Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Har i været fanget?

Recommended Posts

snoozz

Det er nok ens værste mareridt....

Men at være  fanget i en elevator!

Det prøvede jeg faktisk.

Og helt tilfældigt havde jeg ikke min telefon med der, så jeg havde kun "intercom" tror jeg det hed...

Altså en komunnikationsysstem mellem elevatorterer og deres arbejdesgivere

Jeg kunne så ikke anden end . jeg tror de hen OTIS eller såsan nogen - vente på dem..

Så i alt sad sad jeg i en elevator i 3-4 timer inden nogen "befriede mig", og jeg til blev tilgivet for at ryge inden dørs gg.

Er i nogensinde ufriviligt blevet låst inde lign steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Er i nogensinde ufriviligt blevet låst inde lign steder?

JA! - på en ferie til Kreta havde Fruen og jeg lejet en bil som den på billedet... 

- et eller andet gik åbenbart galt med centrallåsesystemet og vi sad indespærrede i den forbandede bil - LANGT uden for lands lov og ret, men vi havde heldigvis telefoner med...📞

Først fire timer efter kom et redningshold fra Chania og hjalp os ud af bilen...

image.png.132c9f00f0ccfea7a27f2241c7d0799c.png

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå det ser da ud som et meget godt sted at være spærret inde, hvis det SKAL værre.

I øvrigt har jeg selv været i Chania, de har en dansker/-skandinavisk bare nede på havnen.

Der skal man bare ikke komme hvis man er på ferie som par gg. Hvorfor ikke?

Fordi der er en MASSE søde piger, så man kan næsten ikke undgå at ens kæreste blir sur/jaloux - også selvom det bare er bartendere gg !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georg Fisker
On 27.9.2020 at 13:16, snoozz skrev:

Nå det ser da ud som et meget godt sted at være spærret inde, hvis det SKAL værre.

I øvrigt har jeg selv været i Chania, de har en dansker/-skandinavisk bare nede på havnen.

Der skal man bare ikke komme hvis man er på ferie som par gg. Hvorfor ikke?

Fordi der er en MASSE søde piger, så man kan næsten ikke undgå at ens kæreste blir sur/jaloux - også selvom det bare er bartendere gg !

Jeg har engang prøvet at jeg skulle med elevatoren fordi jeg skulle ud og fiske. Det begyndte så med at min fiskestang kom i klemme i elevatordøren og da den så skulle ned så kappede den lige de øverste 20cm af! Men pyt tænkte jeg - jeg havde nemlig en gammel sweater på. Da jeg nå nåede til 3. etage så satte den sig OGSÅ fast! Men så tænkte jeg ‘pyt’ ... ‘jeg fisker bare herfra så’ thi der var nemlig vindue i elevatoren og jeg kunne så kaste du fra elevatoren men et 40g’s blink efter hornfisk! Jeg fangede faktisk 12 hornfisk den dag som jeg trak direkte op og ind i elevatoren. Jeg husker tydeligt jeg også rensede dem inde i elevatoren og smed indvoldene ud af vinduet hvor det meste så landede på fortovet nedenfor. Men lige pludselig efter ca. 6 timer så satte den igeng af sig selv igen og det var lidt uheldigt for jeg var lige at spole ind på hjulet og jeg havde jo så fiskestangen ude gennem vinduet - så der blev knaldet ca 1 m mere af på vej ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har også prøvet at sidde fast andre steder. Fx i køen i Netto, når de lige har ansat en ny kassepige, og der ingen "voksne" er i nærheden.

Eller i et parforhold, fordi ingen af os havde råd til at bo alene. Så må man jo lige vente på at en af parterne er utro.

Jeg har også prøvet på en vandrutsjebane i Sommerland sjælland - pludselig kom der bare ikke vand nok til at "få mig til at glide", med det resultat, at alle andre der havde taget turen lige efter mig nu kom bagfra og strandede samme sted. En ordenligt bunke menneskekød hulter til bulter ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georg Fisker
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har også prøvet at sidde fast andre steder. Fx i køen i Netto, når de lige har ansat en ny kassepige, og der ingen "voksne" er i nærheden.

Eller i et parforhold, fordi ingen af os havde råd til at bo alene. Så må man jo lige vente på at en af parterne er utro.

Jeg har også prøvet på en vandrutsjebane i Sommerland sjælland - pludselig kom der bare ikke vand nok til at "få mig til at glide", med det resultat, at alle andre der havde taget turen lige efter mig nu kom bagfra og strandede samme sted. En ordenligt bunke menneskekød hulter til bulter ;/

Joem’ som kassepigerne siger i Netto: vi kan både tilbyde dårlige kasser og gode kasser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

HAha, skal man så hen til den anden kasse eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 53 minutter siden, snoozz skrev:

HAha, skal man så hen til den anden kasse eller hvad ?

Jeg er jo en perverse liderlig stodder , jeg tror han mener at kasser er et andet ord for bryster altså gode og dårlige kasser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jamen hvad mener du ?

Altså at der slet ikke findes "gode" og dårlige" kasser (bryster),

Eller at man skal gå hen til en anden kasse for at finde en kasse(!)pige med bedre bryster?

I mine øjne findes der ikke gode eller dårlige kasser (bryster) de er bare alle unikke, og der er ikke nogen universal-opskrift på hvordan de er gode eller ikke gode.

For mig er dårlige kasser dem i Aldi, hvor man står i kø i 2 timer for at købe en liter mælk og 6 øl og en pakke rugbrød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georg Fisker
For 50 minutter siden, snoozz skrev:

Jamen hvad mener du ?

Altså at der slet ikke findes "gode" og dårlige" kasser (bryster),

Eller at man skal gå hen til en anden kasse for at finde en kasse(!)pige med bedre bryster?

I mine øjne findes der ikke gode eller dårlige kasser (bryster) de er bare alle unikke, og der er ikke nogen universal-opskrift på hvordan de er gode eller ikke gode.

For mig er dårlige kasser dem i Aldi, hvor man står i kø i 2 timer for at købe en liter mælk og 6 øl og en pakke rugbrød.

Altså efter min erfaring er de bedste kasser ikke i Netto, men hos den lille bager eller café, hvor unge tjenestvillige studiner oftest betjener klientelet. Nu fx. i min lokale guldbager arbejder der flere studiner der alle har fra seriøse til kæmpe kasser og så gør det jo ikke så meget at betjeningen er lidt langsom... “to brunsvigere og et rosenbrød tak!”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...