Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
MP66

Slut med oplevelsesøkonomie og turisme pga. Covid-19?

Recommended Posts

MP66

- Alt var 100 procent klar. Maden er jo stort set lavet, blomsterne er lavet, og leverandører på plads. Alt er lavet. Så vi står med aflysninger nu, som bare er drønærgerlige, fortæller hun.

Og det kan i mange tilfælde være umuligt at give folk deres penge tilbage eller lade dem flytte festen til en anden dato.

- Når et bryllup er betalt på forhånd, så er alle leverandører også betalt. Der er jo købt mad og blomster, man kan ikke refundere alle pengene, for så er der nogle leverandører, der ikke får deres penge, siger hun.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/festarrangoerer-frustrerede-over-nye-retningslinjer-i-11-time-lige-nu-er-det-totalt

Hvem vil bruge penge eller investere i forretninger, der de facto er hyperfølsomme over for politiske ændringer, som i disse dage sker næsten dagligt? Er vi vidner til en ende af det vi kender som pubs, restauranter, begivenheder, klubber, biografer osv. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arthuro
For 5 minutter siden, MP66 skrev:

Hvem vil bruge penge eller investere i forretninger, der de facto er hyperfølsomme over for politiske ændringer, som i disse dage sker næsten dagligt? Er vi vidner til en ende af det vi kender som pubs, restauranter, begivenheder, klubber, biografer osv. ?

Sikkert ikke til en ende af omtalte, men helt sikkert til indskrænkelser så længe Corona pandemien står på med stadig voksende antal smittede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

I kan takke de unge for corona i det her efterår

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 52 minutter siden, stig6499 skrev:

I kan takke de unge for corona i det her efterår

Du gør lige det, som eliten gerne vil have folk til. Give andre almindelige mennesker skylden for noget, som den ypperste magteliten selv står bag.

Den fælde hopper jeg ikke i. Det er en del af Deep State´s taktik DIVIDE AND CONQUER. De spiller folk ud imod hinanden (her de unge imod de ældre). Men i virkeligheden er det den globalistiske elite, der selv står bag alt det her Corona-halløj.

Agendaen, som det hele handler om, forklares i denne udmærkede DANSKE dokumentar (den blev banned fra Youtube, fordi den kom for tæt på sandheden - men på bitchute har de heldigvis ikke samme censur, som Google og Facebook har):

DE GRØNNE MONSTRE! 2020 (NY DANSK UNDERGRUNDSDOKUMENTAR)

(Videoen kunne ikke indlejres fra bitchute, men I kan bare klikke på linket - det er et ufarligt link):

https://www.bitchute.com/video/O3BBoYoTETGi/

Den kræver lidt tålmodighed, for den varer en halv time. Men den forklarer, hvordan den grønne agenda, bæredygtighedsagendaen og Agenda 21 alle hænger sammen med Covid-19.

Den forklarer, hvordan man bruger Covid-19 som undskyldning til at indføre et kommunistisk diktatur under dække af bæredygtighed og Agenda 21. Covid-19 er påskuddet for at accellerere denne proces frem mod én stor verdensregering under FN, som reelt vil afskaffe den højere middelklasse og gøre hele verden til ét stort kommunistisk utopia.

DISCLAIMER: Videoen lægger op til eftertanke og debat. Ingen siger, at alt, hvad der hævdes i videoen nødvendigvis stemmer 100%. Men selv mener jeg, at den rammer meget godt plet på mange punkter, selvom et par pointer måske udtrykkes lidt firkantet. Men videoens overordnede budskab er jeg såmænd enig i. Nemlig at der ikke er så stor forskel endda på Nordkorea og den nye verdensorden, som FN agter at indføre. Jeg tror selv, at det bliver et lidt mere subtilt kommunistisk diktatur end det, vi ser i Nordkorea. Men det ændrer ikke ved, at jeg opfatter elitens planer som et totalitært forsøg på at indføre en ny verdensorden, hvor vi alle skal styres centralt fra FN og hvor vi alle skal indordne os under laveste fællesnævner, ligesom i kommunistiske regimer. Vi ser også den udvikling på velfærdsområdet, hvor vi i Danmark mister mere og mere velfærd, efterhånden som vi topstyres mere og mere fra EU og andre internationale organisationer.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Så blev tråden allerede afsporet med 3. indlæg. Det kunne jeg ikke gøre bedre og bliver helt misundelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66
1 time siden, arthuro skrev:

Sikkert ikke til en ende af omtalte, men helt sikkert til indskrænkelser så længe Corona pandemien står på med stadig voksende antal smittede.

Jeg kender flere steder i København og rundt, som blev tvunget til at dreje nøglen om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Ha ha det er blevet en syret lørdag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 29 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Så blev tråden allerede afsporet med 3. indlæg. Det kunne jeg ikke gøre bedre og bliver helt misundelig.

Det var da noget af en indrømmelse - du indrømmer altså, at du bevidst afsporer. ;)

Jeg afsporede nu ikke. Hvis man ser den video, jeg linkede til, vil man se, at det i videoen også forklares, hvorfor turisme og oplevelsesøkonomi er noget, som eliten gerne vil være fri for. Det handler om, at de vil indføre et totalitært kommunistisk diktatur (lige noget for dig, Kommunist-Carlo he he) - hvor der kommer til at være store indskrænkninger på folks bevægelsesfrihed og frihed i det hele taget.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 8 timer siden, MP66 skrev:

Hvem vil bruge penge eller investere i forretninger, der de facto er hyperfølsomme over for politiske ændringer, som i disse dage sker næsten dagligt?

Måske skulle vor økonomi baseres på et mindre skrøbeligt grundlag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Covid-19 hysteriet, som vil vare ved i månedsvis endnu, betyder, at massevis af virksomheder vil gå konkurs. Det er netop meningen og målet! Eliten vil have at de private virksomheder går konkurs, så få store korporationer og statsejede virksomheder kan overtage hele markedet. Så kan de indføre deres nye verdensorden, som bliver et kommunistisk diktatur, hvor kun få store korporationer kan overleve. 

Der vil blive indført store restriktioner på rejser og bevægelsesfriheden, præcist som vi har set i kommunistiske regimer, hvor folk ikke måtte/må rejse ud af landet, medmindre de er "clearet" af systemet.

Det er fint nok med mig, hvis I ikke tror på det her og anser det som en "tosset konspirationsteori". Men senest i 2030, når Agenda 2030 er indført, vil I komme til at indse, at jeg fik ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...