lign, uden det er et problem ;)

Nej jeg er klar over at det ikke ser så vanvittigt slemt ud, og hvis det bare var udseendet ville jeg også være mere “rolig” . Men det føles SÅ ubehageligt - min hud klør, føles stram, irriteret, osv. og derfor fylder det meget i min hverdag :) 

Fregner er ikke ubehagelige at ha så vidt jeg ved ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej okay hvis det også klør er det et problem da !.

Lidt som myggestik eller hvad ?

Jeg har engang prøvet at have nældefeber hvor det klør over hele kroppen stort set på en gang.

Særdeles ubehageligt, var ved at blive vanvittig, tog til vagtlægen, men inden vi kom ind til lægen var det næsten forsvundet igen, og det er ikke sket siden...?

Meget mærkeligt for jeg havde ikke fx spist eller drukket noget jeg ikke plejede at spise eller drikke, eller ny medicin eller noget som helst ?

Jeg kan nok ikke hjælpe dig videre, men du skal da insistere på en hudlæge, og kan denne ikke finde ud af det, så en anden !

Kløe er vildt irriterende at leve med ! Og decideret "debillitating" /giver handicap da man aldrig får sovet ordenligt så.

Undskyld jeg først troede det kun var af kosmetiske grunde du var træt af det ;) Og nej fregner klør vist ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...