Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Fra lejer til ejer ?

Recommended Posts

snoozz

Hvad skal der egenligt til før man kan flytte fra lejebolig til ejerbolig?

Jeg har allerede betalt alt jeg skylder banken, men de vil stadig ikke låne mig en bukket femøre, ikke engang til et kolonihave-hus?

Og de vil heller ikke sige hvad der i så fald skal til for at det kan komme på tale!.

Er min eneste mulighed reelt at spare op så længe at jeg kan købe hele huset kontant på stedet ? Og hvilke ulemper kan det have?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Hvad skal der egenligt til før man kan flytte fra lejebolig til ejerbolig?

Jeg har allerede betalt alt jeg skylder banken, men de vil stadig ikke låne mig en bukket femøre, ikke engang til et kolonihave-hus?

Og de vil heller ikke sige hvad der i så fald skal til for at det kan komme på tale!.

Er min eneste mulighed reelt at spare op så længe at jeg kan købe hele huset kontant på stedet ? Og hvilke ulemper kan det have?

Rigtigt ramt Snoozz, spare spare og spare aftvinger respekt og gør dig i stand til at bestemme over dit liv og hvad du vil.

Ti år uden uden smøger vil gøre dig i stand til at købe kolonihavehus og forlænge dit liv så du kan nyde herligheden. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Mener da du skrev på bindestregsdebatten - at du var flyttet ind hos en kristen sekt. Er det ikke godt nok længere?

• Synes godt om 2
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 11 timer siden, Tigermanden skrev:

Mener da du skrev på bindestregsdebatten - at du var flyttet ind hos en kristen sekt. Er det ikke godt nok længere?

Nej, det var en der hed Mark. Han var vist misbruger af lidt af hvert. Han fik et bedre liv da han blev troende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
1 time siden, passiv skrev:

Nej, det var en der hed Mark. Han var vist misbruger af lidt af hvert. Han fik et bedre liv da han blev troende.

Ok, jeg opfattede det - som om det var den samme person.

• Synes godt om 2
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

HAha nej har godt nok aldrig boet hos nogen "sekt".

Medmindre overnatning i forbindelse med konfirmationsforberedelse hos præstinden tæller med som "sekt" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 timer siden, snoozz skrev:

HAha nej har godt nok aldrig boet hos nogen "sekt".

Medmindre overnatning i forbindelse med konfirmationsforberedelse hos præstinden tæller med som "sekt" ;)

Ok, troede du var debattøren Mark fra bindestregsdebatten ... syntes I lød meget ens.

• Synes godt om 2
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 46 minutter siden, Tigermanden skrev:

Ok, troede du var debattøren Mark fra bindestregsdebatten ... syntes I lød meget ens.

Måske husker jeg forkert, men jeg mener, at han kaldte sig MAK.

Ja, han mindede om Snoozz. Men der var nogle ting, der var anderledes. F.eks. at han blev meget religiøs pludselig. Det har jeg aldrig hørt Snoozz tale om. ;)

Jeg kan dog huske, at jeg var lidt skeptisk og på et tidspunkt skrev, at jeg ikke troede på ham MAK. Det lød lidt for langt ude noget af det. Så jeg mente, at der nok var tale om en troll eller én, som efterabede Snoozz. Men hvem ved? 

Dog husker jeg, at den ultra-kristne, Lyjse, var åh, så glad på Mak´s vegne. Fordi som fundamentalistisk kristen passede det jo lige ind i hendes kram, at Mak var blevet "frelst" af Jesus....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Okay.

Men jeg har altså aldrig hørt ok denne "mak" eller "mark" og aldrig kaldt mig noget der ligner det ;)

Siden 1998 har jeg kun haft 2 Alias, Nemlig Snoozz som her, eller Fuerzzz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...